Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mini Cooper 2001
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 7.3.2001 (04:14:18), v časopise 13.3.2001
Malba airbrushem - vlastni koncept rally verse noveho 2001BMC Mini Cooper.
Kliknete na obrazek - vetsi verse.
Malba airbrushem - vlastni koncept rally verse noveho 2001BMC Mini Cooper. Kliknete na obrazek - vetsi verse.


Poznámky k tomuto příspěvku
adammo (Občasný) - 13.3.2001 > dost slušné řemeslo
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 13.3.2001 > Dik, technicke veci nejsou zrovna mym nejoblibenejsim subjektem, ale nemohu si bohuzel dovolit odmitnout kseft kdyz mi ho muj agent zada.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.3.2001 > Mistra Beana v novém a sportovním kabátě mám rád :-))) Jo taky se mi líbí
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2001 > ono je to snad lepší než nohome!
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 13.3.2001 > Přesné, pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 13.3.2001 > Viděl jsem už pár obrázků v airbrushi a jen koukám, co se tou technikou dá vše udělat.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 13.3.2001 > já technice taky nijak zvlášť nehovím, ale tohle mě opravdu zaujalo... jen nasednout a odjet;-)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.3.2001 > To je doopravdy dobrý Gino, jak fotka. Smim se Te zeptat, neb jsem se s airbrashem nikdy nesetkal, v cem spociva ta technika kresby v nem ? Mas nejakou matrici, treba jine auto ci tak, na kterem stavis a to menis ci je to kresleno zbrusu na "bily papir" ? Dik.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 13.3.2001 > Martine:Vetsinou dostanu od klienta podklady (bud fotky nebo skici od art directora).Kdyz chci urcity jiny uhel pohledu, udelam si specifickou fotku sam. No a pak vezmu tuhou bilou "desku", tady se tomu rika "hot press board" na kterou se natahne frisket( semi matny cisty tenoucky film s nizkou lepkavosti).Na to si pak udelam kresbu. Vezmu si nuz ostry jako skalpel (pouzivam Ulano, ktery ma volne se otacejici nastavec s nozem - muzes lehce vyriznout oval aniz bys tocil zapestim)a zacne mravenci prace - "odmaskujes" mista pro urcitou barvu, pak das masku precizne zpatky, vyndas jinou, nastriknes jinou barvu atd. Prilis komplikovane na kratke vysvetleni v tomto policku. Skoc si do knihovny a vypujci si jakoukoli knihu o "Airbrush" nebo "Americke retusi". Ja jsem ted mimo tradicniho airbruche zacal delat totez ve Photoshopu. Je to rychlejsi, nemusim kupovat desitky lahvicek barevnych inkoustu a po kazde praci cistit airbruch. Take maskovani je elektronicke a masky se daji vracet s naprostou presnosti. Tenhle mini mel asi 250 masek. Nektere detaily v mezich dane masky jsou take delany "volnou rukou".

<reagovat 
efa (Občasný) - 13.3.2001 > to je mňamka človíčku...uáááh respect to GINO!
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 13.3.2001 > Efo, jestli Te zajima normalni verse noveho Mini, mam ji na portugalske (pardon, colombijske) web site:
http://www.minipassionmini.50megs.com/
Tam klikni na "Galeria de Imagenes".
Ahoj a dik.
<reagovat 
Madman (Občasný) - 13.3.2001 > nejvíc se mi líbí to propracování kovových částí je to moc pěkné Gino
Body: 5
<reagovat 
adammo (Občasný) - 14.3.2001 > díval jsem se na ten portugalský web a je to perfektní.škoda,žes neposlal celou tu grafiku(ta kombinace čáry a retuše je skvělá),ale nejvíc se mi líbil ten oranžový.ze všech tam publikovaných jsi nejlepší!
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 19.3.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 20.3.2001 > Precizně odvedené, co na to jde dát jiného než jedničku? Osobně však nemám rád umění ve službách komerce a očekávál bych, že takový autor nesporných kvalit si na stránkách tohoto rázu oddychne vlastní tvorbou. Manažer ti řekl, že by to na totemu byla dobrá reklama?
Body: 5
<reagovat 
1983 (Občasný) - 22.3.2001 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Khail - 24.8.2001 > Precizní prácička.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter