Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci šibenice z kolekce duševní průjmy
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 3.9.2004 (16:35:59)
další v kolekci>

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 3.9.2004 > lucerny - hajlující šibenice všichni souteď volný! celej ty!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 3.9.2004 > nojono, střízlivý nás nedostanou...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.9.2004 > Cirilla> počkej počkej, nepodsunuj...
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 3.9.2004 > Luk Malér> hop sun krok
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.9.2004 > Cirilla> ;-)))
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 3.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 3.9.2004 > jo. vtipný, trefný, fajn
Doporučil 
<reagovat 
Cynyk (Občasný) - 3.9.2004 >

Děvce spadlo ramínko, krávě koza se houpá, je volná, dvakrát přetočenej tachometr, majáčkům nevadí, sou to taky jenom lebky s pálkama...

Sorry...nechal sem se unést


Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 4.9.2004 > jo. ty národní barvy mě odzbrojily... a nejen to... hihi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 5.9.2004 > tady bych try písmena nějak nenechával padat, můj dojem. Jinak pěkná hříčka smysluplná vlastenecká
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.9.2004 > původně jsem chtěl mít výhrady k písmu, ale má věřící máma mi dala pár facek a..

ale hovno.. prostě to na mne při prvotním čtení bylo až moc free, ale teď už mi to tam sedí a když sou volný tak sou volný

osobně abych si něco vypích tak taxametry děvkám sou košer poměrně..

ale jako poezii to stejně neberu, nebýt to v multimédiích tak prskám..
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.9.2004 > Emmet_GAY> Emmete já nechci psát poezii, jaxe to tak myslí, chci psát texty - morek děje, skutečnosti, kdy si pučim tu a tam nějakej ten poetickej vercajk...
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 6.9.2004 > Dal jsi si s tím slušnou práci, líbí se mi to ... ;o)
Body: 4
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 6.9.2004 > hustej morek... .-)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 3.9.2004 > PŘÍŠERNÁ ČEŠTINA, HRŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮZA /nebo de jinudy/
fujfuj fuj
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.9.2004 > čtenář> troubo 19. století skončilo před 105 lety. Kdy tys řek vopravdu "jdu"?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.9.2004 > max bubakoff> á výchovný koncert
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.9.2004 > max bubakoff> 

Tak znova: Kdyby čtenáří člobrďouch napsal hrůza věc, budu chtít vědět proč apod. jako bych to budu chtít vědět vot tebe, to je věc vkusu nálady POCIT apod....

A L E: že někdo dnes napíše na hovorové (ani ne nespisovné) výrazy: "zapad", "zapla", "de", že fůj hrůza čeština, což se používá všude, což je FAKT, tak je blb a dynosaurus....

 

Co myslíš, že by teda napsal tobě? chichichichi ;-)))

 

Výchovný koncert rozuměj takto:

Emmet napsal (v podstatě jen tak):"ukaž číču a nebo zalez, jsem rád že na Totem už nechodíš a neotravuješ mi vzduch svými dívčími pšouky, takže ať už tě tady nevidím.. kšá neřáde jeden povadlej* !", a byl frajer, sklidil od tebe potlesk.

 

Já napíšu troubo - a mám od tebe kázání jak od Lyryka. chichichi


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 > max bubakoff> ten by vybouch, pokud by tedy měřil jedním metrem..., eštěs mi furt nevyjasnil, co tě žere na slově troubo...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> sím ano pančeli.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> ale to se klidně vyser, uleví se ti, jen pak po sobě spláchni nebo to hovno ukliď jinak. A dobře se utři ať nejsi o(z)pruzen.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> neblbni tolik???? to tě musí bolet ruka...., pořádně se utřít a pak eště voblouček nahóře a dólu a vodorovně, to ten bič je jednodušší.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> ty si hóóóóóóóóódnééééééééééééééééééééj....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> jé, to je supr fóór, Monty mi teď poslala taky jeden: Archimedes, Pascal a Newton hrajou na schovku. Archimedes pyká, Pascal se schová do křoví, Newton se rozhlíží a pak vyryje klacíkem čtverec metr krát metr a stoupne si do něj. Archimedes dopyká, rozhlídne se a hlásí: "Deset dvacet Newton." "Tak akorát hovno," řekne Newton, "Newton na metr čtvereční je Pascal."
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.9.2004 > max bubakoff> To ten tvuj je daleko lepší - vo tý spravedlnosti a objektivitě....
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 9.9.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 9.9.2004 >

Mně to zaujalo, ohledně češtiny bych se nečílila, protože je to prostě Lukův styl a k vyjádření těch pocitů se to skvěle hodí. Ladí to. Mimochodem, Luk, když chce, tak píše spisovnou češtinou:-)

Líbí se mi to, zajímavá poetika i grafické zpracování.

 

Luku,  že se ti nějak líbí slovíčko kinklá?


Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > BlueSky> A sakra, koukám, žes mě vyhmátla. To víš, jak se kdo projevuje, tak se mu to líbí....
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 9.9.2004 > Luk Malér> 

S tímto tvým závěrem bych si dovolila lehce nesouhlasit...líbí se mi např. Bukowski, ale v životě bych se nechtěla tak jako on projevovat, ni písemně, ni ve vlastním životě Ani bych nepsala tak jako ty, nechce se mi po někom opičit, ale líbit se mi to může, něčím mě to prostě osloví, ne?

Mňo, nevylučuji ovšem, že teď třeba mluvíme každý o něčem jiném..ať žijí netová nedorozumění. A nepochybně, píšu tak, jak se mi to líbí, protože myslet na to, aby se to líbilo Máně, Pepíkovi a Jiřině a..atd. , asi pak dojde ke ztrátě originality a autor tak ztratí sám sebe, leč dosti patetických řečí, nemám na to copyright:-))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > BlueSky> 

Komunikační šum lehký: v překladu znamená má poslední poznámka: "Páč se sám kinklám, líbí se mi slovo kinklat," toť vše...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > BlueSky> Eště drobnos, vo Jiřinu se neboj, tý se líbí fšecko, fáááááákt.... ;-)))))))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 9.9.2004 > Luk Malér> 

Ha..vidíš to

Komunikační šum - já to vztáhla k celku, ty jen ke kinklání A jak bych to já mohla odhadnout, že jde jen o kinklání! A jak bys ty mohl vědět, že to vztáhnu k celému projevu

Vidíš, a málem konflikt (resp. nervozni objasnovani , jak jsem to myslela:-)))na světě...proč pak divíme konfliktům celosvětovým


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > BlueSky> Právě konflikt jsme ještě neměli, zatím jen šum..., když tento se včas vysvětlí, nemusí ke konfliktu dojít, fffff poho...
<reagovat 
hajka (Občasný) - 9.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > hajka> marodi maj zvláštní poděkování.... :-)))))))))))))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.9.2004 > Luk Malér> Si myslim, sedmidenní mimina Tě taky nehodnotěj každej den...:o))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > hajka> Snad šestidenní,ne? Tejden ti bude zejtra......
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.9.2004 > Luk Malér> Já mám s číslama problém, ale od minulého pátku do dneška, to je od 3 do 9 VČETNĚ mi to hází týden ani o mrť míň....:o)))))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > hajka> počkej já žiju v tom, že se ti to stalo 4.9. někdy ve dvě ráno - to by ti pak bylo jen 5 dnů. ;-))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.9.2004 > Luk Malér> ze čtvrtka na pátek, takže pátek bez dvou hodin, sobota, neděle, pondělí, úterý, středa, čtvrtek - to je sedm, maximálně 6 a půl, ať nežeru....:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.9.2004 > hajka> áha, tady je error, ze čtvrtka na pátek... jo 6 1/2.;-)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.9.2004 > Luk Malér> No proto...:o))
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 10.9.2004 > majáčky, lucerny a taxametr jsou super.....

ta poslední věta by tam být nemusela, vplývá to z celýho díla...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.9.2004 > Lada Niola> 

já myslím, že musí, páč "volný" u děvky, intoše a šibenice je úúúúúúplně něci jinýho. Bez vyřčení toho slova by to bylo obtížný.


<reagovat 
delikt (Občasný) - 20.9.2004 >

Ajvaj, tady to žije, trochu schíza, ne?! :))

Noc zapla taxametry děvkám nemá chybu.. Kinklá sem četla jako klinká a připomnělo mi to Sambu v dešti od Nerez.. :))

Asi by se mi opticky líbilo, kdyby se to ramínko kinklalo v rytmu samby!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.9.2004 > delikt> a na tý lucerně se do toho rytmu někdo houpal, ne?
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 20.9.2004 > Luk Malér> 

V dešti!!

V dešti koulí se

v šelmu mění se

teplem přede jakjá


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.9.2004 > delikt> dobrý rozepiš, pokračuj.. ne tady, sploť něco...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 20.9.2004 > Luk Malér> 

jó, jenže tohle byl cintát, myslim, že tohle sploťila Navarová Zuzana... :))

stratila sem básnický konečník! :))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.9.2004 > delikt> dóóóóóbrý.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter