Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obletovaný
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 19.7.2004 (19:06:05)

     Potkávám ho docela často. Většinou se jenom letmo pozdravíme a pak už si všímáme každý svého. On beztak nemá příliš času na povídání.

     Neustále se kolem něho nějaká točí. Někdy z toho mívám pocit, jako bych byl v porovnání s ním nepovedená bahenní lázeň, že si mě žádná nevšimne. A on ještě dává najevo, že ten dámský zájem je vlastně samozřejmost.

     Většinou je v dobrém rozmaru. Málokdy sedí. Neustále něco podniká a to mu jen přidává na popularitě. Na úsměvy sličných slečen reaguje letmým mrknutím či frivolně zdviženým obočím. To, jestli má dotyčná vedle sebe přítele, ho prakticky nezajímá. Faktem je, že jeho lascivní náznaky tolerují chlapi do daleko větších rozměrů, než kdyby se jednalo o obyčejného pěšáka.

     Je pravda, že mu někdy všechny ty dívky, které se na něj neustále lepí, lezou na nervy. To pak odpovídá úsečně až hrubě a jakýkoli náznak delší konverzace zahrává nemilosrdně do autu. Ale co naplat! Dotyčná se k němu za chvíli stejně připlazí po kolenou zpátky!

     V chlapské části publika má nekonečně kamarádů. Ti, co s ním jsou za dobře, mají oproti ostatním velkou výhodu. Dokáže vám přihrát dívku takovou rychlostí, že to téměř ani nezaregistrujete.

     Peníze pro něj neznamenají nic. Pije a jí co chce a s placením si nedělá hlavu. Nikdy se mu nestalo, že by si musel od někoho půjčovat, aby splatil účet.

     Já se s ním do řeči nikdy nedávám. Možná ho pokaždé odradím tou větou, kterou na něj vytasím ze svého slovního arzenálu: 

     „Ještě jedno pivo, pane barman!“



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 19.7.2004 > celej já, já jen nejsem barman...;-)))
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 19.7.2004 > quentinbubakoff> Jo, jo... ale ruku na srdce, asi tě tohle dílo moc neuchvátilo, když sis vzpomněl jenom na chlast... :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.7.2004 > MZF> uchvátilo...tančíš už mnohem lehčím krokem než dřív....
Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 20.7.2004 >

MZF, tancis lehcim krokem, ale presto by nad tebou mel jeste nekdo nekdy trochu praskat bicem:-)

Mne tam nektera tvrzeni moc nesedi (napr. ta zminka o penezich a jidle, a ze by se kolem barmana, u barpultu tocily jen zenske?, a všechny? nicmene je to mnohem "lepčejší" a konečně jsem do poslední chvilky netušila, co bude na konci:-) A já nemusím být tak přísná jako redachtór:-)


Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 20.7.2004 > Ano, souhlas s Blůskaj... někde to vrže, ale závěr pro mě teda nečekaný... ještě, že jsem to dočetla do konce  Dobrý
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 21.7.2004 > ... no ja celou dobu premyslela, kdo to asi bude...vycepni, popelar, fotbalovy rozhodci... takova 4+
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter