Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Kterak se kamarád František vracel z restauračního zařízení z kolekce Vytrženo z deňýčku
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 28.1.2004 (11:21:01), v časopise 5.2.2004
další v kolekci>

Kamarád František se jednou o víkendu, který trávil na chatě nedaleko Kdyně, vydal do hospody pro pár piv, protože nutně potřeboval svlažit rty po nepříliš dietní večeři. Zakoupil pár lahváčů, dal si tři piva od cesty a chtěl vyrazit na zpáteční cestu.
V tu chvíli byl ale jedním ze starousedlíků pozván na skleničku. A pozvání, zvlášť na venkově, se neodmítá. Jenže, jak to tak bývá, nezůstalo u jednoho panáka, navíc do sebe hodil ještě několik piv a když k ránu vyšel na čerstvý vzduch, zjistil, že není schopen jít rovně. Pořád ho to táhlo doprava.
S obtížemi se dostal až na roh ulice, v níž měl chatu. Ulice byla po jeho levé ruce, a proto mu, mrška jedna, neustále utíkala pryč. Nakonec se do ní přece jenom trefil.
"Už jsem myslel, že mám vyhráno, jenomže, Ivčo zlatá, to byl omyl," líčil mi krušný okamžik svého života.
"Hned vpravo u silnice totiž ňákej blbec vymyslel kukuřičný pole. No... a do tý kukuřice jsem samozřejmě zahučel. Když jsem se snažil dostat zpátky na silnici, tak mě to chvíli točilo doprava, pak zas doleva, chvíli jsem se i motal na místě, ale nakonec jsem skončil asi dvacet metrů od tý silnice, kde to se mnou fláklo mezi klasy. Narval jsem si tu tašku s pivama pod hlavu a rozhodl jsem se, že si trošku schrupnu a pak zas budu pokračovat v cestě. Jenomže jak jsem tak ležel, zatočili mi zeměkoulí. Skoro všechno, co jsem vypil, ze mě rázem vylítlo. Tak jsem se odplazil o kousek dál a zase jsem ztuhnul. Najednou v polospánku slyším, jak po silnici dupe manželka s dcerou a volají mě. To víš, když jsem vlítnul do toho pole, tak jsem za sebou nechal pěknou dálnici, tak byly obě za chvíli u mě. Nechal jsem zavřený oči a dělal jsem mrtvýho brouka. ´Proboha, tati, co se ti stalo?´ slyšel jsem dceru. ´Co by se mu stalo,´ vyštěkla moje stará hystericky, ´je vožralej jako prase a navíc se i poblil. Teď už schází jenom to, aby se ještě posral!´ No... a tak jsem zatlačil," ukončil Fanda svoje povídání a zapil poslední větu pořádným douškem rezavého moku.



Poznámky k tomuto příspěvku
RadimP (Občasný) - 28.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 28.1.2004 >  Starý si někdy koledujou! Fajn ze života!
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.1.2004 > František sice manželku poslechnul, ale předpokládám, že se asi moc nezavděčil.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.1.2004 > zatlačil....:o)))tak to má být..kdo se neposral, neví co je to opice:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 28.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 28.1.2004 > To je hrozný! :)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 28.1.2004 > dzizis...
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 28.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 28.1.2004 > Pít se holt musí umět! :))) Super historka :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.1.2004 >
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 28.1.2004 > Brzy asi skončím na Úřadu práce, protože se nahlas směju, místo abych svému zaměstnavateli tvořil hodnoty...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Monty (Občasný) - 28.1.2004 > :o)))
Body: 5
<reagovat 
Helen (Občasný) - 28.1.2004 > Máš zvláštní příbuzné..... a zajímavé kamarády.....
:-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 28.1.2004 >
<reagovat 
Lian (Občasný) - 28.1.2004 >
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 28.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
probably (Občasný) - 28.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 28.1.2004 > hehehe
Body: 5
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 28.1.2004 > Franta byl hustej!  Měla jsem ho moc ráda.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 28.1.2004 > Tak tohle se mi ještě díky bohu nestalo
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 28.1.2004 > Bezvadné. Neškodilo by možná tady na Totemu zřídít rubriku klasiky.
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 28.1.2004 > Můžu potvrdit, že Fanda byl dost silná osobnost - nejen v kukuřičným poli.  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 28.1.2004 > Nerad se opakuju, fakt nerad...ale tady snad jen konstatuju!!Goood..:))
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 29.1.2004 > Díky všem.
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 29.1.2004 > :o)
Body: 5
<reagovat 
marlene (Občasný) - 29.1.2004 > Ach jo.
Body: 1
<reagovat 
Gottstein (Občasný) - 30.1.2004 > řku to porát, chlastat se musí umět :-)
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 29.1.2004 >

Je to o něco (ale jen o malilinko) lepší než Jak nespáchat sevebraždu - při tom mým se člověci tolik nezasmějou, pokud vůbec... 

Jó, dráma v kukřičným poli. A von ještě zatlačí. To je vyloženě nerozum...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 brouk (Občasný) - 30.1.2004 > Montrealer> Ty seš hroznej exhibáč. Neděláš náhodou v reklamě? Yfče dávám za 4, pointa byla fajn, jinak mi to jako bomba nepřijde.
Body: 4
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > brouk> V reklamě nědělám, radši se podě...
<reagovat 
Newton (Občasný) - 31.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
kvetinnka (Občasný) - 5.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 3.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 11.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 1.8.2005 > Kukuřičný pole , matka příroda vokolo ,nádhera , to já se zeblil dycky na nějakym hajzlu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ehm (Občasný) - 21.7.2006 > to se fakt stávaj věci:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 (11) 12 13 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter