Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ještě kratší bajka vo prasatech
Autor: Jimmmy. (Občasný) - publikováno 28.12.2003 (15:40:17)

   Jednou šel Pepa na procházku. Vesele si pískal, když tu náhle u jezera uviděl smradlavý bahno, ve kterym se rochnilo stádo prasat. Některý v něm jen tak spaly, některý po sobě to bahno házely a některý se v něm dokonce i potápěly. Pepa zakroutil hlavou, mávnul rukou nad ubohostí těch tvorů a pokračoval v cestě. Pak ale došel až k jezeru, a protože byla voda krásně čistá, uviděl tam svůj vodraz. Zdrcenej Pepa si uvědomil, že i von je prase. A tak, když se pak vracel domů, skočil přímo po hlavě do toho bahna mezi vostatní prasata…



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 28.12.2003 >

Chmmmm, tak to jsem nepochopila...hledám hlubší smysl, třebaže je Pepa součást stáda nebo že se chová podobně (alegorie na pachtění se na tomto světě) a pak se teda poznal nebo byl tak ožralej nebo.., ale fakt mi nějak celé nesedí, ale asi by to mělo být napsáno líp.

Jinak TA PRASATA SPALA, HÁZELA, ROCHNILA


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.12.2003 > pravda pravdoucí BlueSky, ta první bajka byla lepší Jimmy
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.1.2004 > quentinbubakoff> 

já myslím, že tahle bajka je hodně vymazlená...

poslední dobou jsem na pohádky a podobné věci psané jednoduše a přitom docela o poměrně vážnějch až důležitejch věcech, který jinak napsat, nevyzněly by...


Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 3.1.2004 > stanislav> Díky :)
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 27.2.2004 > Nechápu...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter