Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nebe s křížem
Autor: Vok (Občasný) - publikováno 15.2.2001 (16:45:57), v časopise 16.2.2001
Nebe s křížem
Nebe s křížem



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 16.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
SShane (Občasný) - 16.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.2.2001 > skvěle kontrastni kriz vzhledem k tomu pozadi ...
Body: 3
<reagovat 
Vea (Občasný) - 16.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 16.2.2001 > Nejsem křesťan, ale nebylo by působivější dát to slunce spíš na hlavu Ježíše než na vrcholek kříže?

<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 16.2.2001 > To slunce na špičce kříže se Ti povedlo, jen by to tam myslím chtělo nějakou tenkou větévku, je to hodně kontrast "silných širokých" předmětů.
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 16.2.2001 > Je to fajn + skvělý mraky!
Body: 5
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 16.2.2001 > Fotka se mi moc líbí, dobrý námět a v pravý okamžik.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.2.2001 > Slunce se ti opravdu povedlo jak mělo...mraky jsou takjy tam, kde mají být, ale vůbec se mi nelíbí ten černej flek uprostřed - je to strašná prázdnota, když to není vůbec prokreslený, ale když je to pouze taková kaňka bez prostoru bez duše....
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.2.2001 > Thomas mi to vyfoukl před nosem... Koukám na to už deset minut a pořád si říkám, že by to chtělo něco víc než jen tu černočernou siluetu kříže a dole horizontu...
Body: 1
<reagovat 
Madman (Občasný) - 16.2.2001 > Měl by ses podívat jak to samé zpracoval Sudek na podstatně horší materiály než máš k dyspozici už před 60 lety klidně ti to pošlu mailem pokud máš zájem.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.2.2001 > Já myslim, že tak jak to je, tak přesně to Vok chtěl...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 19.2.2001 > Ale o to to je horší
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 20.2.2001 > Thomas: Myslim, že bys neměl fušovat do něčeho, čemu moc nerozumíš. Fotkou počínaje a záměrem jinýho člověka konče.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 20.2.2001 > Určitě nerozumím technice a takovým věcem, kterejma to vzniká, ale výsledek je stejně nějakej obrázek a co si myslím o tomhle jsem napsal - nekritizuju techniku, kritizuju výsledek - a jak to vypadá myslí si to i ostatní.....
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 20.2.2001 > Myslím, že pokud člověk něčemu moc nerozumí, tak to ještě nutně nemusí znamenat, že nedokáže posoudit výsledek. Možná také, že černý neprokreslený flek přes třetinu fotky byl opravdu záměrem...ale to přece není zárukou toho, že výsledek bude ok...
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 20.2.2001 > Lucie> Lucie: nejsem si jist jestli thomas umí fotit, ale má výtvarné cítění a to na hodnocení fotky stačí. On jen popisuje svůj názor na tuhle fotku. Nemyslím si, že je to nulová fotka, ale je plochá a bez náznaku jakékoliv kresby ve stínech. Té fotce chybý třetí rozměr. A pěkná obloha ještě neznamená dobrou fotku. To by se pak dobré fotky museli přehazovat lopatama. Není nic snadnějšího než si ty správné mraky domontovat. Můj známý je dokonce na své fotky dodělává zeslabovačem a určitě bys nepoznala, že nejsou pravé. Na tuto fotku bych dokonce nepotřeboval ani ten kříž skutečný. Prostě mi na té fotce chybý něco co by ji odpoutalo od úrovně průměrné fotky. Mě fotky samotné oblohy nebo siluety před ní nikdy nebraly. A jak už jsem řekl, mnozí už to udělali podstatně líp. (lidi to zas bude pravopisných chyb a můj korektor se fláká v Brně) Když podobným způsobem fotím nebe, tak ho fotím bez čehokoliv. Mám pak alspoň podklady na montáže.

<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.2.2001 > Zajímavá debata, foto bych se pokusil zachránit (taky mi přijde prázdné) totálním ořezem podstavce pak už by to bylo skousnutelné jako hra na siluetu Krista. Slunce mohlo být víc rozzářeno.
No ale to popisuju jiný foto :-)
Takhle mi to přijde nic moc
<reagovat 
Godard (Občasný) - 22.2.2001 > ...
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 22.2.2001 > Godarde: jestli si opravdu myslíš, že protože jsem dislektik tak nerozumím fotkám, tak si na omylu. A to, že o fotkách vím své, ti můžu dokázat,jak českými, tak mezinárodními úspěchy. Jak už jsem tu už jednou napsal, viděl jsem snad desítky lepších zpracování této fotky. Pokud chceš se mnbou diskutovat. Buď tak hodný a vyjadřuj se u fotek k mým názorech a ne k mému pravopisu. Je velice zajímavé, že jsem od tebe na totemu neviděl ani jedinou slušnou fotku a ty dokážeš mé argumenty smést ze stolu jediným napadnutím mého pravopisu. Pokud nemáš na víc jsi chudák.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 22.2.2001 > Fotka se mi velmi líbí, hodnotil bych ji něco mezi prvním a druhým smajlíkem (dávám prvního, příště to kdyžtak vyrovnám :-) Líbí se mi světelné kontrasty - dokonalá čerň a za ní sluneční svit. Prostě to působí. K diskusi zde: Souhlasím s Luckou, že fotka je tak, jak ji Vok chtěl a že to tak má být, ale pokud si Thomas myslí, že "o to to je horší", tak je to jeho názor a má na něj právo, i kdyby tomu třeba nerozuměl. Vždyť tady je většina lidí laiků (včetně mě). Madmane, opravdu by neuškodilo, kdyby sis svoji reakci po sobě alespoň jednou přečetl, některé hrubky fakt byjou do očí :-) Mějte se všichni hezky, Jirka alias Godard.
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 22.2.2001 > Godard> Máš tu vzkaz ...
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.2.2001 > Madmane, VELMI SE OMLOUVÁM ZA KRITIKU TVÉHO PRAVOPISU! Netušil jsem, že jsi dislektik a ani v nejmenším jsem na Tebe nechtěl narážet, jen upozornit na pravopis. V mé reakci nebyla o Tvých znalostech o fotkách ani řeč! S Tvým názorem na Vokovu fotku nesouhlasím. Je možné, že fotkám rozumíš víc než já, ale právo na názor má zde v Totemu každý. To je asi vše, co zde mohu říct. Mějte se hezky, Godard.
<reagovat 
Vok (Občasný) - 23.2.2001 > Díky za všechny příspěvky (kladné i záporné) - jsou pro mne dost důležité. A pro doplnění:
fotka vyšla přesně, jak jsem chtěl, kromě slunce, které mělo být v kříži, ale, bohužel, bylo příliš vysoko - budu muset "vychytat" to správné datum; inspiraci Sudkem nezkrývám, ale je mi jasné, že tak jak to udělal on, se mi nikdy nepovede; mám již připravenu další variantu tohoto tématu, jen ji dát naskenovat - pak tvrdě do mě.
Vok
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.2.2001 > Tím že člověk něco chce nemusí znamenat, že výsledek bude dobrý. Tady jsem předpokládal že mu to nevyšlo tak jak chtěl protože ten černý flek se mi opravdu nezdá dobrý a slovo O to to je horší jsem tedy použil proto, protože je pro mě nepochopitelné, aby někdo CHTĚL dělat černý flek, který je námětem fotografie......a propo vidělu jste obraz Tma v tunelu? :))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.2.2001 > Mám jeden zásadní argument. Kdyby to Vokovi (a jakýmukoli jinýmu zkušenýmu fotografovi) přišlo špatně udělaný a hlavně jinak, než jak zamýšlel, určitě by tu fotku hned zahodil do koše a už vůbec by jí tady neprezentoval. A propos - fotky a obrazy typu Tma v tunelu, Bílý čtverec na bílém pozadí atd. jsou taky považovaný za umění a mě osobně dost oslovujou.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.2.2001 > Hm a mohla bys mi vysvětlit co má za hlubší vyznam obraz Tma v tunelu, nebo Bílý čtverec na Bílém pozadí??? Jedno z těchto dvou zmiňovaných děl je už pouze variace na originálná nápad, který mi ovšem nepřipadá nijak hluboký, ale prostě jen jako sranda. O hlubším významu bychommohli zapřemýšlet pokud by to nemělo takový nepřemýšlivý název jako je třeba ta zmiňovaná tma v tunelu!!!!!

Jinak k této debatě : O to to je horší.

Nějaký básník (doopravdický nemyslím jen veršista) napíše báseň a nedá si ji do šuplíku a zveřejní ji - báseň bude dost špatná ale on od ní nebude mít tebn odstup protože si ten odstup od ní prostě neudělal - jediná vidina, kterou má před očima není báseň ale třeba uspokojení, že napsal další báseň.....i mistr se přece může mílit, takže to zase není tak zásadní argument....
<reagovat 
Godard (Občasný) - 25.2.2001 > Souhlasím s Luckou, že když někdo udělá fotku, která nevyjde, tak ji prostě hned zahodí. Koneckonců Vok může svou fotku z Totemu kdykoli stáhnout :) A obrazy typu Bílý čtverec na bílém pozadí mě taky dost oslovujou a ROZHODNĚ si nemyslím, že to je legrace. Na mě to působí spíš opačně. Hlubší význam v tom vidím... Zdravím všechny, G.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.2.2001 > Tak se o to s námi poděl jaký tam vidíš hlubší význam?

A o tom, když nevyjde fotka jsem už psal - asi jsi to dost pečlivě nečetl.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.2.2001 > Hele Thomasi, myslim, že si úplně mimo.
ad: "Hm a mohla bys mi vysvětlit co má za hlubší vyznam obraz Tma v tunelu, nebo
Bílý čtverec na Bílém pozadí??? Jedno z těchto dvou zmiňovaných děl je už pouze variace na originálná nápad..."
Co to meleš? Myslíš, že si tohle vymyslel snad ty? Pokud tu chceš vést fundovaný řeči a kritiky, možná by ses měl zamyslet, jestli ti na to studium ČVUT bude stačit. Prospěly by ti špíš základy z dějin umění.
A k tomu významu - to už je každýho věc, jestli v tom najde nějakej smysl a jestli ho to osloví, někomu se líbí impresionismus, jinýmu realismus...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.2.2001 > Když udělá někdo Tmu v tunelu tak to je v pohodě, ale když pak udělá někdo bílej čtverec na Bílým pozadí, tak to je už prostě prahsprostá variace, protože pro mě Tma v tunelu má hodnotu pouze nápadu.....

Až mi řekneš hlubší význam aspoň jednoho z těhlech dvou děl, tak možná změním názor, ale k žádnému vysvětlování tu nedochází - pouze se vy dva omezujete na to, že tvrdíte, že já jsem uplně mimo místo abyste mi to jako člověku, kdo je mimo (podle vás) vysvětlili.....co myslíš není to tak nakonec jednodušší, protože takhle směřujete pouze k hádce kdo je mimo a kdo není - myslím, že vlastně jsme už dost mimo teď, protože se bavíme uplně o něčem jiném než o Vokově obrazu.......

A už ti oznamuji podruhé, že ten výsledný obraz na mě nějak působí a nějaký výtvarný cítění mám ať jsem ČVUTák, nebo nejsem....
O kritiku jsem se určitě nepokoušel, protože vím, že jí nejsem schopen, ale ostatně kdo tady je? Vypadá to, že moc lidí opravdu ne.

A něco jinýho je Impressionismus, realismus, nebo jakýkoliv jiný směr oproti Tmě v tunelu, Bílém čtverci na bílem pozadí či Bílé zdi v pohledu zeleným sklíčkem :((((((
<reagovat 
Godard (Občasný) - 25.2.2001 > Hele, Thomasi, myslim, že tahle debata nikam nevede. Jen krátce:
1) Já vůbec netvrdim, že seš mimo, jen máš jinej názor než já.
2) Oslovuje Tě prostě jinej styl než mě a nemá smysl Ti vysvětlovat, co mně se na tom mym oblíbenym stylu líbí. Je to jako by někdo, komu se líbí seriál Esmeralda, chtěl vysvětlit, jakej má hlubokej smysl někomu, komu se líbí seriál Twin Peaks. Nebo naopak.

Mějte se fajn, Godard.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.2.2001 > Jenže v dějinách umění to bylo tak, že najednou někdo přišel s tim, že namaloval černej čtverec na bílym pozadí. Svět byl v šoku. Najednou takový maximální zjednodušení. A co se nestalo pak - ten člověk namaloval bílej čtverec na bílym pozadí a svět byl v šoku znovu. Někomu se to zajídalo, jiný byli nadšený. Někomu se Vokův kříž zajídá, někomu se zdá skvělej. Nekdo má rád impresionismus, někdo realismus, konec debaty!
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.2.2001 > Proti tomu nic nenamítám - originální nápad se mi líbí taky. Ale já jsem mluvil uplně o něčem jiném :(
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.2.2001 > Ty vždycky mluvíš o něčem jinym.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 26.2.2001 > KONEC
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 27.2.2001 > Jen tak mimo... pokud by totemáci zahazovali do koše ty fotky který se jim nepovedly ... myslím, že by jich tady bylo asi tak 10 vy umělci! /poslední slovo myšleno pejorativně/
Hádáte se tady vo krávovině.
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 27.2.2001 > _JiKo_> pejorativně - pro nás co neumí ani pořádně česky natožto cizí slova - co to je ať nemusím hledat slovník
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter