Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Oliverova Galerie Portretu a Aktu z kolekce Portrety a akty
Autor: oliver () - publikováno 9.1.2000 (16:27:58), v časopise 11.1.2000
další v kolekci>
Musím Vás upozornit, že jsem v oblasti portrétu a aktu z vélke části samoukem a rozhodně nejsem profesionál a byl bych moc rád, kdyby jste tak i můj příspěvek brali. A nakonec...proč tyhle věci kreslím? Těžko se to vysvětluje a já jen tiše doufám, že návštěvníci přicházejí do této galerie se stejnou úctou, s jakou do ní já vytvářím své příspěvky. Krásná žena je pro mě jistě i sexuálně velmi přitažlivá, ale to pro mě ještě není důvod, proč bych ji měl ztvárňovat. Je tu ještě něco jiného, čím mě krásné ženy přitahují. Něco, co nedokážu popsat jinak než tak, že to prostě nakreslím...
Tak tohle je jediná slečna z těch, co tu uvidíte, co na nějaký čas vstoupila do mého života. Když jsem ji kreslil, tak už jsem s ní nějaký čas chodil. No a proč si čte? Protože by jinak nevydržela tak dlouho ležet. Když si tak vzpomenu na ty staré časy, tak na tuhle chvilku, kdy jsem ji kreslil vzpomínám moc rád.
Tak tohle je jediná slečna z těch, co tu uvidíte, co na nějaký čas vstoupila do mého života. Když jsem ji kreslil, tak už jsem s ní nějaký čas chodil. No a proč si čte? Protože by jinak nevydržela tak dlouho ležet. Když si tak vzpomenu na ty staré časy, tak na tuhle chvilku, kdy jsem ji kreslil vzpomínám moc rád.

Jak jsem zjistil, hodně lidí zajímají okolnosti vzniku těchto obrázků, zvláště, když se jedná o obrázky kreslené podle skutečnosti. Tak se pokusím ke každé kresbě přidat krátký komentář...musím vás ale zklamat. Není to jako ve filmech typu Titanic apod. Žádné noci plné vášně. Při kreslení se musíte soustředit. Dost lidí si myslí, že kreslit nějakou dámu je skvělá příležitost jak ji "dostat do postele". Musím říct, že si osobně myslím, že je to ten nejkomplikovanější a nejnezchůdnější způsob, který znám...a kdyby mi šlo o tohle, asi bych se přiklonil k nějaké konvenční alternative...:-)


Poznámky k tomuto příspěvku
Draculina (Občasný) - 12.5.2003 >

Libi a podle meho nazoru to kyc   NENIIIII!!!!!

 

 

                   libi   1*  


Body: 5
<reagovat 
Tan (Občasný) - 26.6.2004 > nadhera, hlavne ten citovy vztah
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 7.3.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2000 > sory za ten kýč-na začátečníka to není špatné-ilovnice kresby
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2000 > sory za ten kýč-na začátečníka to není špatné
<reagovat 
Čtenář - 17.5.2000 > kýč!
<reagovat 
Venda (Občasný) - 25.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 25.5.2000 > Me se to docela libi. Sveho casu jsem delal podobny veci. ... Kde jsou ty casy ?? Ach to se mi libilo. ..
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 25.5.2000 >
Body: 5
<reagovat 
asics (Občasný) - 8.7.2000 > nevím, jak to popsat, snad jedině WAW, to jsem nečekal! je to sqělé. já sama tomu sice moc nerozumím, ale má sestra se k tomu tak vyjádřila, tak to použiji já zde! jen tak dál... a hodně štěstí a pevnou ruku!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi ()   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter