Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Písnička pro Kelly
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 30.1.2004 (01:19:38)

 

Písnička pro Kelly

 

Když se ten Tálinskej rybník nahání,

plaval jsem s Kelly až k samému kraji.

Kapři nás očumujou,

a štiky oždibujou.

 

Rybáři na břehu chystaj si sítě.

Oni nás prozraděj', mé milé dítě.

pohrozej' nám šatlavou,

plavem jak Adam s Evou.

 

Vlky už na horách slýchávám výti,

nemůžeš nikdy mou milenkou býti.

Nožky si depiluješ,

s jinými bivakuješ.

 

Noci se na podzim začínaj' dloužit,

nepřestal jsem nikdy po tobě toužit.

Šeptáš mi pár smutnejch slov:

„I love sir Bubakoff.“



Poznámky k tomuto příspěvku
Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > Jestli máš ráda vodu, můžu tě vykoupat ještě jednou (Plavala ... po Dunaji, autoři se za ní kolébají... ne. není to husička a žádnej myslivec ji nezastřelí)
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 30.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 30.1.2004 > Super! :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.1.2004 > Ty jo, Montrealere, což Kelly, jak ji znám, ta se nad takové věci povznese a zasměje se tomu, akorát...nezlob se za moji upřímnost, cítil jsem v tom spíš něco uraženě ješitného v autoru samém nebo tak něco, není tomu tak?":-)
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > Martin> 

Až tě budou kapři očumovat a štiky oždibovat, ucítíš možná taky něco ješitnýho ve svým hrdým TY !

(nebo ve svým hrdým JÁ - nevim, co je správně)...


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 30.1.2004 > Kdo je Bubakov?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > ouvej> hej cizinče,.... vy neznáte quentinabubakoffa???......:o))))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> Dělá přece hostinskýho v Liptákově (jak se tam narodil Jára Cimrman). Hospodský rvačky řeší s přehledem šerifa Wyatta Earpa z Tombstonu (s hostama se nepere, von si to tak nebere - tady se dokonce dalo napsat něco mnohem peprnějšího, ale to víte, cenzura v nás...  nezesměšníš bližního svého - no, já se snažil neurazit...)...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.1.2004 > písnička o Lian není o mě, tak mě tolik nebere ;oDDD
(Lian promine, hihi)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.1.2004 > Hele, bejby, máš tam věcný chyby - jakožto potomek husitů plavu v Jordánu, takže správně je "když se ten táborskej rybník nahání" :o)))
a s tim quentinem ses taky minul... ;o)))

"nepřestal jsem nikdy po tobě toužit"???? já ani nevěděla, žes někdy začal :oD
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > Kelly> Já se ti to bál říct, jsa, jsouc, jsouce od mládí před děvčaty stydlivej...  takže ty se mi topíš v Jordánu jako kulak Vata z Černjech barónů...  snad abych tam za tebou skočil, ale v tomhle mraze to po mně nechtěj, nepočkáme s tím románkem do jara ? Já si založím soubor hihň-chicht.doc a vezmu si notebůk, abych ti z něho mohl šeptati sladká slova, nejhezčí vyznání, když budík vyzvání...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > teda Kelly!!!!jaktože to nešeptáš mně!!!!:o)))))))))))))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> Protože se těžko skloňuješ ! Jak je třeba 2.pád ?...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > Montrealer> druhej pád???to neřešim:o)))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> Chápu. Padáš jenom jednou, pokud vůbec...
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > Jsem moc rád, že vás ta blbina pobavila. Na písničku o Lian jste mi nedali ani bod ? Vy se jí bojíte ? (vona mě fakt sepsula, ale měla recht - ten starej trouba, co předatoval příspěvek, to som bol ja. Niebolo to náhodou...)...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > Montrealer> a bojíme se právem....vona je Lian tady v redakci ta zlá, chodí v kůži a bez svého bičíku neudělá ani ránu....ech peetea má záda.......no, takže vo Lian nevtipkovat......:o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > Montrealer> jo a teď sem tam nakouk, páč sem těžkej sklerotik a zjistil jsem, že jsem u Lian riskoval life a dal ti tam pětibobek čéče.....sem za to pozvanej vod lian na kobereček....:o))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff> Holt se budeš must plazit a vodprošovat - ale vona neni tak zlá, jen se tak dělá - vono to dobře dopadne, ale neco tě to stát bude. To víš, ženský. Vono jim to ňák dělá dobře, když se chlapi před nima plazej...Každá chce bejt aspoň chvilku Kleopatrou, které Caesar leží u nohou...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.2.2004 > Narozdíl od kulaka Vaty plavu jako závodní jachta, tonutí se nekoná :o)) ale ten document si založ, to vypadá nadějně - tak na duben bych to viděla ;o))) ale budíky nesnášim!!!!
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > Kelly> 

Ještě že rozumíš legraci - v dalším příspěvku bude obrat (kýlem vzhůru) ! 

Ale souhlasím, budík je odpornej stroj a jeho vynálezce by měl být namočen do dehtu a vyválen v peří.


<reagovat 
mefisto (Občasný) - 30.1.2004 >  tak to je masakr...neodolala jsem, pobrukuji .-)))
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > mefisto> Tak ty seš in reality vlastně ONA ? To mě tedy podrž (a přitom klidně sedím na židli a čtu Bibli, tam to všechno je... a přitom Mefisto je něco jako Ďábel, ty moje Ďáblice, Čakovice, Letňany...) !...
<reagovat 
 mefisto (Občasný) - 2.2.2004 > Montrealer> nepřivlastňovat prosím .-))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter