Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Černá hora z kolekce Šumavská zima
Autor: xmark (Občasný) - publikováno 11.2.2004 (00:13:20)
další v kolekci>
leden 2004


Poznámky k tomuto příspěvku
sédy (Občasný) - 11.2.2004 > peeeknyy
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 11.2.2004 > připadne mě to moc tmavé a nevýrazné..
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.2.2004 > náhodou tak akorát, žádnej kýč, je v tom uplně jiná nálada než v ostatních fotkách zimy, co se daj nejčastěji vidět...
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 11.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 11.2.2004 > to jiskření a oblaka....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 11.2.2004 > Až tam nebudou lesy (až ANI tam nebudou ...), pak si tohle naše vnoučata pošloi jako pohlednici, asi jako my teď idylicky obrazky od Lady :-(
Body: 5
<reagovat 
jezevec (Občasný) - 12.2.2004 >

Hezký. Hezká střelba do protisvětla. Jezevec
Doporučil 
<reagovat 
sajby (Občasný) - 12.2.2004 >
Body: 4
<reagovat 
mereg (Občasný) - 12.2.2004 > hezkýýýýýýýýýýýýýý
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 11.2.2004 > Ta zima se tak špatně fotí automatikou... Určitě to byl krásný pohled, jen to chtělo upravit clonu.
Body: 3
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 12.2.2004 > Blamáž> Můžeš být konkrétnější, prosím? Rád se něco naučím.
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 12.2.2004 > xmark> Oproti nastavené automatické hodnotě zvýšit clonové číslo. Sníh totiž odráží hodně světla a mate expozici u automatu, buď to chce nastavit ručně, nebo exponovat na sníh, bílou plochu u nohou, nastavit všechny hodnoty ručně a pak fotit krajinu s nastavenou hodnotou. Pokud fotíš na diáky, doporučuje se dělat pět expozic po půl cloně 2 nad a dvě pod. A pak bys měl mít jistotu, že se Ti aspoň dva povedou. Některé foťáky umožňují nastavit bílou. Navíc si fotil proti světlu, bralo to expozici podle oblohy, mi připadá, takže je to podexponovaný - sníh je šedý místo bílý.
Taky je dobrý používat externí expozimetr pro kontrolu, a měřit dopadající světlo.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 13.2.2004 > Blamáž> Díky. Správný odhad, je exponováno na oblohu. Záměrně.
Fotek s bílým sněhem, zelenými stromy a modrou oblohou mám spoustu. Tady měl být především sluneční kotouč prosvítající skrz mraky, což se nepodařilo, ale jinak výsledek záměru odpovídá. Vznikla fotka, která se někomu líbí a někomu ne, asi proto, že je jiná.
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 13.2.2004 > xmark> To je správně, pokud je obloha výraznější než popředí. Ale v tom případě popředí bývá tmavé až černé. Má to jeden háček, v tomto případě jsou podle mě extrémní rozdíly a tak To se podaří málokdy vyfotit. Kompozičně se mi fotka líbí, ale technikou ne. Vadí mi například neostré špice těch stromů. A taky mám ráda, když sníh vypadá jako sníh, ale to je můj pohled. Ale to je asi jedno. Chtělo to možná zkusit fotit méně proti světlu, z jiného úhlu a použít širší sluneční clonu na objektiv, abys ho zaclonil, proti zkreslení expozice. Nebo to zkusit cvaknout několikrát.
Ale to se mi to mluví :-) Teď jedu na hory, tak to vyzkouším...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter