Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blízké setkání třetího druhu
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 25.1.2004 (00:02:36)
moje kompozice prvním fotoaparátem z prosince 1995


Poznámky k tomuto příspěvku
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 25.1.2004 >  dosti hrozne rekl bych
Body: 2
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 25.1.2004 > Pavel Richard> No tak fotograf ze mě asi nebude, ale doufal jsem, že se aspoň pobavíte :o) Ale díky za skvělé dva body!!
<reagovat 
2:0 (Občasný) - 25.1.2004 > Pošli to do Divusu, určitě to dají na titul Umělce  Si prostě drsňák, musím dát za 5
Body: 5
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 25.1.2004 > 2:0> Ty jo, díky za typ, to bude bomba až mi to otisknou
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 26.1.2004 > nechápu...
Body: 2
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > Sallome> Co na tom nechápeš? Prostě surrealismus s trošku provokativní tematikou :-) střet protikladů, krásy a hnusu, spojení symbolů, které vnímáme jako neslučitelné a tak, což je to tolik avantgardní, že to tolik lidí nechápe? :)
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > :o)) až budete pořádat zas nějakou pěknou šou, tak mi dej vědět, tohle bych docela rád viděl:-)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > si myslim, žes takovej pleyer na kytáru, že tě s tim brnkáním furt posílali do hajzlu..tak si je jednou poslech....a jakej symbol hnusu???hajzlík...to je spíš symbol úlevy a krásnejch pocitů......:o)))
Body: 5
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > quentinbubakoff> To mě nenapadlo, takováhle souvislost, ale to je na tom pěkný, že si v tom každej může najít svůj příběh:)  Skutečnost je taková, že jsem kytaru koupil kdysi od kámoše za 50,- Kč a nikdy se  na ní hrát nenaučil. No a významy těch symbolů jsou zaměnitelné, to máš pravdu
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > jakpro> čéče, takovoudle kytáru za pajsku sme jednou, v rámci podiový šou, rozmlátili jednomu týpkovi vo hlavu...ne neboj měl tři promile a motorkářskou helmu, takže byl v cajku, ale mělo to úspěch náramnej...:o)))
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > quentinbubakoff> No ona se taková kytára asi k ničemu jinýmu nehodí, několikrát sem jí zkoušel naladit a nešlo to:) To mohla bejt dobrá šou, zvlášť pokud ten týpek v helmě nebyl předem srozuměn, co se mu provede :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > jakpro> no to von byl, ale vožral se tak, že na to zapomněl...tak tam pak ležel vomráčenej a lidi do něj píchali tim uraženým krkem....výborný šou......nakonec sme ho našli visícího před kulturákem a svý fajnový motorkářský brjle měl vetknutý v šavli co byla pod nim.....ech...to jsou vzpomínky na divoký rockerský časy....
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > quentinbubakoff> :o)) až budete pořádat zas nějakou pěknou šou, tak mi dej vědět, tohle bych docela rád viděl:-)

<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > jakpro> bohužel, kapela je mrtvá, ale největší sukces sme měli, když se za náma při koncertě vysral jeden fans......vůbec naši fans byla pěkná zvěř....:o)))
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > quentinbubakoff> To sou docela dobrý náměty, měl bys to nějak zpracovat, než to zapomeneš:) A jaká že to byla kapela? Nakonec - každá slavná kapela se jednou rozpadne :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > jakpro> ta kapela se jmenovala HNUS a částečně jsem ji, chudinku, použil ve svém díle, v kapitole NM:o)))
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > quentinbubakoff> To si budu muset tvoje dílo trošku zpětně projet,kolegové z kapely z toho asi nemají radost, předpokládám:)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > jakpro> ano, podobnost členů kapely HNUS s NM je čistě náhodná.....:o)))ne tam nic není, jen tak nějak celkově..ta snaha prorazit:o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter