Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sestricka
Autor: Saxana (Občasný) - publikováno 12.9.2004 (19:43:21)


Poznámky k tomuto příspěvku
bigjohn (Občasný) - 13.9.2004 > seznamka?
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 13.9.2004 > fajn momentka, ale má to dvě základní chybky, kterým je dobré se pro příště vyhnout - sloup vyrůstající z hlavy nevypadá moc pěkně, a při focení osob z boku se nechává více prostoru ve směru pohledu ... v tomto případě stačilo naklonit se i s aparátem víc doleva a fotka by dopadla o mnoho lépe 
Body: 3
<reagovat 
 Saxana (Občasný) - 13.9.2004 > MPosp> 

:)  No jo ...  toho sloupu jsem si nevsimla a o tom mistem ve smeru pohled jsem nemela tuseni ...  ale stejne :)  jako amaterska fotka se mi to libi, i kdyz je trochu prepalena

 

A diky za kritiku, snazim se ji prijimat statecne


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 13.9.2004 > Saxana> 

 ... to je fajn :

- vystavím-li cokoli veřejně, musím být zároveň připraven/-a na to, že můj výtvor nepřijmou všichni s nadšením, ale najdou se i tací, kteří mají opačný názor a nebojí se ho zveřejnit!

- kritiku jsi si vybrala sama zaškrtnutím "uživatel prosí o hlubší kritiku", a trojka je z pětibodové stupnice přesně uprostřed, fotka je tedy "DOBRÁ" či průměrná, není to sice žádný zázrak, ale ani brak ... tak můžeš být v pohodě  ... bohužel bodování zde je často deformováno na "pět nebo nic", mnoho uživatelů nedává nebo se bojí dávat nižší známky, a mnozí je i špatně přijímají ...


<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 13.9.2004 >

sestřička pěkná, s fotečkou je to o něco horší ;-)


Body: 3
<reagovat 
xmark (Občasný) - 13.9.2004 > Mě to nechce fungovat!
<reagovat 
xmark (Občasný) - 13.9.2004 > -
Body: 1
<reagovat 
Zefram (Občasný) - 13.9.2004 > Nevim, jak fotka, ovsem zpodobnena osoba je skutecne velmi krasna, dle meho vkusu. Ve skutecnem svete si to clovek nemuze dovolit rici, zde vsak vysekavam poklonu :)
Body: 5
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 13.9.2004 > Ahoj :), tak kvalita poklhala, to už nebudu dávat opáčko :), ještě po roce mi často hodně chybek uteče. Není nad rady! Sestřičku zkus, vypadá dost fotogenicky. Přeji fajn světlo. Jo ještě přidám, snad umístit více vpravo a nechat větší prostor před obličej.
Body: 3
<reagovat 
Saxana (Občasný) - 14.9.2004 >

Vsem vam moc dekuju, v podstate to, ze vubec NEKDO napsal povazuju za obrovsky uspech, dost se totiz stava, ze fotky autoru, kteri jaksi "nepatri do vaseho kolektivu" se nehodnoti a kdyz nahodou jo, tak jen bod, zadna kritika apod.

 

Nevim cim to jo, ale vazne to na me tak pusobi.

 

xmark: Fotka je vazne na houby, v podstate vubec nefotim, ani me to moc nezajima, jen jsem si chtela neco overit, coz se mi podarilo a slibuji, ze uz sem zadny podobny brak davat nebudu. (I kdyz tahle fotka mi prijde dokonala, ale to je to citove zabarveni :))

 

 


<reagovat 
agovirin (Občasný) - 14.9.2004 > viz Zefram: sestřička je moc hezká.
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 13.9.2004 > S portrétem to nemá moc společného, jakožto momentce tomu chybí akce, výraz, zkrátka to něco pro co se momentky fotí... Sestřička je pěkná, ale tady se hodnotí fotky a tohle je jen další jedna z kategorie cvak'n'go. Pan redaktor je příliš měkký :)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 13.9.2004 > xmark> 

Asi ano ... jsem měkký!

xmarku, díky za Tvé hodnocení, kéž by takových jako Ty zde bylo více ... když jsem před dvěma měsíci zde začal a dal jsem nižší známku než 5, bylo zle ... dnes už je to trochu lepší, ale pořád mnoho lidí nehodnotí upřímně ...

Je třeba zdůraznit, že já jako redaktor zde na Totemu NEboduji ... fotky hodnotím a boduji sám za sebe, tak jako každý z vás!! Jako redaktor pouze upozorňuji na příspěvky či komentáře, které jsou v rozporu s filozofií Totemu, ale hlavně následně vybírám příspěvky do časopisu, a to především na základě VAŠEHO hodnocení ... já to vaše hodnocení potřebuji, a to nejenom ty pětky a déčka, ale úplně všechno ... proto vás všechny vyzívám - LIDÉ, HODNOŤTE !!!!


<reagovat 
 Koper (Občasný) - 14.9.2004 > MPosp> Co mi vadi nejvic, je tvy vecny "...JA JAKOZTO REDAKTOR..." Pod prispevkem by jsi mel hodnotit pouze onen prispevek a zbytek si schovej do Fora. Sorry, puvodne jsem tu fotku mel v umyslu hodnotit, ale kdyz tys me tak vytocil !
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 14.9.2004 > Koper> 

A kdo tebe netočí, Kopere? ... jsi bohužel konfliktní typ ... takže není divu

No a pokud si autor zaškrtne "hlubší kritiku", tak mu jí napíšu ... takže ty by jsi se měl také věnovat PŘEDEVŠÍM subjektivnímu hodnocení fotky a ne navážení se do komentářů druhých ...  ... nemyslíš?


<reagovat 
 Koper (Občasný) - 14.9.2004 > MPosp> "Je třeba zdůraznit, že já jako redaktor zde na Totemu NEboduji ... fotky hodnotím a boduji sám za sebe, tak jako každý z vás!! Jako redaktor pouze upozorňuji na příspěvky či komentáře, které jsou v rozporu s filozofií Totemu, ale hlavně následně vybírám příspěvky do časopisu, a to především na základě VAŠEHO hodnocení ... já to vaše hodnocení potřebuji, a to nejenom ty pětky a déčka, ale úplně všechno ... proto vás všechny vyzívám - LIDÉ, HODNOŤTE !!!! " Promin, ale tohle mi zrovna jako subjektivni hodnoceni konkretni fotky neprijde :-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.7.2005 > sestře to sluší
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter