Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jiný úhel pohledu
Autor: Jimmmy. (Občasný) - publikováno 13.12.2003 (19:44:01)

 

Motto:

 

Všechno je jinak.

                         Rabínská moudrost

 

Nikdo není tak slepý, jako ten, kdo nechce vidět.

                                                                           J.Swift

 

     Neuvěřitelné noční ticho prořízlo zoufalé zavití psa. Těžko uvěřit, že zdrojem tohoto nadpozemského skřeku mohlo být zvíře. Hustá mlha se líně převaluje po sněhu. Snad jako by odpočívala, jako by podřimovala na měkké posteli. Dokonce ani paprsky zářivého úplňku neproniknou přes rozvalující se mlhu, aby osvětlily bílým sněhem temnou noc. Mrazivá temnota škrábe na okna své hrůzné podpisy. A ticho, to nervy drásající ticho. Bože můj. A přece jen, dvě těžké boty drtí pod svou vahou ztvrdlý sníh a tichem letí jeho zoufalý nářek. Mlha se pere s teplým dechem cizince. Najednou je tu další zvuk, silný rachot, který bez milosti ničí temnou a přitom ospalou atmosféru úplňkové noci. Dva žluté paprsky se zakusují do mlhy a trhají ji na cáry. Hustý opar se zkouší bránit, ale rozbíjí se o zasněžený nárazník. Oba narušitelé klidu se přibližují. Vychytralá noc, zákeřná mlha. Ona ví, že sama vyhrát nemůže. Musí je poštvat proti sobě. Oslepuje jim oči a svazuje ruce. Přibližují se. Noc se třese nedočkavostí. Nelidský výkřik trhá ušní bubínky. Mlha uskakuje v poslední chvíli a odkrývá nárazník svému druhému nepříteli. Tvrdý náraz. Rudý sníh se směje do noci. Tlumené žuchnutí u škarpy. Dva žluté paprsky mizí v dálce. Královna noci slaví svůj triumf...

  

   A zase to ticho, jen z dálky a jaksi tlumeně je slyšetřek kostelních hodin. „BIM!“ Blázen, cvok…, mohl mě přece zabít!  Ať… ať  se naučí řídit, idiot! Počkej, já si tě najdu! „BIM!“ Podělaná mlha, zkurvený počasí. To mi byl fakt čert dlužnej! „BIM!“ Prej že se promítne celej dosavadní život. Jo, jasně.  Zní to hezky, ale jsou to kecy. Já měl co dělat, abych uhnul. Pfff, ale bylo to o fous. „BIM!“ Měl jsem ty lidi poslechnout, měli pravdu. Chodit v tomhle počasí ven je sebevražda. „BIM!“ Ještě, že už se alespoň oteplilo. Ono umrznout není o moc lepší než se nechat přejet. „BIM!“ Tak honem, už jen pár kiláků a jsem tam. Ještě že mě tim šokem rázem opustila únava. Už mě ani nebolej ty zatracený nohy. Vždyť…“BIM!“ Vždyť…sakra, vždyť tamhle někdo leží. „BIM!“ No do háje, všude je krev, zatracená krev! „BIM!“ Člověče, hej, vstávejte! Co je vám? „BIM!“ Ty boty… To oblečení… Do pr… Ten obličej… Vždyť já ho… já toho člověka přece znám! „BIM!“ Vždyť ten člověk, proboha… Ježiši kriste, nééé…vždyť ten člověk jsem já! „BIM!“ Je přece půlnoc, hodina duchů…

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Dáreios (Občasný) - 15.12.2003 > pekně napsaný
Body: 4
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.12.2003 >

Psi vyli ...asi tak....oprav si to sám.

Konec je zbytečně rozepsanej, stačilo naznačit.


Body: 3
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 13.12.2003 > "zoufalé zaviiití psa" mě pobavilo... udělat ze psa závitek je vždy zoufalost ;-)
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 14.12.2003 > Mishka> Stane se :( :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.12.2003 > Jimmmy.> doufam, ze "stane se" je reakce na hrubku, ne na psi zavitky ;-)) psi zrouty nemam rada ;-)
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 20.12.2003 > Mishka> Neboj, já taky radši kuře :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.12.2003 > Jimmmy.> další kuře dopípalo?
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 4.1.2004 > musím se tady přidat k Lian...někdy stačí naznačit, vypíchnout, polopatismy....to je dost v hajzlu.......
Body: 4
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> Jojo, vím, už je to přece jenom nějakej pátek, co jsem to psal :)
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 11.2.2004 > výborný!!! úplně sem se v té mlze stratil:) a nakonci dost tvrdě dopadl.. paráda
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 27.2.2004 >

Tohle je fakt libofka, ale zas souhlasím s Kventýnem text bych ukončila přesně ve chvíly: "Ježiši kriste, nééé"   :o))

 

 


Body: 5
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 27.2.2004 > Bim...good...bim...jdeme...bim...dál...bim...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter