Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí obrázek Setry z kolekce Sestry
Autor: like.woodoo (Občasný) - publikováno 17.2.2004 (10:30:56)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 17.2.2004 > sestra v akci:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 17.2.2004 > Super nakreslené.
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 17.2.2004 > vytecny!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 17.2.2004 > vytecny!
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 17.2.2004 > Fíha ... pokračuje to zaujímavo. Z výtvarnej stránky ma zaujal v predchádzajúcej časti ten červený detail a tu mi chýba ... možno u tej SMRTi. A tomu autu v druhom okienku by som zvýraznila perspektívu. Ááále aj tak ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 17.2.2004 > Jakže to říkáš? Bloody hell??
Body: 5
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 18.2.2004 > Jasně ,bloody hell, Saijmy... a díkes za podporu umělcům pokleslého žánru...
<reagovat 
Stooge (Občasný) - 25.3.2004 > Teda, upřímně řečeno, nic moc. Nakreslený je to mizerně a příběh mi zatím připadá dost slabej. Předchozí díl, myslím to jak odpráskla toho chlapíka byl dost bez nápadu. Kolik už takových akcí - jsem tvá smrt, beng beng! - bylo? Doufám, že se to ještě nějak rozjede a že se dostaví nějakej pořádnej nápad. Upřímně ti to přeju.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter