Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zvonky z pekla z kolekce Válcujem
Autor: delikt (Občasný) - publikováno 29.7.2004 (14:33:58)

Výstražná znamení      -       zákazy vjezdu

Stoupají

úhrny srážek

                   

                   Šípy z hmoty

                     Sebelásek

                      z černých děr

                       vysouvané

           spárkatou

                   sebefaulem

                      složenou

          nesejmou

/na stříbře dodané

hlavy

ještě nikdo nedocenil/

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Adina (Občasný) - 29.7.2004 > To zní strašidelně :o))
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.7.2004 > Adina> tak to je dobře !
<reagovat 
Adina (Občasný) - 29.7.2004 > A co dyž třeba někdo tóó....strachy znečistí gatě?
<reagovat 
noe (Občasný) - 29.7.2004 > Na stříbře dodané hlavy ještě nikdo nedocenil :-))) Jo jo, hluboká pravda. To je dost, žes zase něco upustila do cyberprostoru. Když seš nas... tak ti to sqěle píše
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
medik (Občasný) - 29.7.2004 > na stříbře dodané hlavy ještě nikdo nedocenil - za živa :)) mučedníci po smrti vládnou světem :)))


Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.7.2004 > úhrny srážek (sraček jsem samozřejmě četla, hihi) a spárkatáááá... dobrý
to vypadá na Bivoje, hihi, ten radši loví, než by si bral servítky :o)))
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.7.2004 > Kelly> 

Šmarjá!!!! ??!!!

5 bobíků vod Kelímka se mnou fláklo zžidle!! Pláče, obr Koloděj pláče!!!

(ehm, stručně - WOW! a DÍK! :))

he, než by si bral servírky sem samoyřejmě četla :)))))


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 30.7.2004 >

ááááááááááááááno a s úsměvem do nového dne.

 

Ťala


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.7.2004 > Luk Malér> ááááááno! :)))) a hele, co jich neska je!!! (těch úsměvů, žejo!:)
<reagovat 
hajka (Občasný) - 30.7.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 30.7.2004 > hlavy na stříbře***
Body: 5
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 2.8.2004 >
Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 2.8.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 2.8.2004 > Agovirin> Dík, Méďo Pytlíku!! :)))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.8.2004 > jen vypláznu jazyk a jedu dál......................
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 30.7.2004 >

sebefaulem složenou, jojojooojojojoooooooooooooooooooooooooooo

Pozor vyletí čertík


Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.7.2004 > hajka> Z rakvičky?! :)))) Ď.
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 30.7.2004 > delikt> jojo, taky bych si dala, se šlehačkou....:o)))))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.8.2004 > hajka> nejíst tolik, ale věnovat se různě tělohybu!!!!  doba si to žádá!!!!!!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 11.8.2004 > zvonky šťastia....:)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.7.2004 > tady v blbostech nemusim bejt přísná :o)))
doufala jsem ,že tě napadnou i servírky ;o)))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.7.2004 > Kelly> tak to jó, tos mě uklidnila.. ale zžidle už sem stejně spadla..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.8.2004 > Kelly> v blbostech?, já doufam, že je to mnou nepochopený joke.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.8.2004 > Kelly> máš nějakej moc statickej výraz!!!! to se už nenosí!!! trochu se vzmátoř!!!  děvče nebohý.... hý hi hi
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 3.8.2004 > Luk Malér>  Je!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 4.8.2004 > Luk Malér> jéžiš, miniatury, blbůstky, čili rubrika, kterou normálně nestíhám, proboha ;o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > Kelly> ty to bereš podle rubrik, já se lek, že ti de vo smysl... ;-))))))))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 5.8.2004 > Luk Malér> a to já to v autorské pýše pochopila hnedle, že gou vo rubrík..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > delikt> no ale stejně mě trochu vadí to dělení na vážnou poezii a na ty blbosti vokolo. To je víc to je míň, a vono leckdy je to naopak... checht
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 5.8.2004 > Luk Malér> a mně je to zas takňák fu(c)k, rubriky lubriky.. a jak to má hozený zdejší redachce, tak to už úúúplně.. Ambic postrádajíc, dám si věčí krajíc!!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.8.2004 > Luk Malér> míň krafat a víc sportovat, panáčku!!!  to je heslo tohoto týdne! 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.8.2004 > stanislav> koukam, že na tebe leze ňáká horkost...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.8.2004 > Luk Malér> ano. postkocovinové stavy jsou těžké... 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.8.2004 > stanislav> Prej ti bylo v neděli blbě. Z čeho? Dyť stze s Janou šli hned po večerníčku....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.8.2004 > Luk Malér> jakýmsi nedopatřením jsem vdechl psychotropní látky, a to mi ustřelilo kecky, se mi rozjela psychóza jak už dlouho ne, eště že jsem se z toho vyspal a nemusel otravovat u bran léčebny...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.8.2004 > stanislav> no neke ... sou vjedsy ...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.8.2004 > Luk Malér> no. na delší čásek si dám voraz. snad i od piva... tohle nemám zapotřebí - opocovat se hrůzou a děsíky...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.8.2004 > stanislav> Ajvaj.. víšcovíšjak..
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.8.2004 > stanislav> a víš co? koukej přijít v úterý do hospody, protože se chystám zmátořit a zaskočit tam vás, na vás, za váma :o)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 11.8.2004 > stanislav> no vod píva sis moc nevorazil, ale do pohody...:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.8.2004 > Kelly> no. asi se tam po vosmej stavim, i když se mi do hospody nechtělo, ale vidět tě, to je tedy výzva!!! hihi... Lyrdu ale s sebou neber... :o)
<reagovat 
čtvrtá sudička (Občasný) - 12.8.2004 > Jé nazdar delikte, tak co? Jak se vede? Ještě fetuješ ty stará vojno? Tohle je ale vážně sugestivní.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 12.8.2004 > Jé, nazdar sudičko, to viš, jako zamlada!! :)))) Ď :)
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 29.7.2004 >

"spárkatou" je úžasný slovo, musim na něj někdy něco napsat :-))

 

sympatisch!


Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.7.2004 > Leatherface> 

..tadle Tvoje ikonka s timdle textikem báječně koresponduje!!

Ď!


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 11.8.2004 > Leatherface> 

Ď! :)))

Už máš něco na tu "spárkatou"?!


<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 16.8.2004 > delikt> pracuje se na tom! ;-)
<reagovat 
rakovinoha (Občasný) - 17.8.2004 > pěkný název, pěkné dílo.
Body: 5
<reagovat 
tři (Občasný) - 21.10.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 25.10.2004 > líbí se mi, příspěvky nějak váznou, copak? :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 4 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter