Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Eyes are the treshold to the soul
Autor: Draculina (Občasný) - publikováno 25.7.2004 (18:13:25), v časopise 1.4.2005
* Eyes are the treshold to the soul *


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 25.7.2004 > ty vole, to je jak z Evil Dead.....fakt působivý...:)
<reagovat 
net (Občasný) - 25.7.2004 > nutí k zamyšlení
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 25.7.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 25.7.2004 > dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 26.7.2004 > uff... není můj kap of tý, ale, ale!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 26.7.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Allegro (Stálý) - 26.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
stessulka (Občasný) - 26.7.2004 > jeejda..tys jí vyškrábla oči??  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 27.7.2004 > hrozivá maska
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 26.7.2004 > Dle mého názoru ti dou ženský 800krát líp než chlapi. Tuhle máš už taky prodanou?
Body: 5
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 26.7.2004 > Luk Malér> 

Jak to myslis ze mi jdou zensky lip nez muzsky???? U portretu clovek sedi klidne a nehnute tam si cloveka nastavis jak potrebujes, pokud myslis chlapi -muzikanty na podiu pri koncertu v akci????? Tak si to vyzkousej jake je to fotit koncert pri extremnich podminkach a pak si o tom popovidame. Nafotit koncerty je dokumentarni fotografie a tam si nikoho nastavit nemuzes. jedine co muzes je vyckavat az si  stoupne tak aby to bylo OK ;-)))

Nic ve zlem. Zdar ;-)))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.7.2004 > Draculina> 

Sorry, že dejchám .

No jasně, napsal jsem to příliš zkratkovitě. Poněvadž se focenim neživim, ani sem žádnou školu nevychodil, beru fotku, ale i ostatní výrazové prostředky jako celek. Nakonec aby to mělo co říct, což ty portréty jsou silnou výpovědí o pocitech životě apod. Jenže ty chlapi jsou dokument. Jo, přijde mi, že jejich výpovědní hodnota je chudší. Je-li to dokument, pochopitelné. To neměla bejt kritika Mě trochu zmátlo, že to máš tak ňák durcheinander.

A eště navíc metall a spol. (což ti chlápci reprezentují) není sklenice mého alkoholu.


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 26.7.2004 > Luk Malér> 

............nevim co se urazis. Jen sem ti rekla jak to je. Co by sis asi pral aby ti muzikanti delali na podiu aby to byla podle tebe poradna vypoved?? Hmmmmmmm?? Nevim co te mate, jako co je durcheinander??????

 

A jeste k tomu to ze neposlouchas metal za to ja nemuzu a  k tomu nikomu metal necpu. Ja delam reporty z festaku. Takze!

 

PS: kdyz nekdy nafotim Kaju tak mne tu zmrskate za to ze posloucham vcelku Maju, nebo jak?? Tak ti nevim co je tu durcheinander.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.7.2004 > Draculina> 

ajajajajajajajajajaj že nedržim hubu. Vo takhle citlivý věci si psát a eště zkráceně, tak jak to ten internet vyžaduje.

 

Vířit ti adrenalin po těle nebyl můj cíl.

 

Jasně, že fakt, že fotíš metal, neznamená, že metal je tvou modlou. Jenže tim, žes dala ty reportáže z fesťáku(ů) vedle těch portrétů, působilo to na mě, že i toto je tvá svobodná volba tvorba, myšleno jako svobodné vyjádření - fotim, co chci.

 

Když sem viděl ty dvě věci prostě za sebou, sem si řek, že třen chlap je takovej placatej neprožitej, nedoteklo mi že je to jinej žánr.

Ano, má to i dokumentární hodnotu a i to vlastně o nich dost vypovídá - bobtnání na povrch a dál?

 

No já nevim, co tihle muzikanti můžou vyjádřit - někde sem viděl knížku fotek o Nine Inch Nailes, a tam ten Reznorův expresivní děs ze světa vidět byl.

 

Asi sem neměl jsem porovnávat chlapi vers. ženský, ale portrét vers. reportáž.

 

Tahle písemná komunikace je strašně zrádná v tom, že nejsou vidět emoce, řeč těla, všechno se dá přečíst tak i tak.


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 26.7.2004 > Luk Malér> 

Nevim z ceho usuzujes ze si mne vytocil nebo jak ty presne pises " Vířit mi adrenalin po těle"

 

vic ti k tomu asi nereknu ,-))

 

Zdar


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 27.7.2004 > Draculina> 

Otevřeš něčí dílko a a z monitoru na stůl ti vypadne asi deset kilo otazníků a z tohotéž monitoru se na tebe vyrojí hejna vykřičníků bodaj a bodaj a ty si řikáš: kdyby to byly komáři, to by byla pohoda. Paxy teda quáákneš jen tak sobě: není-li na druhé straně malilinko emocí?

 

Jako odpověď ti příde: emoceeeeee, kdéééé?

 

A já ty otazníky uklízím furt, zalezly mrchy pod monitor, a tu a tam na mě vyrazí nějakej ten vykřičník s tečkou napřaženou přímo proti mně.

Esi se to povedlo, xe teda směj, esi ne, drž pět vteřin smutku za mrtvolu tohoto pokusu o vtip. ;-))))))))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 28.7.2004 > Fák dobrý.. Krutě dobrý...!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 29.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 29.7.2004 > masakr!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BooVeeTer (Občasný) - 30.7.2004 >
Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 1.8.2004 >

Stylově výborný. Zkus si někdy vybrat i jiný téma.


<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 16.11.2004 > niečo v jej výraze mi k téme nesedí...sedel by mi údes..zhrozenie..vše...ale znechutenie..?...
Body: 4
<reagovat 
Tomsus (Občasný) - 18.5.2005 > Hmmmmmmmmmm
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter