Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda v pangejtu
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 20.4.2004 (00:10:00)

     Ministr zahraničí Cyril Svoboda leží po autonehodě v nemocnici. Policejnímu řidiči, který jej vezl a nezvládl ve vysoké rychlosti řízení, hrozí trestní stíhání za ublížení na zdraví a z nedbalosti, a navíc přišel o profesní oprávnění k řízení motorových vozidel.

     Kdo řídil? Policejní řidič. Kdo za havárii mohl? Policejní řidič! Alespoň takto jsem to všude četl a slyšel. Ale dovolil bych si trochu jiný pohled na věc.

     Jak je známo, nejrychlejší lidé v Česku jsou poslanci, senátoři a ministři. Musí se rychle přesouvat z místa na místo, aby „byli rychle u občanů, kteří je potřebují“. A tak je nabíledni otázka, zda-li pan ministr neřekl šoférovi svého supervozu: „Potřebuju bejt rychle na rautu svýho kámoše, takže pojedeš 180 kiláků za hodinu, nebo si bal kufry.“

     Ale jak je v naší krásné české zemi na denním pořádku, vina se shodí na ty dole, aby ti nahoře mohli v klidu dál pracovat pro naše veřejné blaho…



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 20.4.2004 > jo, ten název je na pět B a dé.....skvělej, bohužel ten obsah už ne.....jsi dost velký talent, jak jakýkoli náznak vtipu zatlouct.....ale ten název se ti fakt poved....zprůměruju
Body: 3
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 20.4.2004 > quentinbubakoff> 

No, nejdřív jsem napsal ten text a pak mě samovolně napadl ten název. Původně jsem byl ale při psaní toho textu dost nasranej, jak to tady u nás všechno jde do háje, takže jsem se to snažil napsat stroze, jasně a vlastně je to takovej komentář. Ale já jsem ani nic víc nechtěl...

Ten název mě napadnul až potom, co agrese vyprchala.

Agrese není správným vodičem pera...


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 20.4.2004 >

Za ten čenohumornej dvojsmyslnej název 5B a to doufám, že´s měl na mysli svobodu rozhodování, protože to i tak lze chápat, jsem řidič a mám dbát pravidel silničního provozu..leč na druhé straně mám "šéfa" a nemohu neuposlechnout, protože by asi následoval postih - příště by moje služby mohly být postrádány, na moje místo se tlačí řada jiných,...

To tvrzení o rautu (já vím, hypotéza:-))je hodně odvážné,( i když ne neuvěřitelné, bohuže) a ten závěr je příliš striktní...a asi mohl být propracovanější, ale celkově (jakožto názor rozhněvaného mladého muže) , jako zkratka ..to jde.


Body: 5
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 20.4.2004 > BlueSky> Ani větší ambice než jako zkratka to nemělo. Prostě jsem si to přečetl v novinách a naštval (rozhněval) se a napsal to za pár minutek. Byl jsem zvědavej, jaký budou reakce, takže tobě moc díky a kventýnovi vzkazuju, že si ho najdu...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter