Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
krouhnec
Autor: dracek (Občasný) - publikováno 23.4.2004 (10:41:12)


 Kelly (Občasný) - 23.4.2004 > ladislaF> "Lidi co píšou básničky jsou citově narušení labilní jedinci, tedy ti, co píšou takový ty milostný a cituplný básničky..." Počkej, to ale nemyslíš vážně, že ne? :-O
Nemám ráda podobné generalizace, v tomhle případě se obávám, že je to spíš "podle sebe soudím tebe", ne? ;o)Totem je plný lidí, co píšou milostnou lyriku, píše ji spousta mých kamarádů, ostatně i já, ale rozhodně bych si o nich netroufla říct, že jsou citově narušení a labilní - teď bych se třeba mohla urazit zase já, což? ;o)))
Já Totem nechápu jako místo, kde si budeme navzájem vylívat srdíčka a foukat bolístky. To si radši zažertuju. Pokud to někomu vadí, předpokládám, že se ozve - stejně jako v tomhle případě čekám, že se vyjádří dracek. Jestli jí to bude vadit, jestli se jí to dotkne, klidně se jí omluvím. Ale můžu tě ujistit, že podobných veskrze nevinných žertíků už tu padlo nepočítaně, a nepamatuju si, že by s tím měl někdo problém.
A pozor - já jsem o té básničce nenapsala, že je to sračka! To se tedy moc pleteš, takhle vulgární opravdu nejsem. Když už kritizuju, napíšu, co se mi nelíbí a proč. Nad touhle básní jsem se dopustila myslím celkem nevinného žertíku, a pak dodatečně jsem napsala, že mě ničím nezaujala, což je můj názor, na který mám právo jakožto čtenář i redaktor.

Jinak samozřejmě mailuj, co je libo, tady ať se vyjádří dracek nebo další čtenáři :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter