Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Seznámení
Autor: pavson (Občasný) - publikováno 15.8.2004 (15:33:07)

     Jedu do práce. Levou rukou řídím, pravou si vytrhávám chlupy z nosu. Nedávno jsem s tím vyhrál soutěž o nejhloupější zlozvyk. Brzdím před přechodem. Krásná brunetka se na mě mile usměje a gestem ruky poděkuje. Asi tak dvacet pět let, drobná, krátké vlasy. Pomalu se rozjíždím a stále se na ni dívám. Je dokonalá a zezadu ještě dokonalejší. Šílím.

     Přemýšlím, jak bych se s ní mohl seznámit. Nejjednodušší by samozřejmě bylo ji přejet (doufám, že má smysl pro můj zvrácený humor). Nakonec se rozhoduji, že se jí na něco zeptám, třeba kde je finanční úřad. Jestli šla do práce nebo do školy, určitě ji v nejbližších dnech potkám ve stejnou dobu na stejném místě. Miluji drobné tmavovlásky.

     Je to neuvěřitelné, ale potkávám ji hned druhý den. Je sice o hlavu vyšší než včera, má delší blond vlasy a je asi o deset let starší, ale je to nepochybně ona. Zastavuji před přechodem a čekám, až se na mě zase mile usměje. Když vkročí do vozovky, prudce se rozjíždím. Je to přeci jen jistější metoda seznámení, než nějaké hloupé vyptávání.



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2004 > dobrý.. ale pointa vo přejetí zas tak nechytla
Body: 4
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 15.8.2004 > Zajímavý způsob seznámení. Ten jsem tedy ještě nezkoušel.
Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 15.8.2004 > Jakoze ji pak (srazenou, zajetou) pod zaminkou odvozu do nemocnice, nalozis a zakopes u sebe na zahrade?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.8.2004 > BlueSky> někdo to rád studené.....:)
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 15.8.2004 > BlueSky> odpověď je mezi řádky
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.8.2004 > má to odpich...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 15.8.2004 > vynechala bych tu závorku, to by bylo víc cool :))
Body: 5
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 15.8.2004 > A hele, humor na totemu! A dobrej.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 16.8.2004 > Pobavilo
Body: 4
<reagovat 
MZF (Občasný) - 16.8.2004 >

Tímhle jsi mě dostal!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.8.2004 >  dobrý
Body: 3
<reagovat 
rakovinoha (Občasný) - 26.9.2004 > tohle dílko je fakt jedlý. sem tam se na něj mrknu, když potřebuju nabrat sil k dalším etýdám pobytu zde... hihi
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter