Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci = Petra = z kolekce Portréty
Autor: Cedrik (Občasný) - publikováno 25.1.2004 (15:08:23)
Kresba tužkami 2B, 4B, 6B a 8B na žlutém papíře. Velikost 20x30 cm...


Poznámky k tomuto příspěvku
RadimP (Občasný) - 25.1.2004 > super!! (jako ostatně vždycky ;o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tomash (Občasný) - 25.1.2004 > hmmmm, to koukám:)
Body: 5
<reagovat 
alma (Občasný) - 25.1.2004 >

Nádnerné, co víc dodat .


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 25.1.2004 > Ten nos je opravdu nejak divny. Pěkná práce.
Body: 4
<reagovat 
gongey (Občasný) - 25.1.2004 >

líbí... jen, nevím proč, se mi zdá nos "šejdrem", ruší mě to, jinak by to bylo na 5...


Body: 4
<reagovat 
 čtenář Cedrik - 25.1.2004 > gongey> Nos šejdrem určitě není...
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 25.1.2004 > čtenář> nemyslím to zle (přijde mi to tak, a toho pocitu už se nezbavím)
<reagovat 
2:0 (Občasný) - 25.1.2004 > Nejen nos, ale i oči a spodní ret je ee. Taky clanek malicku je velkej a ucho vysoko. Ale jinak je to pěkný
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 25.1.2004 > Moc pekny
Body: 5
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 25.1.2004 > Mě se ty oči líbí!:)
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 26.1.2004 > *
Body: 5
<reagovat 
natty_k (Občasný) - 26.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 26.1.2004 > hmm
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 26.1.2004 > Super, ale při bližším pohledu na nos se i mně zdá divnej a ty vlasy....to je má krátký a kudrnatý? Ty mi k ní vůbec neseděj, ale vypadá to tak.....
Body: 5
<reagovat 
anaon (Občasný) - 26.1.2004 > konečně tu vidím nějakej hezkej portrét, ale ten nos je vážně divnej :o)
Body: 4
<reagovat 
Fraško (Občasný) - 26.1.2004 > Pěkný moc. U těch tužek jsem jenom čekal, kdy tam bude B-52 :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tronda (Občasný) - 27.1.2004 > jooooj to je ale něco! díval jsem se i na Tvé další obrázky .. to je super! a nechápu jak můžou ostatní ti tohle kritizovat,když nemají vůbec pojem!
ale asi víš o čem píšu..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Cedrik - 27.1.2004 > tronda> ano, vím...
<reagovat 
Ladiss (Občasný) - 28.1.2004 > Je to pěkný (: 
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 30.1.2004 > Hezké!
Body: 5
<reagovat 
Norik (Občasný) - 4.2.2004 >

Snad technicky nejlepsi co jsem tu videl. Jen ten nos bych stinoval jinak.
Body: 5
<reagovat 
Liv (Občasný) - 11.2.2004 > ..mně se líbí ty stíny..
Body: 5
<reagovat 
lalina (Občasný) - 13.2.2004 > tohle můžu
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 26.1.2004 > Překvapuje mě, že na to, jak umíš kreslit, nic pořádného nekreslíš. Nebo to sem jenom nedáváš?
Body: 4
<reagovat 
 čtenář Cedrik - 26.1.2004 > Janahe> Co je to pořádného?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.1.2004 > čtenář> 

Asi jsem drzá, ale připadá mi, že za tím obrázkem nic není. Jako by sis jen trénoval techniku, ale ještě nic nezačal sdělovat. Školní práce (jistě velice nadprůměrná). Techniku už umíš, nemusí to být přece k nerozeznánání od fotky. Ty holky z loňského roku jsou třeba naprosto bezduché a strašné, takové vytřeštěné příšery,  tohle je podstatně lepší, ale stejně o moc víc než techniku nevidím. Je v tom něco z tebe? Ve tvých fotkách jo (řekla bych).

Omlouvám se, třeba to jsou z mé strany  jen kyselé hrozny.


<reagovat 
 čtenář Cedrik - 30.1.2004 > Janahe> Máš pravdu. Pořád jsem se snažil naučit techniku a zlepšit ji. Možná už je to docela dobrý a je čas začít dělat něco trochu jiného. Portrét je podle mě obtížná oblast. Ať již ve fotografii a nebo v kresbě. Některé tváře mluví víc a některé míň...
Na portrét jsou kladeny daleko větší nároky než třeba na abstrakce, kterých se to tady jen hemží. Přemýšlel jsem o tom co jsi psala dokonce víc, než si sama myslíš. Uvidíme...
Díky
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 14.2.2004 > Janahe> rozhodně je to moc pěkná školní práce:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 1.2.2004 > čtenář> Jsem moc ráda, že jsem tě nenaštvala a těším se na tvé nové obrázky :)
<reagovat 
čtenář arokark - 22.2.2004 > hele cedriku, ty jeden lupači, gratuluji k povýšení na redaktora a taky jsem rád, že sis onehdá nerozbil hubu. tak zatím čau ty bořiču.jinak ty obrázky jsou betelný.
<reagovat 
rell (Občasný) - 2.4.2004 > ..opravdu hodně dobré,a propo to je kreslené podle fotky?
Body: 5
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 3.4.2004 > rell> Hmm, to je podle fotky. Když se chci dostat do detailu, tak to jinak nejde, ale snažím se i podle reálu. Jenže z toho jsou spíš jen skicy. Ale snad se to časem podaří. Musím zrychlit kresbu. Tenhle portrét je 7 hodin práce. Možná až moc zabředávám do detailů...
<reagovat 
čtenář Josef - 1.7.2005 > Nos mi příjde trochu nakřivo. Nedostala náhodou pěstí?
<reagovat 
Lahvacz (Občasný) - 19.8.2005 > bomba, ten nos je ale fakt křivej
Body: 5
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 22.10.2014 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 8 9 (11)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter