Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NESMÍŘENÁ
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 9.11.2004 (01:39:41)

 

ono to bude delší... úvod.

 

právě jsem listoval tím, co jsem si tady za ten asi rok... nebo už dýl (?) uložil. zas jsem zjistil, že jsem hovado, že čtu skvělý věci – a zapomenu je, pak už se k nim nevrátím... ztratí se. 

 

skvělá funkce tohle ukládání. taky tam mám několik roztomilých kokotin. 

 

a i když aspoň něco ukládám, pořád jsem debil, že to nestahuju spíš rovnou někam na disk; autoři se z různých důvodů odmažou a zůstane vám po nich prd –

 

byla mezi těma uloženejma věcma fotka holky, jejíž texty se mi tu líbívaly skoro ze všech nejvíc. fotka od stanislava, tuze vydařená, gratulujeme. tak jsem pročet znova i pár těch textů a uvědomil si, že k poslední básničce [k její poslední básničce tady; kurde, psát mi jde už blbě] jsem zkoušel napsat takovou parafrázi... asociačku takovou, sesterskej text (?) nebo, jak tu někdo říká, remix.

 

zjistil jsem, že stejně to nedokážu líp, než už je to napsaný od ní... že tomu možná nejsem práv.

 

no... ale abych se dostal k jádru věci: osvěta! parafráze je sice tady, ale přečtěte a – vyserte se v klidu na ni. běžte linkem až k nin-ex – a tam najdete drsnej vesmír, kterej mě dostával do kolen. asi věčí gravitace či co.

 

ono mi to tak souvisí jedno s druhým. totemem tečou písmena a tečou lidi. co bych mudroval – kolik jste si těch básniček přečetli dvakrát, parchanti? vracíte se po tejdnu, po měsíci? nebo furt běžíte... jste konzumenti nebo to ještě máte rádi?

 

nic, tam budete držet hubu.

 


 

NESMÍŘENÁ

 

 

1.

popele

 

ohnivé slová pomaly

v popeli

krkatci vyčerpáni

střelnýho pach prachu

ve vzduchu čpí

 

dejchat se ještě

nedá

ale už se ptejlí

 

ptejlí se

 

2.

ekzém

 

na obličeji ti vyrazilo dítě

pištolník

komboj

 

najednou

trochu rozpáčí

 

že mu to

vystřelilo

že mu to

spustilo

 

3.

sama voda

 

přibližujem se

z protilehlých rohů

otvorů

 

ostro vů

 

jakoby mimo chodem

 

meandrujem

 

tempo je dôležité

 

prosvítání

 

a ještě nevíš

přihoříváš...

 

a už ... ano

 

hořím hoříš

 

4.

semena bodláku

 

mezi kolejemi prorůstá bejlí
občas tudy jezdívá vlak

 

impregnace pražců v horku

antracitový ďourky

 

bába bába bába

 

polila polila

 



Poznámky k tomuto příspěvku
nin-ex (Občasný) - 23.4.2004 >

:)))))))))))


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 24.4.2004 > nin-ex> ono je tam sice psáno: bude publikováno 8. 5., ale neni už vidět, že ukryto bude 7. 5.... ale o to nic. vidím, že se směješ, což mi trošku pozvedá náladu, ale stejně o tom přesvědčenej nejsem. nu, třeba ještě popiluju a něco z toho bude... zatim ať to zůstane skovaný. asi víc polsky by to mělo bét...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.11.2004 >

undefined


<reagovat 
dvě (Občasný) - 9.11.2004 >
Body: 4
<reagovat 
tři (Občasný) - 9.11.2004 >
Body: 5
<reagovat 
flipmóde (Občasný) - 9.11.2004 >
Body: 3
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 9.11.2004 > možná by ses měl definitvně věnovat svý ironický kritice, tam jsi pregnantní vtipnej a jedovatej, ale tohle je nesouvislý, osobní a falešně autentický - toho jsou právě tady mraky - střední proud .-))

přitom se tady volá po odbornících, kterým přece ty jsi, mohl bys tolik dobrého udělat, ale to néjni pro tebe zajímavý...

no a teď mě zaházíš lopatama skromnosti, svobodné hravosti, nevyvoleností, všechno, co nejdál odpovědnosti - a přitom právě ty bys měl tady umět mluvit o hodnotách a dokázat je rozlišit,,,

mno, když už na to nemáš odvahu, tak si říkám, proč ji najdeš vždycky akorát v navážecí rovině, s neustálou a neúprosnou chutí jenom něco shazovat a nic nového nenacházet a nehájit...

když i ty .-))) pak je to zaručeně s poezií v háji
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.11.2004 > Lyryk> 

jo... ale tohle je opravdu osobní a bez ambic. přeřadil jsem do správné rubriky.

 

a nesouvislý to být musí, protože to jinak nejde. to je dokonce tak osobní, že se to ani nedá hájit :))

a jinak: protože jsem hajzl!
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.11.2004 > je to DALEKO lepší než původní text.. a ty to dobře víš, skromňajzle zasranej ;-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.11.2004 >
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.11.2004 > někdy si to i rozeberu.. protože je to POROD a je tam i .. no dyk ty víš co
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 10.11.2004 > NIN JE SKVĚLÁ BÁSNÍŘKA, o tom není sporu :-).
<reagovat 
delikt (Občasný) - 10.11.2004 >

z nostalgie ztuhlé po osvětě.. jsem ráda, žes to vytáh.. :))

remix (nebo jaktokdopojme) se ani nepokouším kritizovat, rozebírat, soudit aniž jinak propátrávat... ale asi se mi docela líbí to tudum tudum.. :))


Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 10.11.2004 >

Máš pravdu, je to remix.

Není to blbý, ale někomu to může trhat obočí...

Mně to obočí netrhá.

 

Ale ta původní věc je lepší. Sevřenější, ostřejší, příímočařejší... ty to samý maličkato okecáváš. No... prostě remixuješ.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.11.2004 > Ztratila> jo, chtěl jsem přidat trochu plechovejch zvuků, práskání bičem a ještě pár nějakejch zvuků... ale fakt se to trhá oproti původní verzi. ani bych to nevytahoval – ale nostalgie z touhou po osvětě... :))
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 11.11.2004 > g morr> 

Touha po osvětě - > zvrhlíku:))

 

mimochodem ta slečna vypadá jako ty slečny po demonstracích 17.11.89´, v rámci svý image hrdiny reklamy na snowboard jsi rafinovaně aktuální:))


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 12.11.2004 > hmmmmmmmm, tak já sem teď moc nelezu, páč mě imperialista vykořisťuje, až se ze mně kouří.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.11.2004 > Kdybys tam ty zvuky přidal, vypadalo by to možná jinak, přidej je tam...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 15.11.2004 > Ztratila> není sampleru
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 16.11.2004 > stačí kolovrátek - a bylo by to etno.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.11.2004 > nin-ex jest bez pochyb znalec psychedelického pobytu. její kousky si nearchivuju, mám je kdesi uložený uvnitř. Vše vymazáno. Jen zdánlivě. Nejsi první, kdo dumá nad jakousi historií svých četůvek po internetu, a co mu to dalo.
Body: 5
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.11.2004 > stanislav> 

copak četůvky... ok, řeči se řikaj, četůvky četujou – mi sere, že ty texty se mi ztrácej. teď jsem objel blondýnu. teda její uložený kusy. a pár jsem si jich taky ukrad. a ještě asi dva lidi jsem dneska objel. zaplaťpámbu, že se dá surfovat po výběrech, který dělaj spolehlivý lidi :)))

 

a dík moc za foto... taky jsem halt moh rovnou vprsknout link, hlava blbá.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.11.2004 > g morr> nerada vám lezu do hovoru, ale dotaz (řečnickej?) byl nahozen zdá se všem... já ty psaní, co mě nejvíc osloví, hned zkopíruju do Wordu, trošku upravím (zvětším nápis, dám pryč barvičky...) a hned tisku. a pak si v ten den, za měsíc i za rok hrábnu do krabice od bot, kde každá báseň má svou A4 a čtu si ji znova v posteli, vaně, vlaku... a už se mi neztratí...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.2.2005 > Mishka> ty se máš, že máš tiskárnu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter