Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Multikino Glaxie! z kolekce promítací kabina
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 27.12.1999 (13:59:25), v časopise 29.12.1999
další v kolekci>
Promítací kabiny kin jsou různé, některé vypadají jako byt 3+1 s koupelnou a některé jako vězeňská cela, prozradím Vám která je nejlepší a která naopak nejhorší.

Za nejlepší považuji promítací kabinu kina Lucerna, je tam totiž televize, video, super kanape a vše co je třeba k tomu aby člověk žil spořádaným životem, navíc je tam jeden velký bonus a to je skvělý bar kina Lucerna který přetejká alkoholem a pohodovýma lidma. Někdy se tam můžem sejít, co vy na to? :)

Za nejhorší považuji promítací kabiny v Multikině Galaxie v praze. Stísněné prostory, našlapané mašiny jedna vedle druhé, sotva se tam dá dýchat, ani se nedivím že promítači během projekcí odchází taky chlastat na bar, což snižuje kvalitu projekce (často to hraje mono a je rozostřeno). Komické na tom je že v jedné kabině jsou až čtyři promítací stoje, tedy pro dva sály a promítač spouští na obouch film zároveň, což se po technické stránce zvládnout dá, ale jeden člověk to nestíhá, hlavně co se týče reklamního bloku.

Varování za závěr! Nechoďte na filmy do prvního sálu Multikina Galaxie, je tam příšerný zvuk, nemůže za to ona technika ale dřevěné obložení sálu, které tvoří krásný koupelnový efekt.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter