Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
aneuryzma břišní aorty z kolekce Fotografický terorizmus
Autor: drfaust (Občasný) - vloženo 6.1.2004
Aneb didakticko teroristická fotka...
To jako když máte práci na stole...

Aneuryzma (výduť) vzniká obvykle na podkladě aterosklerózy, avšak mohou být i zánětlivého původu (lues), popřípadě při Marphanově syndromu...

Limited edtion

pour Quenttine


Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Faustiku, ty si teda tvrdoň. To je dobře hnusný...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 6.1.2004 >

K vysvetleni nahore bych dodal, ze je to proste "vybalonovani" arterie na zeslabenem miste; jako na dusi pneumatiky. "Balon" je postupem casu vetsi a vetsi az s fatalnimi nasledky praskne. Pokud jde o fotografii, je to dost nekvalitni priklad dokumentace specimenu.

 

 


Body: 2
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 6.1.2004 > Gino Hasler> Ta fotografie je v reálu ostrá. A trochu větší... ale to je jedno...

Jinak podstatou je degradce mechanických vlastností stěny... elastinových a kolagenních vláken...
<reagovat 
Monty (Občasný) - 6.1.2004 > ...úžasný... trochu mi to připomíná staženou hlavičku Tweetyho z profilu... ta díra je jako očíčko a ten cancour dole zobáček...
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 6.1.2004 >

Neviděla bych na tom nic nechutného.. Ale neostré to je, takže vidím tak akorát h...o s makem.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.1.2004 > myslím, že je to pojato zcela úžasně, ta neostrost tomu dodává až k nesnesení mystického jasu a spirituálního nádechu, ech - prasklo to - ech - to se nemělo stát!!!  
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 6.1.2004 > Pacient šťastně zemřel pro vědu:)))

Ale nesjem zas takový cynik... naopak jsem jemnej a citlivej!
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 6.1.2004 > nechutný
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 6.1.2004 > Dommi> To byl záměr. Samozřejmě, že ani mně se to nějak zvlášť nelíbí... navíc to smrdí...
<reagovat 
Abyss (Občasný) - 6.1.2004 > ... desive! ....
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > zrovna u toho večeřím a mrzí mě, že to je tak neostrý.....:o))děkuji ti faustíku, ty jeden démone.....jo ten čichovej vjem musí bejt taky úžasnej......:o))
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.1.2004 > Vychytaná barva pozadího.
Body: 5
<reagovat 
Pavlína (Občasný) - 13.1.2004 > Pockej, mela jsem za to, ze aneuryzma je uz otazkou snad jen te syfylidy. Jsi lekar?
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 13.1.2004 > Andrea_k> Naopak... vzhledem k incidenci syfylytidy... ta je přece dost nízká...
Většina aneuryzma, se kterými se setkáme vzniká na podkladě aterosklerozy...

Nejsem lékař. Jsem biomechanik, tj. člověk který se zabývá mechanickými vlstnostmi biologických tkání... to jako když technik vymění ocel a beton za cévy, kosti, chrupavky, svaly, vazy...

Cévy a srdce jsou moje specializace...
Aneuryzmaty se určitým způsobem zabývám...

Ty jsi lékařka?
<reagovat 
 Pavlína (Občasný) - 14.1.2004 > drfaust> 

Nejsem, ale na LF jsem nějakou dobu pobývala.


<reagovat 
merman (Občasný) - 23.3.2004 > a já myslel, že je to autoreportér
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter