Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lucie z kolekce Cítit potěšení... iii
Autor: _Tom (Občasný) - publikováno 15.9.2004 (12:38:37)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lucie

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 15.9.2004 > No jo, ta židle by skutečně mohla být nějaká oprýskanější. Ale ty šperky se mi jako kontrast líbí.
<reagovat 
čtenář Repulsion - 15.9.2004 > Já v tom vidím příběh renovace kvartýru. Zasloužený cigárko po šichtě...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 15.9.2004 > čtenář> renovace kvartýru s nalakovanými nehty a v pohodlných botkách
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 15.9.2004 > Námět dobrej, holka taky i její výraz se mi vcelku líbí ale technicky to šlo líp a určitě jiný pozadí... 3+
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 15.9.2004 > ne. toto neskousnu
Body: 3
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 15.9.2004 > nojo, pribeh tam taky vidim...to cigaro, ty spagaty...tydle libustky se spagatama sou vubec silene interesant :)...bych asi sundal ty naramky a prsteny a ten ksindl na krku, vadi mi klicka u okna vlevo a zidli bych volil nejakou voprejskanou, lak vodrenej vod fest utazenejch uzlu atp. :))...jinak dost rajc fotka a svym zpusobem se mi libi
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.9.2004 > Pierre Bosquet> jo čéče, je pravda, že ta funglovka z evropa méblu tomu dává krapet na prdel...ale jinak holka jak lusk....eště bych to šperknul ňákym latexem a bičíkem...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 15.9.2004 > max bubakoff> mi staci ten retez...jak poudas, holka ze to s cekem pracuje...a jak pouda cedrik, vyraz paradne ladi...ej, du vocad, mam nizkej tlak a tydle zalezitosti to je na tlak svinstvo :)
<reagovat 
čtenář hustej - 15.9.2004 > ta urcite kouse mela by se jmenovat spis domminik
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.9.2004 >
Body: 4
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 15.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 15.9.2004 > Jeví se mi být spíš dokumentární než umělecká. Přičemž je mi jasné, že šlo i o atmosféru atd. Určitě by to ale šlo ještě prokreslit, domyslet.
Body: 3
<reagovat 
čtenář nečekaná - 15.9.2004 > Kriste, on v tom někdo hledá atmosféru? Uff.....
<reagovat 
Koper (Občasný) - 16.9.2004 >
Body: 2
<reagovat 
Koper (Občasný) - 18.9.2004 > No dobra, stiny jsou dost nestastne. Od krizku na krku, rukou ale hlavne ten "nosni". A promin, napr. jeji leva noha vypada, jako by jsi ji musel k pozovani donutit nasilim (cemuz by odpovidal i vyraz tvare). Alespon jsi se mohl pokusit ty sramy trochu vyretusovat.
<reagovat 
čtenář nečekaná - 15.9.2004 > Prostitutka?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 23.9.2004 > čtenář> Kdepak, kurva
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 15.9.2004 >  ... tak Ti nevím ...
Body: 2
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 15.9.2004 > MPosp> 

Prosím tě, protože jsem absolutní laik ohledně techniky fotografie, mohl bys mi napsat, proč se ti tahle fotografie nezdá?  Vadí ti téma nebo technická stránka fotografie? Neber to osobně, skutečně se chci něco dozvědět.

 

Protože mi se zamlouvá velice. Má atmosféru - je velice zajímavá - působivá. Je to příběh. Ale to mluvím jako člověk, který nesleduje kontrasty, ořezy, barvy apod., ale jen to, jak zapůsobí.


Body: 5
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 15.9.2004 > ouvej> 

 ... ale to je OK, že se Ti fotka líbí ... mě se také líbí některé, které se nemusí líbit Tobě ...

Fotce bych dal trojku, protože mi nepřijde nijak zajímavá, spíš je to jen propagace jisté sexuální praktiky, nic víc v tom nevidím ... a bodík jsem strhnul za technické provedení, protože barevně mi to přijde mimo, nerealistické ...


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 23.9.2004 > ouvej> Příběh? Jeblo ti? Jediný příběh je, že jakýsi mamlas chce opajcnout Saudkovu manýru.
Body: 1
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 15.9.2004 > MPosp> Děkuji za vysvětlení. Jenom: já bych neřekla propagace, prostě zachycení faktu, že i takový je život.
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 15.9.2004 > MPosp> Já bych se s dovolením rád zeptal, proč v tom vidíš propagaci sexuální úchylky? :-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 23.9.2004 > Minerva> kušuj
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 15.9.2004 > _Tom> 

Tome, čti pořádně co píšu - neuváděl jsem úchylku, ale PRAKTIKU! ...  

Jestli se to někomu líbí (ta sexuální praktika), to je jeho věc, mě zrovna moc ne, a fotka vypadá jak začátek nějakého lechtivého fotoseriálu, proto ta propagace  

Jen bych dodal, že toto (ostatně jako všechny další) je můj vlastní, tedy subjektivní názor!!!

 

 


<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 17.9.2004 > MPosp> 

Omlouvám se, obvykle úchylku a praktiku rozlišuji a nezaměňuji, byť se může stát, že některé praktiky jsou úchylné, ať už v sexu či v čemkoli jiném. Já například za úchylnou praktiku považuji používání kopru v gastronomii . :-)

 

Ale k věci.

Myslím, že nebudu daleko od pravdy, pokud prohlásím, že když se mluví o ženské kráse, pak to má (byť třeba velmi hluboko zasutý) erotický podtext. Je to přirozené, dané přirozeným výběrem - nás muže přitahují ženy, které mají potenciál být dobrými matkami našich dětí. Kdyby nás takové ženy nepřitahovaly, nebyli bychom evolučně úspěšní a naše geny by v populaci vymizely, vytlačeny geny mužů, kterým se líbí "ty správné" ženy.

Jinak řečeno, jsme vyselektovaní tak, že archetyp krásy je úzce svázán se sexualitou.

 

Pokud tedy někdo vyfotí nahou holku - a ta holka se nám líbí, líbí se nám proto, že to (skrytě) propaguje určitou sexuální praktiku. Obvykle nikoli menšinovou, pravda, ale o to tu nešlo.

Podle mého se to tedy dá říct o téměř každé fotografii ženy a už jen proto to nemůže být důvod ke kritice.

 

Technických a formálních vad fotografie jsem si (některých) vědom a o dalších se tu doufám dozvím, abych byl přístě moudřejší. Neposadím proto Lucku například příště na novou židli, ale půjdu se po nějaké podívat do domů před demolicí. :-)


<reagovat 
čtenář nečekaná - 23.9.2004 > Tome, eee, tak hledáš správnou matku, nebo vidíš v každé ženské propagaci určité sexuální praktiky? No, ale bavíme se o dílu, že. Ta fotka je opravdu příšerná, je taky moc tmavá, proč se té ženské válejí u nohy kabely nechápu, ale třeba je to nějaké propojení té sexuality a matky, když to teda zřejmě má nějaký hlubší smysl, který jen uniká mému omezenému vidění. Nerozumím tomu, proč takové fotky vystavovat, co čekáš od lidí, kteří je shlédnou?
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 23.9.2004 > čtenář> Souvislost s matkou mi uniká.
Hlubší smysl nemám ve zvyku u svých fotografií hledat.
Od lidí čekám reakce, občas se pobavím.
<reagovat 
čtenář nečekaná - 24.9.2004 > Tom: Fajn.
<reagovat 
kovi (Občasný) - 29.10.2004 > Ještě by to chtělo podvazky a bičík.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter