Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí obrázek Puffy
Autor: QueWooD (Občasný) - publikováno 17.3.2004 (20:38:56)
další obrázek>

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
like.woodoo (Občasný) - 17.3.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 >

Puffy je dokonalej.......guru hiphopmetalový scény v quewoodu......:o))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 17.3.2004 > bloody hell to je on .... kurva
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 17.3.2004 > no vypadá spíš jak veselej funky-regge negr...
Body: 5
<reagovat 
 QueWooD (Občasný) - 17.3.2004 > Emmet_RAY> zdání klame....checht.....
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 17.3.2004 > Do háje, nechce se mi to zobrazit
Doporučil 
<reagovat 
 QueWooD (Občasný) - 17.3.2004 > Jimmmy.> to bude rukama jimmmy...checht...
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 17.3.2004 > Mnojo, konečně... Tak za tu cool košili a zaměřováček 5B+D
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 > blondýna> blondie...ta pravá ruka nejni rozmazaná.....má ji vod tatarky a kečupu, právě dožral trojitýho burgra v McQuewoodu.....je to hnusnej žrací stroj.....:o)
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 18.3.2004 >

Puffy Did?

Vypadá tak jaksi pohodově. Zdání zřejmě bude klamat, když je z QueWooDu:-))

A ten přívěšek háže prasátko do zaměřovacího dalekohledu ? Jsem jako straka, tyhle detaily (třpat, lesk,..)mě vždycky zaujmou :-))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 > BlueSky> jo jo, tim toho snajpera dost zmátne.....o)
<reagovat 
Džules (Občasný) - 18.3.2004 > ,,,dobrej týpek,,,ta košile je vyloženě hnusná,,,eště tak potěžkat koláče v podpaží a zhruba víme jakej je Puffy milej černej mládenec :>,,,
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 > Džules> solný doly sou proti puffyho podpaží úplná sračička......:o)))
<reagovat 
g morr (Občasný) - 18.3.2004 > a to mu jako chcou ustřelit ten kaziťák?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 > g morr> ty géčko....a ty si jako nikdy neviděl psychopata-sadistu snajpra jak se mazlí s obětí, jezdí hledáčkem po jeho těle.....:o))má svou práci rád....:o)nebo že by mu šlo vo kazíťák?......spousta otázek a ještě víc odpovědí....:o)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 >
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 18.3.2004 >

vdyť je to ET :O)))) cheche

 

fakt libofka je vidět, že Puffy rád papá :o))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
noa (Občasný) - 19.3.2004 > skvělej ksichtík!!!!!!!!!
hroznej vohoz :-)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 19.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Hannes Zischka (Občasný) - 19.3.2004 > todlencto malovat, to musí bejt docela pUplačka, viďte? a proč maj všichni tak hnusně bílý zuby? třeba u toho houmlesáka mě to dost pohoršilo.... ale třeba maj v kvewůdu spírmintky bez cukru zadara.... a... docela velký prsty, ne? 4.50000000132
Body: 5
<reagovat 
 QueWooD (Občasný) - 19.3.2004 > Hannes Zischka> w quewoodu je zdarma zubní péče.....taky tam vodchytávaj bezdomovce a násilím jim do tlamy nastřelujou porcelánový korunky......je to výkladní skříň tenhle quewood...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.3.2004 > príma týpek.
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.3.2004 > stanislav> sem rád stanislave, že se ti puffy líbí, mám ho kluka moc rád.....a počkej až poznáš jeho woodoo babičku......těžkej nářez...:o)))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.3.2004 > no hoši, ale třetinu déček si pravidelně dáváte sami, tomu říkám fest objektivita ;-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.3.2004 > Emmet_RAY> a pohoršuje tě to emmete?....já dávám dé geniální kresbě a já nejsem malíř...:o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.3.2004 > quentinbubakoff> pohoršuje mne to tak, že se až zármutkem zalykám ;-)
ale nevokecáš to, je to tak jak říkám . . .
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.3.2004 > Emmet_RAY> pokud je jedna třetina ze sedmi jedna, pak máš pravdu emmete.......hele, co to vůbec děláš za školu, že seš tak dobrej matematik??,
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.3.2004 > quentinbubakoff> třetina ze šesti jsou dvě, tehdy to mělo šest déček, mimo jiné i tvoje a Džulesovo, říkám že to nevokecáš, prostě sem dáte společnou práci a hned jak je to publikované tam všichni naskáčete pod svýma jménama, rozhážete déčka a spoustu poznámek, které mají vytvořit dojem, jaký je to nářez, ale pravdou je, že kvalita těch příspěvků je poněkud kolísavá . . .
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.3.2004 > > milý chlapče, možná jedno déčko like.woodoo, ale jinak...je to jeho kresba, pouze kresba, zatím žádný příběh....až bude příběh, nebudu si svoje věci déčkovat.....já si totiž neschovávám imaginární dobrý kousky v šuplíku:o))))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 21.3.2004 > quentinbubakoff> ale no tak. . . :-) Totem je má relaxace, celý den ve škole řešíme tercíny a podobné věci,někde si musím odpočinout a netvořit Villonské balady, proto sem dávám spíš odlehčené věci, nechtěl jsem působit nějakým dojmem, věcí, o kterých si myslím, že jsou skutečně literárně hodnotné mám jen pár, ale mám k nim takový vztah, že se s nimi nehodlám dělit s do jisté míry anonymní internetovou komunitou.. a s déčkama a quewoodem si dělejte co chcete, jen jsem lechtal vosí hnízdo . . . Ovšem neškodilo by přestat s ochutnávkama a dát sem něco uceleného, když se člověk přepije aperitivů tak už mu na hlavní flašku nezbývá hladinka :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter