Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kraus bezdomovcem!
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 7.3.2004 (00:20:55)

      Poslanec Michal Kraus nemá kde bydlet! Muž, který v politice natolik zbohatl, že si za čtyři miliony postavil dům a za další tři miliony koupil luxusní byt, je nyní bezdomovcem. S pláčem na krajíčku se nám vyzpovídal: „Byla to strašná chyba, že jsem své dceři daroval poslanecký byt. Zničila mou kariéru.“

     Dcera poslance poskytla dočasné útočiště několika Slovenským Romům. Že by tím odstartovala jejich možný exodus do České republiky odmítá a řeč obrací na jinou skutečnost.

     „Když jsem v bytě bydlela sama, nějaká spřízněná duše mi každý měsíc nechávala ve schránce obálku s šesti tisíci, které mi přesně vystačili na nájem. Od tý doby, co jsem se ujala Romů, peníze chodit přestaly.“ Na otázku, jak bez těchto peněz hodlá vyjít, odpovídá: „Já se bez toho obejdu. A můžu ti vzkázat, táto, že bych stejně tu blbou ČSSD nevolila!“

     „Náš nový dům byl napaden zvěřinou,“ pokračuje Kraus a dál za sebe nechává mluvit mluvčího ČSSD. „Dům pana poslance byl znenadání napaden rozzuřenou tlupou medvědů Grizzly, kteří poničili poslancovy čtyři satelity a rozsápali manželku. Místo je uzavřeno a vše šetří policie.“

     „Manželka měla naštěstí uzavřenou životní pojistku, takže mi pojišťovna vyplatila odškodné,“ říká Kraus. V jaké výši se odškodné pohybovalo nám odmítl sdělit, ale našemu reportérovi se podařilo vypátrat, že si den po její smrti vzal dvě nové hypotéky v celkové hodnotě deseti miliónů.

     „Člověku se stane tragédie a vy se chováte jako hyeny!“ obořil se na nás, když jsme na toto téma zavedli řeč.

     O novém bytě za tři milióny se dlouho šuškalo, že v něm poslanec Kraus nelegálně pálí alkohol. „Byt jsem půjčil kamarádům z Karlových Varů, kteří byli v tíživé finanční situaci,“ říká Kraus.

     „Mi nedobře cesky,“ odmítl rozhovor poslancův kamarád bydlící v jeho bytě. Při zavírání dveří závan z  bytu otrávil našeho kameramana, který musel být okamžitě hospitalizován. V krvi mu doktoři naměřili 2,49 promile, ale když jsme se druhý den do nemocnice vrátili, jako důvod kameramanova zkolabování byla označena nevolnost. Náhodou jsme také v nemocnici potkali poslance Krause s rusky mluvícími hromotluky.

     Podle posledních informací bydlí poslanec Kraus dočasně u alkoholika Kotta. Stranická příslušnost je dohromady nesvedla, ale mezi dveřmi nám jejich náhlé kamarádství vysvětlil Kott: „Co Čech, to pivař! Co poslanec, to sviňa!“



Poznámky k tomuto příspěvku
Andulka (Občasný) - 7.3.2004 > -ja to vubec nechapu, ale to nevadi...to je tim, ze vubec nevim o cem pises. Poslanec Kras si koupil dum za 4 miliony a byt za 3....kde na to vzal? jak muze nekomu darovat poslanecky byt? Ten je prece jen docasny a jen pro ty poslance, co nebydli v Praze, aby nemeli daleko do prace?
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 7.3.2004 > Andulka> 

On ten byt dostal před lety, kdy byl ještě "chudým" poslancem. A během let si dokázal vydělat na ty ostatní. A teď se mu ho prostě nechce vracet, když v něm ubytoval svojí rodinu.

V týhle zemi jsou prostě lidi, který můžou mít tři byty a taky jsou tu ti, kteří nemají ani jeden.


<reagovat 
 Andulka (Občasný) - 7.3.2004 > MZF> -tak proc mu ten poslanecky byt zase neseberou...s ostudou,kdyz ho nevratil sam? To z poslaneckych platu usetril 7 milionu?....ok..od toho jsou noviny, aby se vyptavali..:-)...Musi to byt vyjimecny muz..:-)...diky za vysvetleni....ja si nebyla jista, jak moc je to sarkasticky a jak moc je to pravdy..:-))
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 7.3.2004 > Andulka> 

Proč mu ho neseberou, to by mě zajímalo taky. Tuhle informaci jsem získal z MF Dnes a v článku tam nezmiňují, proč by mu byt nemohli sebrat. Domnívám se, že pravděpodobně nemá povinnost ho vracet - a co je zadarmo to se počítá.

Peníze našetřil podnikáním a bůh ví čím ještě...


<reagovat 
Andulka (Občasný) - 7.3.2004 > jak muze podnikat, kdyz je poslancem??? To je prece neeticke a doufam, ze zakonem zakazane...teda to je bordel...a to mluvis jenom o jednom poslanci..:-)))))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 8.3.2004 > má to "lehčí nohu" než předchozí kusy...i když, nevím jestli teda jako je pro ruskou mafii nejtypičtější pálení chlastu...:o))Andulko, to v Kanadě nemůžete pochopit, co se děje tady u nás:o))
Body: 3
<reagovat 
čtenář bufalo bill - 20.11.2004 > moc mě zajímá jakou stranu zastupoval soudruh Kraus před sametovou revolucí v 1989.Dočetl jsem se je nejstarším poslancem mezy soudruhy v tomto parlamentu.Nažral jsi se už dost tak vypadni a nezamořuj vzduch.už tak smradlavej od ostatních tobě podobných.Hroší kůže je odolná ale i ta shnije až přijde čas.A tobě už nastal,chrte nenažraný.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter