Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: čtenář (Občasný) - vloženo ..


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.12.2000 > Neni to špatný, hezký barvy, ale co ta roura vlevo??
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.12.2000 > Ty jo, byla by to nádherná fotka, ale ten flek nahoře a ten vykukující předmět vlevo to kazí, místo toho předmětu vlevo to chtělo dle mého názoru hlubší záběr daného předmětu, na který se dívka dívá, či jej tam nedávat vůbec.
Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 25.12.2000 > Ta roura vlevo je lampa a ten flek nahoře je oprýskaná zeď :-)

Kdybych tam to světlo vzal napřímo nic by nebylo vidět

Sory normálně sebou nosím Balakryl ale tentokrát sem si ho nevzal a taxem zeď nemohl natřít :-)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 25.12.2000 > Jiko na ořezání fotky není potřeba balakryl.
Mohl bys konečně přestat zatrhávat, že stajíš o hlubší kritiku, když ji nedokážeš příjmout. Stačilo by půl cm z leva a té lampy by si už nikdo nevšiml. Ale nejplepší obrana je útok, že ty génie. Od tebe jsem ještě neviděl příznivou kritiku a kritizuješ i větší detaily než ty, který se dopouštíš.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 25.12.2000 > Woow sem génius... lidi invektivy prosím ne :-(

Madman bez náznaku té lampy by dle neměl ten její pohled smysl, co o tom soudíš?
ps: Balakryl měl bejt na tu skvrnu na zdi :-)
<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 26.12.2000 > Je to pěkná fotka, ale mají pravdu. Myslím, že je lampa zbytečná, když ani není poznat, že to lampa je!?
Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 26.12.2000 > No názvem noční můra jsem chtěl aby k tomu lidé došli pomocí asociace.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 26.12.2000 > Ta lampa mi tam také vadí....Jinak řečeno: nevadila by mi, kdyby tam byla celá a bylo by mi jasné, že se jedná o lampu:) Takhle tam vidím jenom černou čáru na okraji fotky, která celkem dost ruší. Stejný názor mám na flek na zdi. Nikdo po tobě nechce, abys zeď natíral balakrylem, ale na fotce jsi tu skvrnu oříznout mohl:) Moc se mi ale líbí barevný tón fotografie a také výraz modelky, její pohled. Stačilo by jen fotku trošičku oříznout nahoře a dole a byla by naprosto super:)) PS:Myslím si, že modelčin pohled by bez té lampy rozhodně smysl neztratil. Podle mě by dokonce nabyl jiného a mnohem hlubšího rozměru. Dívala by se do prázdna, někam, kam my nevidíme, jen ona by věděla, na co se dívá a čeho se bojí...
Body: 3
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 26.12.2000 > me to oslovuje, ma to v sobe naznak neceho nevysloveneho, proc by mela byt fotka porad podle nejakych norem?? Fotka ziskava jinou dimenzi..Pokud to oriznes pak to zustane obycena tuctova fotka, nic vic...Dobry...
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 30.12.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Nathalie () - 3.1.2001 > Ta skvrna mi tam nevadí, ale jinak mají kritici stejný názor jako já.
Body: 3
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 9.1.2001 > Noční sůvička :o)))))))))))))

Lampa 3x FUJ !!!

Já bych se neštítil sáhnout k digitální retuši ! :o)))))))
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 9.1.2001 > Tynda no jo ale když pak dojde na lámání chleba a musel bych s fotem ven? Byla by to jiná fotka ne?

<reagovat 
Čtenář - 13.1.2001 > Holka nemá v očích vůbec "tajemný nebo zasněný výraz", nevím, proč dělat z té fotky "dokonalou", což by ji jen přiblížilo kýči, ta holka se tváří akorát tak, že mě to nutí uvažovat, na co myslí, což koresponduje s tím, že hned nevím, co to vlastně je za ní a co je ta roura vlevo - myslím, že to všechno jsou skvělé náznaky, a o tom ta fotka asi je - nic neretušovat.
<reagovat 
Marcelline (Občasný) - 16.1.2001 > Fotka se mi libi, jenom bych se pridala k tomu, co tady bylo receno. Ten flek a ta lampa. Nemusis sebou nosit balakryl :o), ale to orezani by ji urcite trochu pomohlo.

PS: Jeste k tomu fleku. Asi se ti moc nelibi, ze te nekdo kritizuje za veci, ktere nejdou ovlivnit, ale ruku na srdce, nedelas to obcas taky???
Body: 3
<reagovat 
 Rena z H. (Občasný) - 14.6.2001 > HACKMAN> Dobrý Hackmane, máš recht a talent..,
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter