Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Písnička pro Kelly number two...
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 2.2.2004 (05:04:23)

Písnička pro Kelly number two.

 

Tajně milované šéfredaktorce - pro radost ?!?

 

Plavala Kellička po Dunaji,

pisálci se za ňou kolíbají.

Autorskej svaz — na ni čeká,

činnost jí zastaví, jinejm nechá.

 

Počkejte, ouřadi, já vás prosím,

nechte mě, vždyť přece sukni nosím.

Pod ní pero — a kalamář,

na zádech tašku a v ní slabikář.

 

Poplavu třeba do Gabčíkova,

kanálem Quentina Bubakova.

Propluju snad — i turbínou.

Jen ať mi nechodí za Gábinou.

 

Pluju si tichounce po Dunaji,

plachty se větrem až nadouvají.

Přišla vlna, — a né malá,

v ní jsem se neslavně udělala.

 

Teď je můj Titanic kýlem vzhůru,

mizerná příhoda bezesporu.

Ze břehu teď — pomoc čekám.

„Nem tudom Magyarom“ trapně hekám.



Poznámky k tomuto příspěvku
Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 >

Nem tudom Magarul je správná odpověď na otázku milyen nyelven (jakou řečí, jakým jazykem ?). Tedy Csehül, Németul, Szlovákul = česky, německy, slovensky. To jen tak pro Maďarofily - už zapomínám...


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > ech.....tak už po mně nazvali i kanál......:o))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> Známý též pod názvem Cimrman-Panamský...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.2.2004 > neližme prdelky redaktůrkům, trochu hrdosti,TY TELE!!!!!!
BTW:Za to pero pod sukní a udělání se ve vlnách přidávám k nule jeden bod, a nic ve zlém, enem provokuji
Body: 1
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > Emmet_RAY> Emmete Rayi, ty mravenčí paprsku, našel jsem si tě ve slovníku už dávno. A nebylo to na Seznamu, protože tam znají jenom emetika = látky navozující zvracení... budeš trapně hekat...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.2.2004 > Montrealer> oceňuji inteligentní reakci,plus i relativně dobrou znalost maďarštiny,omlouvám se za trochu krutou předchozí poznámku,ale taková je krutost opilosti,jinak,mravenčí paprsek je fajn,ale pokud skutečně pátráš po původu nicknamu,je to slavný americký kytarista.......či spíše byl,bohužel......více info ve filmu W.Allena "Sladký ničema",v hlavní roli S.Penn,viz. obr,ahoj a nezlob se na mne za to hodnocení,ale to co jsi tady napsal za "dílko" je vážně trochu docela dost i hodně trapné....
<reagovat 
 Gottstein (Občasný) - 2.2.2004 > Emmet_RAY> ale když ji miluje...;-))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > Gottstein> A nechává si od Mravenčího paprska nadávat do telat - kdyby aspoň zdvořile napsal: vy tele !
Prej krutost opilosti... copak jsi vlastně pil ? Kyselinu mravenčí ? Acidum formicicum, HCOOH ?
Nebo svou oblíbenou kyselinu z akumulátorů, Acidum sulphuricum, H2SO4 ?
Mám pocit, že mi to v noci trochu ujelo. Momentálně je šoufl mně a trapně hekám, pomoci ze břehu se nedočekám... Nem tudom magyarul marně volám...
A ještě navíc jsem tenhle výplod adresoval nevinnýmu. Kliknul jsem na nesprávný místo... Gottstein = Boží kámen, čili meteorit !?!

<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > Gottstein> A nechává si od Mravenčího paprska nadávat do telat - kdyby aspoň zdvořile napsal: vy tele !
<reagovat 
Niagara Rainbow (Občasný) - 2.2.2004 > Říká se Danajský dar, ne dunajský...
<reagovat 
Niagara Rainbow (Občasný) - 2.2.2004 > Říká se Danajský dar, ne dunajský...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.2.2004 > Niagara Rainbow> to je záměr...:o))odlehčující vložka...ale nikomu to neřikej...psst...:o))
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 2.2.2004 > To jsem netušil, že Kelly tajně miluješ.
Body: 4
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > Bobísek> Já už tomu skoro sám věřil, ale po tomhle mě odkopne do Jordánu, ať mě tam sežerou žraloci...
Přejdi Jordán, řeku všech nadějí... (Marta Kubišová)
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 4.2.2004 > Bobísek> 

Mám rád její vtipné postřehy a smysl pro humor. A básně, samozřejmě, i když to zrovna není můj obor (viz tento pamflet, který tak popudil Mravenčího paprska). Kdyby se radši staral vo svý - například pupenec kyselinou leptal, jak kdysi doporučovali V & W.

 

Já ti mám pocit, že tahle parodie není tak úplně blbá - jinak bys mi 4 bodíky nedal. Je tam pár vtipnejch hlodů, ale ztrácí se to v šedi obyčejna...  co s tím teď nadělám ?


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.2.2004 > Děkuji za báseň, pobavila, aniž bych pocítila jakýkoliv zásah ve své anállní krajině, jak se mylně domnívá Emmet_RAY :o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter