Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozkvetlé kvítí
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 6.9.2004 (14:06:47)

     Procházky parkem patří k jedné z nejkrásnějších věcí. Zvlášť když se v parku prochází dvojice milenců. Pak nabírá toto chození, putování, provázení a cestování po vyšlapaných cestách přímo líbezného rázu.

     Dvojce míjí staré lidi, jiné páry zamilovaných, novopečené maminky s kočárky a na všechny se usmívají a mají je rádi. Ba i kdyby v tuto chvíli vstoupil do parku politik, bude milován stejnou měrou jako osmdesátiletá babička o holi.

     Všechno krásné ale jednoho dne končí. Procházka parkem nekončí jednoho dne, ale hned záhy poté co vaše druhá polovička (v mém případě dívka) pronese:

     „Cítíš to? Něco tady nepěkně voní.“

     Vy, ještě uneseni nádherou této procházky, řeknete, že to nejspíš bude rozkvetlé kvítí a pronesete několik superlativů na tuto lahodnou vůni.

      Přítelkyně vás nicméně upozorní, že to není rozkvetlé kvítí, a co víc, že to voní přímo odporně. A navíc to neslábne, ale naopak to sílí. V tuto chvíli jste již oběma nohama na zemi, a právě v tom je problém. Ani jste si neuvědomili, že i v minulých okamžicích jste byli nuceni šlapat po cestě po svých a nevznášeli jste se v oblacích, jak vám připadalo. Pak to přijde:

     „Podívej se na svou botu. Šlápnul jsi do … !“

     Jestli jste se cítili šťastně zamilovaní, asi by vám vaše minulé já nedovolilo vyslovit tak strašné slovo, ale v tuto chvíli si neberete servítky:

     „Do pr… !“

     Atmosféra je ta tam. Dívka se vám potutelně pochichtává, vy se cítíte trapně, na botě psí exkrement a nevíte jak z této situace ven. Najednou vám okolní tráva do které jste se ještě před chvilkou báli lehnou, abyste náhodou neporanili nějaký přenádherný hmyz, poslouží jako náhražka toaletního papíru.

     Jelikož jste muž, nemůžete ukázat své přítelkyni, že tuto situaci jen tak přejdete. Jakmile spatříte prvního psa, okamžitě jdete vynadat jeho majiteli, jak se to jeho zvíře chová, proč nemá ta čtyřnohá věc košík, co si myslí, že ho bere do parku, že je tlustý jak prase a jenom kadí. Čtyřnohému kadícímu nic bez košíku tlustému jak prase je to však naprosto evidentně šumafuk a s nostalgickým klidem mezitím očuchává vaše boty.

     A tak se necháte utěšit od své přítelkyně, obejmete ji kolem pasu a vyrazíte cestou dál. Zanedlouho si zase připadáte, jako byste létali v oblacích. Vše kolem vás zrůžoví, ptáčci se rozezpívají, květiny voní, sluníčko překrásně září.

     20 metrů, 10 metrů, 5 metrů, 2 metry, 1 metr…

     …a další hovno se blíží.



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 6.9.2004 > to je prispevek do nejakeho regionalniho tydeniku?? pac i na ten je to dlouhe a straaaasne, no jak jsem si prave zivnul, tak jsem i zapomel co jsem to vlastne chtel..
<reagovat 
afro (Občasný) - 6.9.2004 > To je teda slabota... pamatauju si od tebe lepší kousky...
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 6.9.2004 > Je škoda, že tam není rozvedený něco víc, že se to týká jen těch květů a exkrementů... to mi připadá trochu málo jako námět na fejeton.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.9.2004 >

Ehm..já vím, MZF, že mě určitě "rád" vidíš:-)), ale neodpustím si - opravdu škoda, že ty svý nápady nedotáhneš a nezpracuješ líp. Jsem přesvědčena, že na to máš..

Délku ti nevyčítám, přišlo by mi to akorát, kdyby..kdybys nepromarnil zase šance opravdu pobavit, takových možných situací se ti naskýtá a kdepak, ty to zabiješ, že pokračuješ úplně jinam, ale tak, že to není radostné překvapení pro čtenáře (tedy-mluvím za sebe). Takhle je to spíš jako agitka proti nesolidním majitelům psů, ale stejně...

Ovšem docela pobavilo to tvoje konstatování :hned záhy poté co vaše druhá polovička (v mém případě dívka)

Nedávno jsem četla  skvělé fejetony od Ephraima Kishona "Můj nejmilejší pokrm je jídlo", vřele doporučuji, dlouho jsem se tak nepobavila a mj. je tam i pár vět o tom, co je důležité pro fejeton. Ale uznávám, zrovna fejetony psát je hodně těžké.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.9.2004 > náhodou celkem fajn
Body: 4
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 7.9.2004 >

jo, me se to libi... trosku nedotazeny ale pal to cert

... mimochodem, stravila jsem cele odpoledne chozenim po parku a nevidela jsem ani jeden psi exkrement (ooo tot krasne slovo vyjadrujici prachobycejne h...o) zato psu a panicku pozehnane... na zapade jsou hol porad o neco napred...


Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.9.2004 > viz afro
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter