Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Dva filmy v jednom! z kolekce promítací kabina
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 27.12.1999 (13:47:57), v časopise 28.12.1999
Promítací kabina je velmi zajímavé místečko jaké jen film může nabídnout, já sám jsem tam zažil neskutečně mnoho příhod, jak smutných tak i veselých až k popukání. Budu se vám v kolekci "promítací kabina" snažit pár těch nejlepších přiblížit.
Pro začátek si dáme jednu veselou která se stala při projekci filmu "Návrat Idiota".

Celovečerní film má něco kolem 3500 metrů filmového pásu o 35mm, což je pro přepravu rozděleno zhruba do 5 kratších dílů po 600ti metrech, tedy je třeba vždy film připravit, slepit jej na dvě cívky a ty poté založit do promítacích strojů a pak už to stačí jen spustit zaostřit a je to (může se jít chlastat).
Ale chyba lávky, někdy tomu filmová můza nechce a vše se nevydaří tak krásně jak se na první pohled zdá, hlavně když promítáte dopoledne film pro děty "Život Brouka" a večer "Návrat Idiota". Snadno se stane že zapomenete vyměnit na jednom ze strojů cívku a to se taky stalo, první stroj rozběhl nádherně film a diváctvo se při hereckém koncertu Pavla Lišky (idiota) velmi bavilo, ale ejhle půlka filmu je tu a promítačky automaticky prolínají.
Ani nevíte jak ve vás hrkne když sedíte v sálu a říkáte si jak krásně ta projekce ubíhá a najednou máte na plátně hubené kreslené mravence jak řeší vítězství nad kobylkami. Neváhal sem a utíkal rychlostí světla do kabiny, spustil hlášení o poruše a snažil se vše dát dopořádku, ten strach z možného postihu je opravdu velký, stalo se něco co jsem nečekal, diváci se super bavili a dokonce onu změnu uvítali potleskem.
Po návratu do sálu byl ze mne filmový hrdina a z idiota zase idiot! :)

Vše dopadlo dobře, měl sem velké štěstí že v sále neseděl producent snímku Petr Oukropec který projekce "Idiota" často navštěvoval a hlídal zda je vše správně.

další příběh příště....


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter