Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Krysař bez flétny z kolekce Hadrovej panák...
Autor: Jimmmy. (Občasný) - publikováno 28.5.2004 (19:54:34)
následující v kolekci>

28.5.2004 – Pátek – 10 hodin po ukončení maturitního večírku – Krysař bez flétny...

   Bledý čahoun na chůdách obalený v černém plášti. Pozoruje vše. A i přes temnou pásku na očích vidí celý svět. Pohrdá jím. Na čelo si kdysi dávno načmáral černým fixem terč a dal se na zoufalý útěk před lovcem-životem, který tak zoufale nenávidí. Marně hledám výraz pro tuhle postavu, která sice utíká a skrývá se, ale když kdokoliv vystřelí, byť i do vzduchu a pro legraci, on se zoufale a s vypětím všech sil vrhne do dráhy střely tak, aby přesně zasáhla střed jeho terče.

   Je jako temná studna, která bez přestání sama sebou opovrhuje a nazývá se nejhnusnějším odpadem. Pokřikuje na lidi, aby přistoupili blíž a vyzvraceli do ní všechen humus, který se v nich skrývá. „Pojďte blíž a vykoupejte se, smyjte ze sebe tu špínu. Já jsem tu přece od toho.“ A pak je ze srdce nenávidí. Proklíná ty, co ho poslechli a opovrhuje těmi, co se umýt odmítli. Je jako obrovská pumpa, která do sebe nasává všechnu bolest, strach a nenávist universa   

   Občas si tenhle krysař ztrhne pásku z hlavy a pak se za ním žene kdokoliv, jak stádo dobytka, jen aby se nechal zničit jeho podmanivým pohledem. On pak neváhá a jediným nacvičeným pohybem stíná mužům hlavy a ženám půlí srdce svou tupou kosou, která už se stala součástí celé jeho osobnosti.

   Nejděsivější na tom je, že to všichni vědí. Snad každý už ho opatřil nálepkou, od „loutkaře“ přes „britské počasí“, ale i přesto nikdo nedokáže odolat jeho síle. A tak tahle mýtická postava putuje na svých chůdách světem zakuklená v černém plášti, polepená tisíci nálepkami. Smrtka, milována i nenáviděna všemi. Kat, který vás neváhá popravit za to, že jste spatřili tajemství, které se skrývá pod černou páskou v jeho očích…



Poznámky k tomuto příspěvku
Manloth (Občasný) - 30.5.2004 > Hmm...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 31.5.2004 > Manloth> Vyčerpávající kritika
<reagovat 
hajka (Občasný) - 31.5.2004 >

Jako za kobrou, fascinace životem a nenávist z toho, že riskuji a dělám chyby, že nechám lidi svěřovat a pak to neunáším...

to jen tak, co mě napadlo, dost možná úplně mimo mísu :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 1.6.2004 > hajka> 

Fajn, že líbí... Je to z deníku, vytržený z kontextu, normální člověk z toho asi nemůže vůbec nic pochopit... fajn, že z toho máš alespoň nějaký pocity


<reagovat 
Tan (Občasný) - 14.6.2004 > Tedy, pro mne pripada dosti zvlastny, ze to tebe napadlo po maturitnym vecurku (i kdyz ve tve pripade neni pravdou povidani o tom, ze po vecircich lidi nemysli vubec).
nevim proc jsi to pojmenoval Krysař bez flétny - dokazes si predstavit smrtku bez kosy? :)
Podle mne je to bajecne zamysleni, povidani, ma to hlubokou myslenku, jenze ten (nazor podle mne) velmi lame dej - tento Krysař svou Flétnu ma a ma ji jako hrom, stejne jako smrka kosu, i když tupou:)
hodne uspechu!!!
Body: 5
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 20.6.2004 > Jimmmy! Tohle je můj Jimmmy...
Body: 5
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 26.6.2004 > Saimon> Díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter