Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pouštní miniatura
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.12.2003 (10:47:11)

 

 

 

 

                                           Pouštní gepard hlemýždím tempem

                                                                               otevírá oči

                                          

                                           Pouštní gepard hlemýždím tempem

                                                                                     vstává

                                          

                                           Pouštní gepard si protahuje tělo

                                                   (jako neškodná domácí kočka)

                                          

                                           Pouštní gepard rychlostí geparda

                                                                             loví antilopu



Poznámky k tomuto příspěvku
Vilda (Občasný) - 11.12.2003 > :)
<reagovat 
Helen (Občasný) - 11.12.2003 > :-)
Body: 3
<reagovat 
Helen (Občasný) - 11.12.2003 > Beru to jako ne moc vydařenou blbůstku. Nezdá se mi to jako básnička. Promiň.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 11.12.2003 > to je jak komentář k dokumentárnímu filmu:-)
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 11.12.2003 > jeee..tohle asi není poezie..nebo ano?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 > Sallome> mrkni ještě jednou, zničen reakcemi čtenářů jsem tam přidal vysvětlení :-)
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 11.12.2003 > Emmet_RAY> 

máš pravdu,působí to dosti neobvykle.A s tím indickým vzorem ti neporadím - bohužel....

škoda,že to nenavazuje na další..


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 11.12.2003 >

Emmete, já v tom moc zběhlá nejsem, ale znám třeba norský vzor, ten se vyskytuje na svetrech:-)


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 > blondýna> no vidíš, ten zas neznám já;-) to není žádný indický vzor, nějak se to jmenuje a já už neznám to jméno,takových vzorů je spousta,nejsou striktně zaměřeny jen na formu jako je to u haiku, Villonské balady atp.
Zkusit podle nich něco napsat je docela zábava, protože to vždycky není úplně jednoduché a na výsledek se nalepí taková zvláštní atmosféra.
Jestli znáš Hanzela ze Zlínského divadla, tak ten se v tomhle hodně vyznal, já si to jen vybavil z hodně dávného minula....
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 11.12.2003 >
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 > HáDé!> Ďáble :-)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.12.2003 > Já jsem pro každý experiment. Tím "vzorem" jsi mě zaujal. Jestli se můžu opičit, taky bych to zkusila, až budu mít chvilku a náladu.
Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.12.2003 > Naty> Díky, už jsem se bál, že se nenajde nikdo, komu by se to aspoň trošku zalíbilo. Zkusit to samozrejme muzes, sam budu zvedavy...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.12.2003 > jo, jakožto hrátky s formou to beru, ale obsahově mě to jaksi neoslovilo :o)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 > tak jo,budu to tady muset trochu rozepsat nebo mne všichni ukamenují :-) Je to psáno podle jednoho (asi) indického vzoru,nemohu za boha zjistit jak se jmenuje,pokud někdo víte,dejte vědět. Báseň má pouze jednu sloku o čtyřech částech - 1.vytvoření netypického popisu/dojmu u nějaké známé věci. 2 a 3 - násobení tohoto dojmu tak,aby v rámci básně přestal působit rušivě. 4. Vytvoření typického popisu oné věci, který však, díky předchozím třem bude působit neobvykle.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 > Emmet_RAY> Nešlo mi tedy o to,vytvořit nějakou blbinku pro zasmání,ale byl to relativně seriózní pokus o napsání něčeho, co má podobně jako třeba haiku svá jasně daná pravidla.
<reagovat 
 čtenář RUDDY - 15.12.2003 > Emmet_RAY> Chlapce, ten vzor, o kterem jsi mluvil, pochazi z Ciny. A pokud budes chtit vice informaci, obrat se na sveho plesouna...
<reagovat 
Jesse (Občasný) - 21.1.2004 > pokus ce cení
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter