Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zeď
Autor: Jimmmy. (Občasný) - publikováno 30.1.2004 (18:26:15)

Dvě řady neúnavných světlušek, most utopený v bílé kaši. Komická postavička na zábradlí - s ironickým úšklebkem hází svému stvořiteli klacky pod nohy, drze vrací dar, o který už dávno nestojí.

 

   Nikdy jsem neslyšel, že by se mě někdo zeptal, jak mi je. Ani jedinkrát jsem nezaslechl slova lítosti. Vůbec nikomu jsem nestál za pár vět…

 

   Vznášel se spolu s dcerkami ledové královny, které se mu zaplétaly do vlasů a v dálce nezúčastněně hučel splav.

 

   A přesto jsem nikdy z mých úst nevypustil větu, ve které bych někomu něco vyčítal. Ani jedinkrát jsem nevyřkl slovo, kterým bych si na něco stěžoval. V životě jsem nevykřikl, mlčky jsem trpěl…

 

   A pak tělo hluchoněmého spolkla ledová noční hladina…  



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > dobrý jimmy, jen bych změnil rubriku a nyvypichoval bíle ta slova......no.....
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 30.1.2004 > Krátké, ale povedené.
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 30.1.2004 > krásné smutné líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > pravda, samovražda je dost profláklá.....dám za čtyři....o)
Body: 4
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 30.1.2004 > quentinbubakoff>  Mně vlastně ani nešlo o tu samovraždu... Ale máš pravdu, profláklý to je  
<reagovat 
asi (Občasný) - 30.1.2004 >

Černý humor Akorát, mám takový pocit, že hluchoněmý by se nevraždil.


Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.1.2004 > přijde mi to poměrně sugestivně podaný...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 30.1.2004 > TAky bych to dala do zpovědí, ale jinak 5
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.1.2004 > hajka> tohle je evidentně povídka, trochu kratší, ale povídka, co blbnete...
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 31.1.2004 > Líbí!
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 1.2.2004 > Jo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 2.2.2004 > BlueSky> 

KUJU!


<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 2.2.2004 > taky mi to prijde spis jako pokus o dzouk...je to dost absurdni...myslim, ze hluchonemi resi uplne jiny problemy, nez ze trpi nedostatkem pozornosti a pachaji proto samovrazdu...mozna spis naopak :)...tak ci onak...na vtip dost mdla pointa...a jako pohnuty konec postizeneho cloveka mi to nejak nedava rozum...trochu mi tam nehral ten ironickej usklebek...mela to byt horka ironie?...a pak se najednou lituje...to je prinejmensim zvlastni :)
Body: 3
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 2.2.2004 > peetea> Jsem rád, že ses nad tim zamyslel... Zprvu jsem hluchoněmost nemyslel jako postižení, ale jako lidskou vlastnost, ale teď jsem si uvědomil, že je to v tom dost špatně vidět... Básník tím chtěl říct, že jsou někteří lidé hluší (či němí) k ostatním, je to jejich vlastní chyba a ještě si stěžujou, že je nikdo nemá rád a maj z toho depky (=sebevražda)... Těžko se to vysvětluje...  :)))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 3.2.2004 > Jimmmy.> zas az tak tezko se to nevysvetluje...to je celkem beznej jev...jen to vetsinou nekonci sebevrazdou :) to samozrejme chapu, nejsem tak natvrdlej...jen to z toho textu opravdu neni dost patrny...aspon me to tak nesecvaklo...treba ostatnim jo...treba to v tom neni tak spatne videt, treba sem jen opravdu natvrdlej :)))...ale i v takovym pripade mi tam porad nesedi ta ironie...clovek se v takovejch pripadech citi ublizenej, lituje sam sebe...myslim, ze takova krivda, at uz je realna nebo domyslena, spis cloveka donuti k horke sebelitosti a pocitu ukrivdenosti...
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 3.2.2004 > peetea> S tou ironií máš pravdu, to tam nesedí...
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 27.2.2004 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter