Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Model z kolekce Fixa
Autor: juddita (Občasný) - publikováno 15.7.2004 (00:11:57)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
juddita (Občasný) - 14.7.2004 >

Stevard,model moc fajn klucina a taky moooc hezkej

 


<reagovat 
Berky (Občasný) - 15.7.2004 > Takový kluky kolem půlnoci beru   
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 15.7.2004 >
Body: 2
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 15.7.2004 > než oboduji, tak by mě zajímalo, jak tohle kreslíš? To si sedneš před model a rovnou jej takto vymaluješ, nebo si jej nejdříve vyfotíš či naskicuješ tužkou a pak prosvícením např. na okenní tabuli vyčáráš fixou to, co vidíme?
<reagovat 
 juddita (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> Vezmu si fotku a potom si tuzkou skicuji podle stinu. Tyhle fixovy obrazky si "cmaram" vetsinou vecer okolo jedenacte u kafe takze pres okno by to neslo nebot uz je tma. Jen si kratim dlouhou chvili. Nejsou nic extra,ale bavi me,nektere jsou detailnejsi jine nikoli. Kdyz jsi projdes mou kolekci zjistis ze jsem takhle kreslila uz pred tremi lety (jedny z prvnich prezentovanych vytvoru) a to temperami. ten styl se mi proste libi.
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 15.7.2004 >

 ... děkuji moc za odpověď - já jsem tu nový a nemám bohužel tolik času kolik bych potřeboval na projití všeho, co mě zajímá - tak se raději rovnou zeptám

Tušil jsem, že Tvé obrázky tak nějak vznikají - koukáš na fotku a pak ve své skice hledáš to, co Tě na světle a stínu zaujalo nejvíce, a ve výsledku to převedeš do jasné a nekompromisní kontrastní podoby ... líbí se mi ten postup, je to zajímavé a rozhodně přínosnější pro Tebe a přijatelnější pro tvé okolí než po nocích chlastat, fetovat, čmárat sprejema po zdech a ničit věci, co mi nepatří - tak, jak se dnes "baví" leckterá mládež - že??  

Budu Tvé obrázky sledovat a ty, které se mi budou líbit, snadno poznáš  !!


Body: 3
<reagovat 
vomi (Občasný) - 15.7.2004 >

Nemůžu si pomoci, ale konečný výsledek tvé kresby má podobný výraz, jako když se přežene fotka přes nějaký např. CorelTrace program když se získává vektorová předloha. Poslední dva příspěvky z tvé kolekce „Fixa“se mi nadměrným zestručněním nelíbí. Bezkonkurenční z této série byl první a za ním třetí v sérii – Jessica. V těchto provedeních by se mi nejvíce líbilo tvé pokračování.


Body: 3
<reagovat 
 juddita (Občasný) - 15.7.2004 > vomi> Dekuji a vim to,prvni dva obrazky Jessica byli provedeny 0.1 az 0.3 fixou,ktera je dobra na jemne detaily. Behem tech kreseb jsem je ale "zrusila" a protoze jsem se nedostala do obchodu a nasla jsem doma jen lihovku ,pouzila jsem tu. S tou se delaji detaily hodne spatne,ale i tak jsem si rekla,ze je sem dam proc ne Uz ale zacinam videt cernobile tak se ted chystam zase na nejakou barevnejsi tvorbu....
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 15.7.2004 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter