Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Z očí do očí z kolekce Úlety
Autor: HáDé! (Občasný) - publikováno 9.1.2004 (12:06:15)

 

 

                    při Pohledu do Tvých očí zrÁna

                          

                        i pevná sKála mění se

                       

                      na jemně chvějivý rossol

                   



Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > Fuj, to je sprostý.

Je to jakože to povídá muskej??
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> Nee. A jaký sprostý? Ty nevíš, že ptáčkové zrána cvrlikají nejkrásněji?
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 9.1.2004 > kdepak má asi hnízdo:-)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > no jasně, to mi došlo, že ženská jihne, kdežto muž topoří. jihnutí u muže vede k úplně jiným věcem zkrátka.
pokud čtu text jako "muskej": jsou prasečiny jen v jeho hlavě a bude z nich prd,
pokud je to text "zenskej" taxe dost mozna schyluje k nejlepsimu. nebo snad alespon k dobrymu...

jak bylo to slovo.... jo: ke kvalitnimu .))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> a po akci zajiste je treba klise otrepat :)))
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 9.1.2004 >
<reagovat 
probably (Občasný) - 9.1.2004 > proč má rosol dvě ss?
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 9.1.2004 > probably> Aby bylo zdokumentováno, jak se klepal...
<reagovat 
 probably (Občasný) - 9.1.2004 > Yfča> Tý jo, tak to mě fakt nenapadlo
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > ros sol? jakože červený slunce?

ale ten chlap, kterej se probudí s ranní e, podívá se ženě do oka – a nic z toho nebude, to přece není nemožná intepretace. takže neni sprostý to, ale já.

a protože jsem čuník velký velmi, i to cvrdlikání zrána si budu číst po svym .))

ale i z toho ženskýho pohledu by to mohl být příslib pěknejch čuňačinek. ale tam mi pak ten pták, je takovej po lopatě. nežensky. ale co já vim, na co myslí ženy, když se mi pevně dívaj do oka –
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> 

Ty hloopee, ta pevná skála není PTÁK, ale SRDCE ženy (chtěla jsem se vyhnout

otřepaným klišé!)


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> Tady máme ten zásadní rozdíl v myšlenkových světech mužských a ženských. Tím chci jen naznačit, že pro mně to byla ta první myslitelná interpretace, a HáDé pak přijde s ňákym srdcem a taak. Ale to jihnutí mi tam přišlo jako dost pesimistická vyhlídka, fuj, rosol:-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.1.2004 > g morr> mě napadlo to ssamý ;o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.1.2004 > Lei> Když on ten pták prostě vystupuje. Tak velký a mocný :))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 10.1.2004 > Lei>  já se teda taky přidávám na stranu, ehm, mužství ;o)))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> Jenže kdyby tam byl jen ten pták, to by mě ještě nezavedlo úplně na scestí, ale v kombinaci procesem měknutí na rosol ze sklnaté pevnosti, mno, já myslim, že to teď HáDé jen tak zamlouvá:-))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 14.1.2004 > :))))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter