Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
na konci ...
Autor: Sebeast (Občasný) - publikováno 5.6.2004 (02:29:19)
omlouvam se za kvalitu - zkousel jsem kamaradovo digitalni cvakatko a prislo mi to celkem srandovni


Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 5.6.2004 > mě se to náhodou líbí
Body: 4
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 5.6.2004 > mňo, tak od člověka, terý se tady rozohňoval nad sračkovitou kvalitou digivýcvaků a který lamentoval nad zahnojováním sekce fotografii, TUHLE omluvu(výmluvu?) neberu.....nula bodů
<reagovat 
 Sebeast (Občasný) - 5.6.2004 > quentinbubakoff> ani ja ne :)) jenom jsem chtel ukazat, ze s digitalem muze delat fotky kdejake hovado (i ja) a to i presto, ze to ma v ruce poprve a ze je to jenom krabicka s cockou na prd. priznavam ze tahle fotka vznikla za 30s premysleni, 2min instalace objektu a zlomkoveho casu vlastniho snimani. nestala mi ani za postprodukci a dokonce jsem ani neporidil druhy nebo treti snimek v lepsi kvalite. spis me zajimaly reakce na totemu.
<reagovat 
 Sebeast (Občasný) - 5.6.2004 > quentinbubakoff> mimochodem, podivej se na reakce u predchoziho snimku , ktery me stal zrovna takove usili a je to stejny digivycvak jako tohle ....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.6.2004 > Sebeast> nene sebeaste...předchozí vcelku šel.....:)ale tímhle jsi mě překvapil, ty, bojovník za čistotu....a tady to vidíš....podívej já neobhajuji úplnej šit, ale musíš uznat, že má každý jiné cítění, jiné vnímání světa a pokud to jeho vnímání odbudeš konstatováním, táhni s touhle sračkou do prdele, nebude to to pravé....:)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.6.2004 > Sebeast> jo a mohu ti říct, že se mi mnohem víc líbí fotky co mají "duši", co v sobě mají prchavé kouzlo okamžiku, byť mohou být technicky nekvalitnější, desetihodinové přípravy a následné mnohatýdenní onanie v photoshopu, to není nic pro mě, to je stejně chladný a umělý jako rty a kozy pamely Anderson, nebo celá Kačenka Brožová.....ale to je zas a jen o vnímání světa každého jednotlivce.......měj se a foť....teda vycvakávej jak to zatím sám nazýváš..:)))
<reagovat 
 Sebeast (Občasný) - 7.6.2004 > quentinbubakoff> pokud bych nejakou fotografii (byt sebehorsi) komnetoval timhle stylem,pak se na ono misto radeji odeberu sam. pokud vsak moje pamet saha, nic takoveho jsem na totemu ani nikde jinde nespachal - a pokud si clovicek publikujici zatrhne ono magicke okenko - autor ma zajem o hlubsi kritiku sveho prispevku, znamena to dle meho, ze je pripraven snest kritiku i od lidi s jinym citenim a vnimanim sveta. pokud ne, navrhuju zavest okenko - autor chce drbat zada od spolucvakacu :))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.6.2004 > Sebeast> nene, cvakači, přidal ses k lynchování ve fóru......a pak tam bylo pár štiplavých poznámek pod jednotlivými dílky, ale jsem línej to hledat.......:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter