Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Já vím, co říkám...
Autor: delikt (Občasný) - publikováno 21.5.2004 (13:55:57)

Antiamerikanismus v Cechach?

BC ví!!!

 

"Pro mne USA jsou neoddělitelné od…

… všechny tyto země mají základ…… a tento základ je mi velmio sympatický.

Dávám přednost dlouhodobé stabilitě, pluralitě, pragmatismu a liberálním návykům...

USA mají ve své historii mnoho hrozných stínů…

Obdivuji jednoduchost a starobylost americké (a potažmo anglosaské) demokracie.

…zatím se u nikoho z mých přátel, kteří byli v USA, nesetkal s ničím jiným než s obdivem (vysokoškolsky vzdělaní lidé).

…… neboť náš světonázor a naše hodnoty jsou téměř protikladné :-).

Že …… nenáviděli a nenávidí, je prostě fakt.

……o tom již mluví i Evropská komise.

…jsem zatím nepozoroval...

… myslím, že to je marné... z těch lidí prostě mluví zášť, někdy vyloženě primitivní nebo maniakální... někdy rafinovanější a zapšklejší.

Já sám za sebe mohu říci, že k žádnému……zášť necítím.

…ale k tomu, abych se odsuzovacím způsobem hnipal v těch či oněch problémech, které jsou dílčí a které de facto mají tu více tu méně všechny…… na úkor jednoho…… k tomu nesnížím.

…jsem v tomto diskusním fóru napsal:…

BC: Neřekl jsem, že…

…vždy nenáviděli a nenávidí USA …

K Británii cítil Hitler… nabízel ji…

Arci to nebyla Brítánie Churchillovu…

…toho Hitler … upřímně nenáviděl.

Hitlerova zášť k … je shodná se zášti… je to zášť k…

…postavené na nezadatelných právech občana a člověka.

Zášť a závist jsou dvě rozdílné věci…nejsem si jist, že člověk, který nedovede rozlišovat ani mezi těmito dvěma věcmi, si umí vytvořit úsudek o zemi, kde pobývá, byť tam pobývá od narození do vysokého věku.

…já jsem ve fóru "Ubohost antiamerikanismu" napsal již dávno tato slova:…

BC: Já o žádném "proamerikanismu" nevím... já odmítám… polemizuji s… vadí mi…

Stíny, které  USA mají, nepopírám, naopak mne znepokojují.

Také jsem se už několikrát vyjádřil, že souhlasím se……

Psal jsem: Zášti fašistů……

……nacismus je rodným bratrem komunismu.

……komunismus a nacismus genocidu učily i páchaly.

…a NIC nemám proti tomu, že Ti přijde…

…já plně uznávám…

Ale svět není ráj a rájem nikdy nebude.

Já vím, co říkám...

Jasně jsem řekl, že……

Znám jednoho vysokoškolského …… který otevřeně ……… hájí a obdivuje……

…… a já jsem zapřísáhlým anfifašistou……

Fašismus je……

…… fašismus nehlásá……

……demokraté bojovali ovšem navíc proti……

……jimiž fašisté sice pohrdali a cítili od nich štítivý odstup……

Fašismus není, opakuji, že není……

……já považuji přemýšlení nad současnou civilizací a jejími problémy za životně důležitou věc.

Je však třeba činit to erudovaně……

…… pragmatická rozhodnutí opřená o fakta……

Tady v Evropě jsme příliš uvykli……

Vedly k vypuknutí…… zrodily…… a ponechaly……

Chce to……

Je příliš velké nebezpečí, že se dřívější ideologie přerodí v nějaké nové ideologie.

USA nejsou ideální stát, ale jsou historicky dlouhodobou zárukou boje proti tomu nejhoršímu.

Nebýt jich, vládne tu dávno……

Myslím, že …… demokracii je třeba zkoumat……a tázat se……

Bez toho je všechno jen tlachání.

Také konkrétní problémy, jako např………nejsou tak jednoduché, aby je tu mohl někdo hystericky a několika větami šmahem vyřešit……

Takový primitivismus je velice nebezpečný, neboť je ideologický a emocionálně zaslepený.

Pro pochopení mentality některých lidí, jako je podle mne např. …… Ti doporučuji tento můj článek:……

……má zřejmě raději čínské komunisty než jejich oběti.

…velká část čínského exilu jsou bývalí vězni čínských koncentráků…

Bojem proti fašistickým nebo kryptofašistickým názorům jsem na christnetu strávil mnoho hodin.

Příkladem může být toto……

Je pozoruhodné, že určitým hysterickým extremistům se jevím……

Podotýkám, že jsem byl stoupencem……a že jsem zapřísáhlým odpůrcem……

…chtěl jsem ukázat na info o……

……všimni si, že…… mluví o jeho krvavém teroru.

Já jen zopakuji, že zásadně a naprosto odmítám…… a že se hlásím k…

Je to ideologie, která hlásá…

Já nepopírám holokaust... holokaust dělali nacisté a ti, co s nimi přímo spolupracovali…

O ……  jsem ochoten se poučit.

Pramenům, které uvádíš, Filipe, nevěřím.

Na druhou stranu připouštím, že……

Japonsko se podle mého názoru dopouštělo genocidy…..

Fašistické rysy získává naproti tomu………

…… opouští genocidní politiku třídní nenávisti a přiklání se k politice korporativního státu s relativní svobodou a silným konzervativismem.

Boj proti komunistům ………… považuji za plně legitimní, včetně vojenských akcí …………… nicméně mučení KOHOKOLI ……………   ABSOLUTNĚ ODMÍTÁM. Odmítám samozřejmě samotnou existenci jakýchkoli  likvidačních táborů.

BC: S tím se ztotožňuji. Dalo by se tedy říci, že učení fašismu nesměřovalo………

Já nejsem žádný fajtr, já jen chci proniknout do podstaty problému.

Nechci jen přežvýkávat a plivat dál komunistické lži, nýbrž analyzovat fakta."

 

 

Fórum "Antiamerikanismus v Cechach?", Totem, 15.5. – 21.5.2004.



Poznámky k tomuto příspěvku
Adina (Občasný) - 21.5.2004 >  ( no ale vono taky delikte co se škádlívá rádo se mívá)
<reagovat 
delikt (Občasný) - 21.5.2004 > Naturlich!  Aber ich bin ein to.... no, to... tamto... vůči čemu zášť se cítí... nebo jak to bylo...!!
<reagovat 
Lei (Občasný) - 21.5.2004 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.5.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Exil Felipe (Občasný) - 21.5.2004 > Ach du Scheisse! Das war ja toll!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 21.5.2004 > Filip Sklenář> opakuji, že fašismus není...! já to vím, vím, co říkám...
auva, tohle je nátěr!
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 25.5.2004 > stanislav> 

To je stručný výběr citací, jakejpa nátěr!!

Hehe, postmoderní co?! :)) Mně, která jsem byla nucena dříve podobné fráze o boji za něco, proti něčemu a podobně biflovat na zkoušky nazpaměť, tento slovník přijde přiměřeně zastaralý a zamrzlý v letech 80tých století minulého.... :( Akurát že tam šlo pohříchu o boj třídní, boj za svobodu a demokracii tábora socialistického proti táboru zahnívajících imperialistů.... :((


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.5.2004 > delikt> já to slovo postmoderní vůči Borisovi použil s jakýmsi ironickým náhledem, jakože vtip, no, ten jeho slovník a vůbec styl uvažování je fakt jak z čítanky politruka.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 28.5.2004 > stanislav> 

chi!! :)) ale dyk já to to... pochopila, nakonec, žejo... :)) Miloušek znejmilejších!! huehe!


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 31.5.2004 > Já na forum moc nelezu, ale jako obraz něčího myšlení - zajímavé....
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 31.5.2004 > Luk Malér> Jako obraz něčího vyjadřování, natož teprve uvažování... zcela vypovídající.. bohužel.. :(
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.5.2004 > Vynikající ukázka z Borisovy kuchyňky, kde se rodí vyspělá argumantace POSTMODERNÍHO pluralitního a tolerantního MYSLITELE....
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 31.5.2004 > stanislav> ano, skutečný skvost......:))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 31.5.2004 > quentinbubakoff> 

Děkujeme děkujeme... Jen dyby to nebylo celý ták smutný..


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.5.2004 > quentinbubakoff> doufám, že část svého doporučení můžeš zaslat i borisovi, on je strůjcem těchto děsivostí, delikt to však vysoce umně poskládala, jen co je pravda.

heč, jsem v jednom číslu borisova kongeniálního Tématu, viď, že mi závidíš? :o)))))))))))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 31.5.2004 > delikt> na to nám vodpověděla už kdysi dávno Metallica....Sad but true.....:)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 31.5.2004 > stanislav> Áááááá ku-píp-va!!!!!! :)))))
(závist!!:)))

<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 31.5.2004 > stanislav> moc ti závidím, bejt součástí tématu?.....ech.....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.5.2004 > delikt> chápu tvou závist. nedivím se ti. ano ano. časy jsou zlé, borisů málo. :o)))
i když stačí se podívat na volební lístky do EU-rlamentu a čéka málem vomejvaj, kolik těhle podivnejch existencí leze mezi lidi. :o))) hi hi a chce jim cosi předepisovat či co.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 31.5.2004 > quentinbubakoff> Sad.. by True....
Ja... !!!!!!! :)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 31.5.2004 > stanislav> ku-píp-va!!!!!!!!!
Kam vocuť?!
América?!
Ejša-Paci-fik?!
Grejf?!!!!!
Kůůůůůůůůůůůrrrrrvááááááááááá......
(finito!! :)))

<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.5.2004 > delikt> já bych to neřešil. nějaký tyhle situace a tydýtci sou holt komický, ale těm asi de sotva kam utýct... :o)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 31.5.2004 > stanislav> Neřešil, neřešil... Na ja, aber... ;))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 1.6.2004 > stanislav> Součástí tématu.....
BBBBBR RRRRRRRRRRR!!!! :)))
<reagovat 
Adina (Občasný) - 15.6.2004 >

Hele a co......zdejchnout se někam do pralesa pryč vod unije, pryč vod vošklivýho netu a honit černý chlapy s kyjem v ruce ( to není projev rasismu, ale...)


<reagovat 
milhaus (Občasný) - 23.6.2004 > čím dál tim víc sem se smál. taky mně napadlo, že ... chtěl sem to napsat taky, ale... je docela dobře žes to udělala za mě ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 23.6.2004 > milhaus> No, já u toho spíš blila, páč muj poháre zrouna tou dobou přetek.. Ď!! :)
<reagovat 
milhaus (Občasný) - 23.6.2004 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter