Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Studie zátiší s makem z kolekce Jana Šancová
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 25.5.2004 (00:32:07)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

akvarel

velikost A2



Poznámky k tomuto příspěvku
Cedrik (Občasný) - 25.5.2004 > Nějak nevím Thomasi jestli ty svoje obrazy blbě fotíš a nebo na nich děláš špatnej rozvrh, což se vzhledem k tomu, že nemaluješ pár tejdnů nezdá. Jinak akvarel povedenej, i když barevně to není můj šálek kávy. Předpokládám, že barevnou škálu jsi tak volil schválně...
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 25.5.2004 > si myslim že docela jo, akorát bych pro ty květy nechala víc místa..
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.5.2004 > To je problém - nikdy sem neměřil a s místem problémy nebyly a teď začínám měřit (prece jen, skutečnost nade vše :-)) a nevejde se to tam. Takže a) je správně (prosil bych bod dolu:-)).

Barevná škála odpovídá zvýrazněné realitě (mé:)).
<reagovat 
čtenář Cedrik - 26.5.2004 > bod už teď strhávat nebudu, ale příště Tě pořádně voperu :o)))))))
<reagovat 
Henny (Občasný) - 14.6.2004 > je to ploché...v tomto prípade tiež nešťastné pozadie a na kvety si sa vyflákol. Vôbec to celé vyzerá nedokončené ako keby si bol spokojný sám so sebou .. máš ale na viac .. (zbytočne robíš také veľké formáty ..skús sa to najprv naučiť obsiahnuť na A4 a potom sa púšťaj do väčších rozmerov)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 21.6.2004 > To je prave chyba, zvlast u takovehoto akvarelu ale proste obecne. Malz format te omezuje a navic te nuti delat spise detaily, nez tvorit celek. Na kvety jsem se vyflak proto, ze zruba tri hodky mi jsou malo na barevny a takhle slozity namet. Byl mi vsak predlozen, tak jsem se do nej pustil. Takze o spokojenosti se da spise rict, ze jsem byl nespokojeny delkou casu - i kdyz vic jak tri hodiny bych stejne moc nevydrzel.

Jinak dekuji za vsechny poznamky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 15 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter