Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Milenci v poli z kolekce Zachyceno nezachytitelné
Autor: Jimmmy. (Občasný) - publikováno 22.3.2004 (20:36:34)
další v kolekci>
Hezky se nám množí...


Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 22.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 22.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 22.3.2004 > Tak, tohle příteli...tak tohle je DOUBLE TIME!!
Body: 5
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 22.3.2004 > tybrďo ))
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 22.3.2004 >

Jimmmy z tebe se stává hotovej eko aktivista :o))

 

ale je to hezký a smutný


Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 22.3.2004 > Simonka> Mnojo, mám občas takový slabý chvilky
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 22.3.2004 > tam budou lezej asi jeste dlouho. jestli si si nezahral na Ferdu-poctivce. pekna fotka!
Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 22.3.2004 > cholobratek> Bohužel jsem poslední zbytky sil vyplencal na fotku  Díky ...
<reagovat 
aret (Občasný) - 23.3.2004 > taky bych to komponoval víc ke straně, barevně mdlý a doostřil bych. jinak nápad i názav se mi líbí :-) 3++
Body: 4
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 23.3.2004 > souhlas ohledně té komprese, docela děs, dobré je to hlavně kvůli názvu
Body: 3
<reagovat 
xmark (Občasný) - 22.3.2004 > Cokoliv jen ne pěkná fotka:
1) komprese
2) kompozice - na středu, ořízlá střeva přední pneu. ani stopa po snaze téma nějak ztvárnit, vnést do toho to, co fotce musí dát fotograf, protože samo od sebe se to jen tak nikde neválí.
3) barevné podání - bylo zataženo, ale i tak jde asi udělat víc. nebo počkat, ony přeci neutečou.
Body: 2
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 23.3.2004 > xmark> Díky za kritiku... Příště si budu dávat pozor... Zajímalo by mě, co přibližně myslíš druhou částí druhý připomínky...
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 22.3.2004 > Sluší jim to tam spolu :o) Měli bysme je nějak vykastrovat, jinak se přemnožej
Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 22.3.2004 > jakpro>  Mnojo, ale koho pověřit takovou špinavou prací?
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 23.3.2004 > Jimmmy.> no nevim, nejdřív bude asi třeba zjistit, jak se rozmnožujou :)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 23.3.2004 > Á páni fotografové - sem vedl debatu, padl tam názor: totem - ten váš uprtěnej amatérismus, tak sem zapnul bednu - zrovna tam byli Kabáti: tak to radši ten náš amatérismus než "televizní" profesionalismus.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.3.2004 > Luk Malér> 

Luku, kabáti, to musel bejt zážiteček! hua hahahahahaha 

 

tohle je vymazlenej snímeček, znáš to, Jimmmy, tramvají nad Palmavkou směrem na Žižkov, když se jede? je jich tam pneumatickejch kulatejch kámošů celej dvůr, tam by se panečku fotili milostný akty...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 23.3.2004 > stanislav> Mnojo, já Prahu neznám , já jsem vesnickej buran  Škoda, musí to bejt pěknej grupáč  Díky moc...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > stanislav> todle je přesně fotografický umění mýho gusta, vostrý, špinavý, štiplavý....co nějakou zesranou romantickou krajinku v pastelovejch barvách umí nafotit každej píčus, jo a vtip má i názeff....jinak... co jako máte proti Kabátům? já vim, že do povinné výbavy intelektuála patří na ně plivat...ale řeknu vám....hráli až se prosekali ze zábav na severu Čech na samotnou špičku....hrajou svůj bigbeat......a slyšel jsem, bohužel jsem je sám nestih, že jejich koncert je zážitek......holt Laibach to nejni.....:o)ale já sem hudebně tolerantní madrfakr:o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> 

já chodim akorát na operu, takže jistě chápeš, že pro mě to néni...

když klucí ve fráčcích zmáčknou smyčce, to mě u srdce zabolí. ech! Kabáti jsou moc pro mladý, a já sem starej uvážlivej člověk, že jo! :o))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > stanislav> kdepak, přiznej si to stanislave, v tomhle směru jsi nakažen jistým pseudointelektuálstvím a ohrnuješ noc nad chlapci z Kabátu....není nic lepšího, než si pořádně vožrat držku a pak s kamarády od plic zahulákat "má ji motorovou"....:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> já si nemůžu pomoct, estli sem nakaženej, to nevim, ale kabáti, citróni, láďové křížkové a další jakože voblíbený rockeři mi fakt nic neřikaj... to ale neznamená, že nemám rád jiný pitomce...  
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > stanislav> si odporný extrémista...citróni a bři Křížkové...to sou zeelektrizovaný bři Nedvědi.......hovnometi.....ale přece jen mně vadí takovej ten základ intelektuálskýho bontónu....Kabát to je sračka pro zkurvený lopaty....:o)......pravda vystupováním v různejch zhovadilejch muzikálech.....Vojtek kapku sračkovatí...ale musí uživit rodinu, ne?......:o))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> 

já na tuhle scénu nejsem moc vodborník, jak riká ziggy: tihle čeští interpreti, fuj!  :o))

pravdu řkouc, jsem spíš byl vychován k hudbymilovnosti pankem, ryzím bigbítem a novou vlnou a metalíci a tihle pivní rockeři mě nikdy moc nevoslovali... i když na zábavách jsem rád při jejich tónech šahal pod trika mladých žen... a dost vobliboval ploužáky, se moh čověk líp tisknout a vobírat ten mlaďounkej matroš... :o))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > stanislav> fuj, řekl bych ziggymu, tihle slovenští interpreti, myslim, že si nemáme co závidět....sou to strašný sračky na vobou stranách Moravy.....a vo zábavách mi ani nepovídej...takovej ploužák vod Scorpions Still loving you....ech to byla předehra.....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.3.2004 > quentinbubakoff> von ziggy neni ani na slováky, spíš adoruje norskou a jinou severskou mjůzik. :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.3.2004 > stanislav> chichi...Roxette...:o)))depak ziggyho vidim jako headbangera na koncertech takovejch smeček jako sou Mayhem, Dismember end dalších antikristbands:o)))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.3.2004 >
<reagovat 
Manloth (Občasný) - 26.3.2004 > A kdo ti to poradil? Hmm? :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (4) 5 6 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter