Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak nepsat prózu
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 22.1.2004 (18:30:13)


 Montrealer (Občasný) - 23.1.2004 > BlueSky> 

Umíš aspoň trochu HTML-jazyk ? Předtím jsem myslel že ano a že zvětšený text používáš záměrně. Nyní si to už nemyslím. Asi ti budu muset udělat školení nebo můžeš použít quentinovy rady a nechat to bejt.

 

Vtip je v tom, že nejdřív musíš napsat svůj vlastní text (nebo všechny plánované texty)  a jako komentář to odeslat. Vlastní komentáře můžeš samozřejmě opravovat - je u nich přece tlačítko Změnit. Klikneš na něj a objeví se ti tvůj vlastní text, jenže psaný písmem Courier (připomíná psací stroj), ale mezi tím jsou nějaké HTML-příkazy. Text z díla musíš vkopírovat mezi dvojici vhodných HTML-příkazů a ten se pak (po odeslání - tlačítkem Uložit změnu) otiskne nezvětšený - nebo se neotiskne vůbec, pokud jej vkopíruješ na nesprávné místo.

 

Pokud v tom školení chceš pokračovat, napiš mi nějakou bezvýznamnou poznámku s několika řádky a pošli mi ji jako HTML-text, tj. kliknout na Změnit. Pak:  Ctrl+A vybere celý text, Ctrl+C jej zkopíruje  a pak cvičnou poznámku zase uzavřeš (= Uložíš změnu, přestože jsi třeba žádnou neudělala). Přejdeš na Tvé možnosti/Online a tam zvolíš Zobrazit, Psát zprávy.  Pro ty zprávy je tam přece okno. Klinkneš do toho okna myší a stiskneš klávesy Ctrl+V čímž se v okně objeví tvá cvičná poznámka s několika HTML-příkazy (přesně okopírovaná). Bude-li tvá cvičná poznámka jednoduchá (sled textů proložených prázdnými řádky), nebude těch HTML-příkazů až tak moc a budou jednoduché. Pak mi to všechno pošleš a já ti poradím, co s tím - přesněji, kam bez nebezpečí ztráty nebo zvětšení textu vložit úseky z příspěvku.

 

Mimochodem - mě naopak zajímá, jak ty úseky textu z příspěvku získáváš (já tenhle trik nepoužívám, ale označil bych část příspěvku myší a stisknul CTRL+C).


Takže BlueSky měla pravdu a rozebírat článek Nádraží je zbytečné. Mám to úplně vyhodit ? To je mi trochu líto. Mně se zdá, že Nádraží obsahuje pár dobrých nápadů, leč realizovaných se známými chybami. Zbavit se jich nedokážu, protože je v napsaném textu sám nevidím. Někdo mi o nich musí říct...

Tak jsem to uhodl... přesně takhle kopíruješ texty z příspěvků do komentáře. Já mám navíc jen - tahák užitečných příkazů HTML, který jsem však psal sám pro sebe, takže by se v něm někdo jiný těžko vyznal.

 

Tímhle stylem jsem naučil Naty používat textový editor, takže učení na dálku možné je.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Montrealer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter