Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 25.6.
Ivan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Cizojazyčný koutek
 > Cizojazyčný koutek
 > Jokes
 > Poems
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NO WAY TO GET BACK
Autor: squirrel (Občasný) - publikováno 2.7.2004 (11:04:30)


čtenář YASIR RIAZ - 8.4.2005 > AARZE PAK INDUSTRIES
NIVICO STREET, KHADIM ALI ROAD SIALKOT- PAKISTAN.
TEL:+92-52-3240719 / FAX:252988. www.aarzepak.com E-mail: aarzepak@skt.comsats.net.pk
==================================================================================

DEAR SIRS/ MADAM,

RE: QUALITY KITCHEN / POULTERY / KITCHEN UTENSILS SCISSORS ALL SORTS.

Your valued address have been achieved from the internet web link directory of the above mentioned items.

We are pleased to introduce you as a leading manufacturers cum exporters of the quality kitchen / poultery scissors, kitchen utensils of all sorts and are capable to easily supply your volume demands in the desired quality patterns, finishes and packing as per kind instructions.

Very kindly visit our website www.aarzepak.com and intimate interested items or enable us complete specific requirements from your own websites to display a few samples and very rock bottom prices for your kind approval and valued long lasting business.

Awaiting your favourable response on the matter with same and oblige.
Thanking you and best regards,

Very Truly Yours,

Yasir Riaz,
Executive.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter