Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Šílený vědec a jeho "chytadlo" na mouchy
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 1.3.2004 (10:50:28), v časopise 23.3.2004

Byl to tuctový vědec, jakých byste našli v podobných zařízeních devět a půl z deseti. Vyznačoval se ale zvláštní úchylkou: usmyslel si totiž, že se do dějin lidstva zapíše jako úspěšný vynálezce čehokoli.
Jednoho dne ho moje přítelkyně Jiřina potkala na chodbě před laboratořemi. V levé ruce třímal krabičku s bílým práškem.
"Už jsem na to přišel," zvolal s vítězoslavným úsměvem na tváři, "no schválně, Jiřko, lízni si!"

Jiřina prohlásila, že nic ochutnávat nebude, jelikož netuší, co za jed do krabičky nasypal.

"Právě jsem namíchal chytadlo na mouchy! Budu slavnej!" odvětil vynálezce nadšeně a blaženě se zazubil.

"Cože?" podivila se.

"Hele, Jiřko, to je jednoduchý. Dost se divím, že na to ještě nikdo nepřišel. V tý krabičce je sádra s cukrem. A mouchy, jak víš, jdou po sladkým," vysvětloval. "Nažerou se chytadla a jakmile zaprší, tak jim ztvrdnou sosáčky a popadaj!"

O pár dní později ho přistihla v laboratoři nad hromadou prkýnek, z nichž stloukl podivnou klec obtočenou drátěným pletivem.

"Co to děláte, pane Štefane? Co to bude, až to vyhodíte?" otázala se.

"No, Jiřko, vono to s tim cukrem a sádrou nevyšlo tak, jak jsem si představoval. Ale to nevadí, přišel jsem teď na geniální věc! Hele, tohle je lepší jak mucholapka," naparoval se.

"Proboha, jak do toho chcete chytat mouchy? Vždyť vám těma dírama v pletivu zase ulítnou," kroutila Jiřina nechápavě hlavou.

"Mouchy jdou na světlo," prohlásil génius vážně a podrbal se za uchem. "Uvnitř bude stovka žárovka a dvě slepice, který je budou z tý žárovky sezobávat!"

 

Sedím u počítače a sleduji drzou mouchu, jež přistála na mé svačině. Budu si muset pořídit slepice. Žárovku a pletivo už mám...



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 1.3.2004 >  Co všechno lidi nenapadne za blbosti
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.3.2004 > nejenom Jára Cimrman byl pionýrem slepých uliček........
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 1.3.2004 > Ta slepičí mucholapka nemá chybu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 1.3.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > Perfektní! Co ty dokážeš vybásnit o (obyčejných)lidech:)...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > S tím doporučením mám nějaký potíže, tak doufám že teď už se to povede...
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 1.3.2004 > Fakt umíš odposlechnutý historky skvěle převyprávět. Stejně jako ty rodinný. 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 1.3.2004 > )))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 1.3.2004 > Ty ztvrdlé muší sosáčky bych chtěla vidět. :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 1.3.2004 > :)))) hnedka je mi líp:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 1.3.2004 >
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 1.3.2004 > Skvělé!!
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 1.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Helen (Občasný) - 2.3.2004 > Moc pěkně vyprávíš. :-) Souhlasím s Petraxem a Bobískem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.3.2004 > pohoda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 3.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 1.3.2004 > Tohle můžeš vymyslet snad jen ty!
Body: 5
<reagovat 
 Flegmatik (Občasný) - 1.3.2004 > HáDé!> 

Já mám dojem, že to vymyšlené není, kdyby to Yfča vymyslela, tak to určitě nedá do životních příběhů ale do povídek.  

Jak je vidět, tak má nejen zajímavé předky a kamarády, ale i její kamarádky mají zajímavé známé.


Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 6.3.2004 > HáDé!> Takovéhle ptákoviny bych nevymyslela ani já...
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 6.3.2004 >

mě se stejně nejvíc líbí ten tvůj dovětek:

Sedím u počítače a sleduji drzou mouchu, jež přistála na mé svačině. Budu si muset pořídit slepice. Žárovku a pletivo už mám...

 

 to mě fakt rozesmálo


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 8.3.2004 > Co to bude, až to vyhodíte?
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 11.3.2004 > Povedené povídání.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 7.4.2004 > Povedená povídalka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
LenkaN (Občasný) - 29.10.2004 > Yfčo to je tak praštěný, až je to hezký.:) Smála jsem se dlouho.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 11.7.2005 > ono to vyzerá, že mimo realitu, ale je to tak reálne...
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 1.8.2005 > Jó - taková slepice - to je univerzální pták.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter