Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Časopisy pro ty druhé
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 17.3.2004 (18:07:42)

     Poslední dobou mám pocit, že se všechny dívky a ženy schovávají doma a nevychází. Počítám, že si pročítají ženské časopisy, což je při jejich množství na trhu téměř nadlidský úkol. Všechny tyto časopisy poučují, jak se nejlépe namalovat, jak s muži mluvit, jak se oblékat a chovat. Některé vyspělejší mají dokonce i recepty (počítají s tím, že jejich čtenářky někoho uloví a pak mu uvaří). Ale ani v jednom není návod, jak vzít za kliku a vyjít ven, kde se může žena s mužem seznámit.

     Možná si mnoho žen myslí, že ten pravý by si je měl najít sám jako v pohádkách, kdy se vydává Honza hledat princeznu. A tak předpokládají, že jen stačí sedět doma a pěkně vypadat, až se jejich hrdina objeví ve dveřích.

      Nebo jsou ovlivněny reklamami, ve kterých muži s loutnou (popřípadě kytarou – tu je dnes snazší sehnat, byť není tak romantická) stojí pod oknem ženy a skládají jí básně. Dotyčná většinou pošle tohoto romantika k šípku. Kdyby tak ale učinila některá z čtenářek ženských časopisů, bylo by tomu poprvé a naposled, jelikož by se už takový další pomatenec v rodu mužů nenašel. Tedy pokud nemá dotyčná dívka bydlení hned vedle psychiatrické léčebny s častými útěky chovanců.

     Několik vybraných ženských časopisů obsahuje i rubriku „jak si uvařit“, „ukonejši svůj žaludek“, popřípadě „mňam, aneb jak si držet linii s radostí“. Nic zajímavého jsem na těchto rádoby receptech neshledal. Rozhodně ne mňam je jeden bílý jogurt s půlkou jablka denně. Ale o víkendu vás čekají přímo hody – můžete si dopřát čtvrt kilogramu dušené zeleniny!

     Také v časopise pro něžné pohlaví nesmí chybět rubrika, která se věnuje ženským hvězdám a jejich životu. Každý týden se tak dozvídáme nové stěžejní informace, jestli paní N. stále ještě chodí s panem A., nebo zda-li se paní P. už konečně domluvila se svým nakladatelem a příležitostným milencem, slovutným panem R., vydání jejího nové superalba, na kterém má spolupracovat i se slavným panem D. Když si však svéprávný člověk (což chápu, že po ženách nemohu chtít) tyto indicie poskládá za sebe jako domino, ve výsledku mu beztak vyjde, že jsou všechny tyto informace NA PRD.

     Ženské časopisy vždycky obsahují rubriku křížovka o ceny. Možná namítnete, že křížovky se v dnešní době vyskytují téměř všude, ale zde mají cílené umístění. Křížovka je většinou o nějakou skvělou cenu, jako je pobyt u moře či masáž od profesionálního maséra. Celá věc je v tom, že žena v křížovce vidí příležitost, jak vybřednou z nudného soužití s přítelem, popřípadě manželem. Jak řešit partnerskou krizi však časopis neuvádí.

     Proto raději časopisy přilévají oheň do lávy. Vyskytují se takzvané top žebříčky chlapských neřestí a špatností. Pravidelně se na prvních pozicích umísťuje, že muži smrdí ponožky a oblečení vůbec. Žena souhlasně při čtení přikyvuje hlavou a jako náhodou se hned pod žebříčkem vyskytuje reklama „neuvěřitelná nabídka pračky za pouhých 6990 korun“. Kdo koupi zaplatí psát raději ani nebudu, jelikož žena si na další stránce přečte článek s nadpisem „Naučte ho, ať za vás platí“.

     Ale nemůžeme to mít našim jemnějším polovičkám za zlé. Jim zase přijde, že náš časopis o automobilech je pořád stejný. Neustále je tam totiž nějaká věc, která má čtyři kola a co je hlavní nedostatek,  nejsou tam křížovky o ceny…



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 17.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > děláš pokroky MZF, příjemnej je docela nápad s PRDem..:o)mám, ale pořád pocit, že se z tebou vybraných témat(dobrých, nosných) dá vymlátit mnohem víc.....dobrá, řekl jsem, že se lepšíš..i já se bobkově polepším....4 ...ale spíš 3 -
Body: 4
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 17.3.2004 > Pobavilo  Souhlasím s Q, je mnohem lepší než ty starší...
Body: 5
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 17.3.2004 > Docela vtipná a svižná úvaha:) ale bodík chybí k tomu, abych řekl, že je to skvělé...
Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 18.3.2004 >

Teda, MZF, ty jsi ty časáky pro ženský jen tak prolistoval, co? Jinak bys věděl, že návody na to, jak a kde se seznámit, jsou též jejich nedílnou součástí:-) A o časopisech pro pány nám nic nenapíšeš?  Jsem nevěděla, že časáky pro chlapy jsou jen časáky o autech Pro koho jsou teda všechny ty Maximy, Redhoty, MenHealth, Playboye, Hustlery...?! A auta tam nejsou teda stěžejní. No jasně, nebudeš si střílet do vlastních řad:-))) Takže opět, některé Tvoje informace nejsou pravdivé.

Rozhodně ses zlepšil, ale souhlas s Kventýnem, že z toho můžeš vytěžit víc.


Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 > BlueSky> Hustler a České ložnice.....chichi.....
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 18.3.2004 > ja se pridam k BlueSky...textu by pomohlo, kdyby fungoval jako takove trosicku pokroucene zrcadlo (o jak omleta metafora:) skutecnosti...teda asi sis mel prolistovat a precist par takovych casaku a pak psat...zrovna vcera jsem nakouknul do jednoho damskyho casopisu a o baleni chlapu tam bylo minimalne 5 clanku, blabol na blabol, ale bylo to tam :)...jinac je opravdu videt pokrok, i tve posledni dilko nese stopy zlepseni...a pansky casaky sou nemlich to samy, jak dostat tu krutu do postele, jak se nezabouchnout, jak podvadet, aby se na to neprislo apod. :)
Body: 4
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 18.3.2004 > pobavilo
Body: 4
<reagovat 
Malke (Občasný) - 18.3.2004 > Ti druzí... Huh, připadám si jak vetřelec:))) Já nevim, co máte proti ženskejm časopisum... U nás sa tomu hovorí "obrázkový časopis" a čtem to, bo je to dost velká prča... Něco jako poslední díl telenovely, kterou jste celou minuli(fakt, když to náhodou chytnu, jsem blažená! ). Jako Harlequinky a Doktor v domě z IŽ nakládané (aspoň myslím, že se to tak jmenovalo). Doprčic, šag je to tak hezký, že vona je krásná a nedoceněná, strašně ho nesnáší, a pak DYCINKY pochopí, že ho vlastně míluje a von jedinej ji docení! Ech, vy chlapi jste naprosto děsný, tomu přece KAŽDEJ musí rozumět!!!
(A nebo jsem zvrhlá...:)))) )

(Mimochodem, docela hezounká mi přijde myšlénka, že pračku za 6 nebo kolik muší zaplatit chlap, páč já celý den dřepím na gauči a listuji ženskými časopisy, tudíž nevydělávám... Nebo za ně utratím celou vejplatu:)))) )


<reagovat 
Petrax (Občasný) - 18.3.2004 > tfuj, tfuj, tfuj:) Jako žena musím říct, že je to odporné a zároveň uznat, že máš v některých věcech pravdu... Já sama se ti představuji jako osmý div světa, protože tyto časopisy (pánské ani dámské) nečtu a naposledy, když jsem byla mamce koupit nějakou Viky, jsem se málem propadla do země:) Ovšem nedělám si moc velké naděje, že mi uvěříš..
Body: 4
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 18.3.2004 > Petrax> Věrim :) U nás v rodině se kupuje Spy, Šťastný Jim a Story, takže je úplně jedno, jestli to čte ženská nebo chlap - (ne)výsledek je vždycky stejnej...
<reagovat 
Newton (Občasný) - 21.3.2004 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter