Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sousedčina koza Milada
Autor: marjanka (Občasný) - publikováno 10.3.2001 (16:10:44), v časopise 13.3.2001
další v kolekci>
Toto je vrcholné dílo mého předškolkového věku
Toto je vrcholné dílo mého "předškolkového" věku, kdy jsem vyrůstala v idylickém prostředí ve společnosti sousedovic kozy milady a našeho vepříka karla:) Pokud namítnete, že milada vypadá spíš jako žirafa, tak si uvědomte, že nikdo přece není dokonalý...opravdu...jen se podívejte do zrcadla:) A mimochodem, agentura sofres fucktum provedla průzkum, ve kterém bylo zjištěno, že 98% občanů našeho státu je přesvědčeno, že koza má čtyři struky. Je tedy pozoruhodné, že jsem již v tak nízkém věku dobře věděla, že koza má struky dva:)
PS: Flynne, toto je první nonsenzová koza v ČSSR;-)


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 15.6.2002 > Jéééé, to je vtipný a má to styl, a je to pěkná koza!
Body: 5
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 16.2.2003 > Hodnotím ten fór, těšil jsem se upřímně na něco jiného, ale co se dá dělat, zažil jsem již jinačí překvapení.
Body: 5
<reagovat 
sajby (Občasný) - 2.12.2003 > :)))
<reagovat 
Jolana (Občasný) - 13.4.2004 > No tak to je hodně vtipný, to musím manželovi doporučit,ať vidí jak jsem tolerantní manželka.
Body: 5
<reagovat 
čtenář ja nic nevim - 14.6.2004 > ale tohle vim:je to super fór! jo,jo,to se tak někdo narodil s vetším mozkem než já.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 13.8.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 11.3.2001 > Ano, marjánečka překypuje geniální pozorovací schopností. Já ovšem z mých bilogických studiích vím, že každá koza má struk jeden, ale každá majitelka se honosí kozami dvěma. (flynne, ty čuňátko ;-) )
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.3.2001 > Ópět další dílo z ŕad mistryně. Ó slečno jak se vám povedlo skloubit Kozu, Žirafu, Krávu, Násady na košťata a knoflíky na kabát v jeden takto dokonalý celek?? Nechápu .... :-))
A při druhém pohledu zjištuji.....ona má slintavku?? :-). Doporučil bych si všimnout i toho zajímavého ocasu, kterým musí jistě chytat spustu radiových stanic.....:-))))
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2001 > bezva
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 13.3.2001 > Myslím, že tímto dílem se inspirovala Dagmar Havlová, když začínala dělat své koláže.
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 13.3.2001 > Ještě bych k výčtu přidal hyenu (podle výrazně delších předních končetin.
Je roztomilá... ale ta v upoutávce také měla něco do sebe :-)).

Body: 5
<reagovat 
čtenář Martin - 13.3.2001 > :))) ten úvodník k dílu tu ocenili všichni tady ode mne v práci, že prý na Totem musí chodit častěji:)))) čekal jsem, co bude a ono další vrcholné dílko...pěkné Marjánko !:)
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 13.3.2001 > Moc pěkné a dobrý nápad s náhledem:-))) A žirafa se ti taky povedla:-)))
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 13.3.2001 > Tý jo zase se mo něco chytřejší věděl sem o jednom a nebo o čtyřech strucích ale dva struky na jedné koze mě zmátly :-) no nic vidím že tuto problematiku budu muset ještě zevrubně prozkoumat...nice joke mary jane!
Body: 5
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 13.3.2001 > HUUUUUUUSTYYYYY! Snad dodat vic jiz nemohu.......................... :-]]]]]
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 13.3.2001 > Ten podklad, tak ladí s totemem. Jak jsi ve školce věděla, že totem bude vypadat takhle. Genitální, nebo geniální. Vždyť víš mi dislektici to máme těžké:)))
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 13.3.2001 > Ten nízkej věk... to bylo loni, hihihi? ;)
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 14.3.2001 > A dostala pořádně do oka. Ale ty struky by mne asi nachytaly Možná bych taky řekl, že koza má čtyři - možná bych řekl, že má jeden... Hmmm. No.
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 14.3.2001 > farářskej: teď jsi mě prozradil;-))
<reagovat 
čtenář anonym stejnyy - 14.3.2001 > Ty jedna kozo!
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 15.3.2001 > ctenar anonym stejnyy: jsi zklamaný po tom slibném náhledu, chi?:))))
<reagovat 
čtenář anonym_stejnyy - 15.3.2001 > někdo jiný použil můj anonym (není tam podtržítko!), ale já říkám dobré!
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 19.3.2001 > :-)))))))))))

Normálně ať se hnu jak se hnu stále se na mě dívá!! (zkuste si to) To je jako ty obrazy na hradech!!! :-)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 19.3.2001 > Já bych spíše řekl, že to je tou asociací. Knoflíky mívají většinou holky na ňadrech a tvoje oči se od nich nemůžou odpoutat a ne naopak :-)))))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 20.3.2001 > Jak se nám pánové rozpovídali... chudera marjánka už se musí válet smíchy po zemi :)

T.H.: knoflíky? Víš jistě, že si nepleteš holky s rádiem???
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 20.3.2001 > Ne rádio kecá o důležitých věcech narozdíl......:-))))

Šlo o knoflíky které drží pohromadě holčičí halenku a které jsou tak podobné očím krávy Milady.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 20.3.2001 > I ty sexisto! Ošklivej, ošklivej Thomasi H.!
Jinak s těma knoflíkama... to musela bejt ale zvláštní halinka. Nebo byla chyba někde jinde - no, nerozebírejme to, není to intelektuálský ;)
<reagovat 
wopi (Občasný) - 20.3.2001 > I ten vzor na boku by stál za rozbor. A ten její pohled mě hypnotizuje. Kdybych se jí díval do očí déle, asi bych se propadl do jiného vesmíru.
No nic, půjdu se podívat ještě na jiné (kozy).
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 21.3.2001 > TH(C), naše velectěné duchovenstvo farářskej, wopi: chudák milada:)))))))) čeho se to, holka jedna nešťastná, dočkala:))))
_jiko_: správně, vivat milada!!! milada na hrad!!!!!!!:)))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 21.3.2001 > TH(C) všem.....vivat TH(C)....
<reagovat 
wopi (Občasný) - 21.3.2001 > TH(c) na hrad, Marjánka do školky, Milada na každý bilboard!
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.3.2001 > Tetrahydrocannabinol
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 21.3.2001 > _jiko_: že se nestydíš propagovat tadydrogy:))) já vím, že jste v neratovicích na chemii machři, ale do školky mi to netahej:))))))
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.3.2001 > To je prevence :-)))
<reagovat 
Paula (Občasný) - 26.3.2001 > Paaaaani...tak to se ti opravdu povedlo Marjanko! Malem jsem to vzdala nez jsem se dostala na konec stranky, abych ti taky mohla pogratulovat ke skvelemu napadu...koukam, se na med chytilo hodne vosicek...:-))))) Well done!!!!
Body: 5
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 12.4.2001 > mnoooo tak taaakovooo kravku dyby spatrila ta nasa ziva, tak se do ni okamzite zamiluje :-),.. vlastne jestli takove umeni vznika uz ve skolce, tebe Marjanko a tve vytvorky potkat az budes na stredni...:-)))))
<reagovat 
Čtenář - 12.4.2001 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Eva - 21.4.2001 > nazdar pavouku,tak jsem te konecne nasla ,tohle hodnotim za jedna,znam tvoje prace a vim ze tohle visi v Kennedy gallery v Chicagu a ,,,,,nedelej si nic z tech ubohejch kritik ,vsak znas amatery,mimochodem jak je your kitty baby? :-))))))

Sakra, že jsem se spletla??? Tohle neni pavoukovo...
<reagovat 
čtenář blázen - 16.5.2001 > :-))) ... dyť víš ... ať žijou všechny kozy, na počet struků nehledě (jedny mají zdravé mlíko a ty druhé mají taky něco do sebe)
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 4.6.2001 > Jou, ale něco podobnýho jsem při otvírání čekala, ale samozřejmě že ne takový mistrovský dílo!Gratuluju marjánko!
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 21.6.2001 > Tož to je sek:))
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 21.6.2001 > Tož to je sek:))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.7.2001 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter