Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hadí chutě z kolekce Herpetologická samouka
Autor: delikt (Občasný) - publikováno 29.4.2004 (13:07:03)

 

Největší

krajíce

z odříkaných

tužeb

chlebů

      zapovězených

 

 

s jinou dnes

   polykáš,

      hade

          !

      "



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 29.4.2004 >
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 29.4.2004 > Fajn.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.4.2004 > 5 za název kolekce......
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 29.4.2004 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.4.2004 > veselé velice velmi... že tě to nepřejde, tahle podivná rozkacení... :o)
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > stanislav> Ale tadle přecivá neni vubec rozkacená, ta je taková celičká úsměvná přeci!! :))) A ke všemu rozkacení nebylo tak ňák ouplně moje..;)))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 >

Mě na těch tvejch věcech štvu já, páč přemejšlim kdo s kym kde a proč.

Když si to ale vemu jako jen pocit, tak fajn


Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> 

Taky doporučuju: nepřemejšlet!!!  To by nikdo neuHÁD! (esli to nebude nejspíš tim, že neni co!! buhehe :)))

Páč sem chtěla:

a) napsat něco o hadech inspirována díly na hadí téma na jiném serveru

b) aby se to dalo čísti vícesměrně a přesto to spělo ke společnému cíli

c) aby se to vlnilo.....

A to je asi tak šecko, nemusí bejt dycinky šecko z real story of my life, né?!

A... a... Ď!!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> Eště sem si řikal, esi nedat ty slova na začátku víc od sebe, aby se to zužovalo uššš vot začátku. Připomínalo by to zipssssss.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> nó, proč ne?! ;) sice sem spíš chtěla, aby sse to vlnilo jako ten, o kterém to je, ale můžu zkussssit.. Akorát mam takovej pocit, že když budu upravovat dílo již publikované, tak se mi to přesune do dnešních.. dělá to takový psí kuse, když se něco dodatečně upravuje... nebo ne e?
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 30.4.2004 >

Zdá se mi to víc než dobré

A když mají páni pocit, že se jich to nějak dotýká, tak ať si napíšou něco o zmijích, ne?

Škoda, že každej hned vztahuje dílko k něčemu a někomu určitýmu, i když je fakt, že cokoliv "tvoříme" vkládáme tam sebe, svoje prožitky, svoje vnímání, svoje zkušenosti, jinak by to bylo falešný a prázdný.

Pocit pěknej a navíc - skoro každej se s něčím podobným potkal, ne? Jen ne každej to umí takhle hodit do písmenek

Osobně - JO, se mi to líbí, páč mi to něco připomnělo:-) Ale neřeknu k tomu bohužel, protože každá zkušenost, i špatná je nakonec dobrá

A nepřipadá mi jako "rozkacené"..fakt spíš konstatující, to si teda představuju rozhodně jinej slovník apod. u "rozkacenosti":-)))))


Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 30.4.2004 > P.S.:Jo a ten název..to je docela drsný..´to je pěkně výstižný...chichichi..i když teda nazývat se herpetologem..ježiš, to se dá vykládat hodně různě, se jdu smát do koutka
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > BlueSky> 

Chichi, dík!!!

No jo, teď mi to teprvá došlo!! jelikož je to v kolekci o samouce.. a eště herpetologický (cha, ty další výzmany mě teda ale nenapadly!!!:)... Tak proto oni to berou jakože je to z mýho života, žejo?!  No, ale samouk mužu bejt, i když zpracovávám cizí zážitky, žejo?! A navíc, přestože k tomuto jsem opravdu nebyla inspirována vlastním aktuálním zážitkem, určitě bych takových vlastních historických vykutala, jéje!


<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 30.4.2004 >

No to nedelas - sice neco podobneho, ale chtelo by to zamirit do sve njcernejsi duse. :o)


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > P.i.k.o> nó, jak už napsala BS, ona ta herpeloto..tolo.. to...! se dá vykládat tak ňák... no, tak tak!!
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 30.4.2004 >

proc nenapises basen o ctnostech muze? :oDDD Je to vubec mozny, ptam se?


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > P.i.k.o> Milý Pýkoušku, a byly by ony ctnosti TAK inspirativní, ptám se já?!
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> 

No..von takovej charizmatickej, čestnej , statečnej, někdo jako ..jako...třeba Aragorn..si myslím, že by inspirativní byl

Jenže..holt ..je to fantazy

 

 


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> rozhodne by vyznela jako britky humor, a ke vsemu jesitny muz si basen pochvali, rka, ze zena vi o cem mluvi .oD a tim ho neurazi, i kdyz poukaze na svou slabost a hloupost aneb vlk se nazral a koza zustala cela .o)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > BlueSky> vrrrrrrrrrr!!!! naja, Aragornek... hmmmm.... Ale myslim, že to co by inspirovalo mě na něm, to by se zřejmě nedalo popsat jako "ctnosti".... 
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 30.4.2004 > BlueSky> 

tak hezky jsi zacala charizmaticky, cestny, statecny ...a pak to zkazis arogornem. Ja dle vyctu jsem si okamzite predstavil Švejka nezlobte se na me, ale je to tak.o)

 

DELIKT: Poodkryj rousku Tveho zkazeneho ja.


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > P.i.k.o> Kurňa, a co tady celou tu dobu dělám, dyž mě jak vidno - inšpiruje daleko víc ta herpetológie, než ty ctnosti, co?!
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> 

Hm, tak já nevím, as jsem zaostalá, leč mě na té trilogii zaujala jakási adorace právě těch vlastností mužů, které jsem citovala dřív.

A ohledně Aragorna si nevybavuju zrovna "nectnosti", které by mě inspirovaly k ..čemukoliv..snad mi něco neuniklo?:-))))

 


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > BlueSky> 

Ajvaj, až sme to Dušanoj rozbíly!!! :))))

Ale u A. nešlo vo nectnosti, ale o mou inšpiraci básníckou, že jako ty cnosti ve mně ňák celkem neprobouzej todlencto ... básnícký zanícení...!  Že jako to zanícení spíš probouzí něco jinýho... např. z oblasti herpetológyje, žejo...


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> 

Chichi, básnická zanícenost..čemu tak říkáš Pro dnešek jsem dostatečně poučena:-))) Herpetologická samouka a básnický zanícení, to je, myslím, pro jeden den až příliš pro mou hlavu

Přeji všem zdejším pěkný večer a vzdaluji se


<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 6.5.2004 > SSSSssssssssssssssssssssss..............
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.11.2004 > fajné
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 4.11.2004 > Emmet_RAY> No nazdar, za bůra od Emmeta... páni!!! :)))) Ď! ;)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.11.2004 > delikt> jo.. bůr od Emmeta má asi takovou cenu jako struna z poslední kytary J.Lennona etc- Šťastná to ženo! .-)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 4.11.2004 > Emmet_RAY> Aááááááááááách ch! :)))))))
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter