Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koťátka
Autor: Saimon (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Luciana (Občasný) - 27.1.2004 > Myslím, že ještě večer nad tím budu uvažovat. Proboha, to je brutalita.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 27.1.2004 >

pěkný, drsný a na 16 let opravdu povedený

... jen bych se přimlouvala za jinou barvu pozadí (to pro příště)...


<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 27.1.2004 > a bodíky...
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 27.1.2004 > bezva věc! obzvlášť se mi líbila ta paralelka s kamínkama do vody a s koťátkama do kyblíku... a ten patriarchální pánbů...jo!

akorát bacha: "všechny byla šedá"
a na konci: "třeskla keramika tříštící se"
a sem tam nějaký čárky...
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 27.1.2004 > Fí ha.....sice to bylo jasný, ale i tak, super. Jen si nemyslím, že by byla schovaná a nechala ho všechny utopit. Tipla bych si, že první reflex by jí spíš velel vyběhnout a aspoň jedno chytit a zachovat naživu......otce si vážila, neměla z něj strach, nemyslím si, že by zůstala schovaná....
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.1.2004 > Lian> Lian, holka, která říká tátovi pane by určitě nevyběhla....právě v tom je ta drsnost největší.....to ...ano, pane....
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 27.1.2004 > tomu rikam kvalitativni skok! :) myslim, ze to Zanetino chovani si zvladnul...myslim, ze dite, ktery je zmateny a nedokaze pochopit, co se deje, by skutecne zustalo schovany...trochu z toho beha mraz po zadech...fajnova prace...
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 27.1.2004 > Mno, pane se dřív říkalo, dřív se rodičům vykalo ne? Podle toho, co si "myslela" a měla ho za pánaboha si myslím, že mu jen věřila a obdivovala a vůbec.....ale ne strach....prostě mi to nesedí. A ne a ne a ne!!!
<reagovat 
Lian (Občasný) - 27.1.2004 > Do časáku
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 27.1.2004 > Dobrý, jenom to pozadí a text se slejvaj. Chtělo by to nastavit trochu líp.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Pohrom - 27.1.2004 > Proboha, to je dost hustý!! Fakt perfektní práce!!
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 27.1.2004 > super!
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 27.1.2004 > Ty fogooo to je síla 
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 27.1.2004 > Nemám co dodat.
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 27.1.2004 > perfis
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 27.1.2004 > Lidi nechtějte mi vehnat slzy do očí!:)
Co, říct? Snad jen děkujuděkujuděkuju a znova děkuju.
No, pak menší vysvětlivka pro Lian, ona byla strašně vyděšená, nevěděla, co se to dějě. Proč její otec, proč on, kterého si nejvíce vážila a obdivovala, ten ze kterého měla strach a respekt zároveň(proto mu říkala pane).Proč on popraví její koťátka, věř, že nebyla schopna nijak zasáhnout. Už jen to, jak zarývala prsty do betonové podlahy...

A PAK TADY JE JEDEN VELKEJ DÍK PRO JEDNOHO ČLOVÍČKA BEZ KTERÉHO BY JSTE NEMĚLI ŠANCI SI KOŤÁTKA PŘEČÍST!A TÍM JE QUENTINBUBAKOFF. JE PRO MĚ OPOROU A CHCI ŘÍCT TO, CO ON V POSLEDNÍ DOBĚ SLÝCHÁVÁ DOSTI ČASTO A TO, ŽE MU FAKTICKY DĚKUJU!!A ZÁROVEŇ MU VĚNUJU SVŮJ PRVNÍ VĚTŠÍ ÚSPĚCH A TO TENHLE PŘÍBĚH!

PS:Quentine, vím, žes nechtěl ať ke koťatům přikládám jakýkoliv pokec, ale pak bych tam dal, že ti to věnuju:))
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 27.1.2004 > Změnil jsem, vám to pozadí. Snad je to teď lepší:))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.1.2004 > Saimone...dobrý....musím tě pochválit, správně surový a syrový, jako život sám....pointa správně načasovaná....na to, že ti je 16, klobouk dolů.....tohle si zaslouží 5B a D
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 27.1.2004 > quentinbubakoff> Komus doporučoval?:)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.1.2004 > quentinbubakoff> jo, tohle je pěknej drsnej kousek, jen co je pravda...
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.1.2004 > červený to bylo skoro lepší, ale modrý podklad je pro histororii utopencův taky dobrej
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 27.1.2004 > No, tak vidíš. Hlavně, když to dokresluje atmosféru a dojem ne?:)
<reagovat 
Monty (Občasný) - 27.1.2004 > To je fakt hustý a na 16 roků až nebezpečně dobrý...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Power - 28.1.2004 > Tak tomuhle se říká hukot a šupec. Jsem tady jen sem, tam, ale tahle rodinná psychárna, jak fakt dobrá.
Autor, kterému je podle všeho 16 má u mě velikou poklonu. A bejt registnutej, tak má u mě 5 pointů.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 28.1.2004 >

Ani se nechce věřit, že by autorovi bylo 16 let. Velkej talent.

Má to atmosféru. Je to citlivé.Výborně napsané, děsivé a bohužel i lehce uvěřitelné. Na tak malé ploše zachytit rodinnou atmosféru a rozehrát a vypointovat drama, klobouk dolů.

No což, přidám se jen k řadě adorujících:-))

 

 

A Lian: Z toho tatínka jde hrůza.......taky bych bohužel ze strachu před takovým fanatikem jen přihlížela. Jako dítě určitě.Resp. ochromení hrůzou někdy nedovolí cokoliv udělat.

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 28.1.2004 >
<reagovat 
hajka (Občasný) - 28.1.2004 > Tak tohle je fakt hodně dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 29.1.2004 > Jejda.... je to moc dlouhý... Ukládám si a vrátím se.
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 30.1.2004 >

Parádní, klobouk dolů, umíš no


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 3.2.2004 > to se povidlo -jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 3.2.2004 > drsně dobrý, fakt...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.2.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 8.2.2004 > Nemám už doporučení, ale tady tohle si ho určitě zaslouží. Vrátím se až bude k dispozici.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 8.2.2004 > Fakt dobrý, přečetla jedním dechem, pointa ufff.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 9.2.2004 > No comment
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 9.2.2004 > Newton> Díky!!:))
<reagovat 
 Newton (Občasný) - 9.2.2004 > Saimon> Děkuj sobě
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 11.2.2004 >
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 11.2.2004 > Jo tohle teda není vymazlený příběh:) Dobře vykreslená psychika dítěte a skvělá pointa, i když dost drsná, ale to je zdá se tvoje parketa :). Možná mohlo být nějak naznačený v jaký se to odehrává době, mohlo by se to stát i dneska, ale dnes už málokdo svýmu otci vyká :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 12.2.2004 > jakpro> 

Ona mu nevyká, jen mu prostě častěji než tati říká pane..:))

To je na tom to krutý, táta je hold doma těžká autorita


<reagovat 
akinina (Občasný) - 13.2.2004 >

Tak to je teda hustý a drsný, ta holka musela mít pěkně silný nervy....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
akinina (Občasný) - 16.2.2004 >
<reagovat 
akinina (Občasný) - 16.2.2004 > :o)
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 17.2.2004 > akinina> Jéé,díkes! Ale doufám, že to není vynucený..
<reagovat 
 akinina (Občasný) - 17.2.2004 > Saimon> 

neděkuj zaplať  

ne, dokonce jsem si ji uložila


<reagovat 
Petrax (Občasný) - 20.2.2004 > Na tvé doporučení jsem si tyhle koťátka přečetla. Vypadá to, že se zaměřuješ na příběhy dětí s prvky náboženství:), ale četla jsem (zatím) jen 2.. Rozhodně jsou to zajímavý témata a skvěle zpracovaný. Nevím proč se tady všichni ohání tvým věkem-důležitý je, že je to dobrý a ne to, že to nevypadá jako slohová práce:)
"Kdo šetří bytím, nenávidí své dítě"-tohle mluví za vše...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 21.2.2004 > Petrax> 

Děkuju, myslím si naprosto to samé: že to nevypadá jako slohová práce. A toho jsem chtěl dosáhnout, slohovku tady sice mám taky, ale je o ničem a slohový cvičení z ní úplně dejchá...mám namysli sen nebo realita.

PS: Ano náboženství jsem do těhto povídek zakomponoval, ale u ostatních nikoli

Díky moc a ještě jednou chválím tvou fotečku...


<reagovat 
Muřky (Občasný) - 26.2.2004 > Ty si piča synek, jak děláš takové příběhy? Žanetka už to jméno je úchylárna a pak to, že masově vyvraždila čtvrtinu rodiny?? Bléééé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
emilio (Občasný) - 25.11.2004 >

Neuvěřitelné! Opravdu dobré...

Četl jsi Autíčko od Hrabala?


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 11.1.2005 > emilio> Ne bohužel,nečetl.O co šlo?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter