Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Diagnóza
Autor: Lada Niola (Občasný) - publikováno 16.9.2004 (10:20:00)


BlueSky (Občasný) - 20.9.2004 >

Zaujalo mě, že je to tam popsáno jako by docházelo k trvalému a častému setkávání psychiatričky a muklů (viz. pokřikoval na mě s ost.v., neustále si ode mě něco půjčoval a nevracel,... Nemohu sice posoudit, ve vězení jsem nebyla a neznám ani nikoho, kdo tam byl, ale přece jen, že by se až tak pečovalo o duševní zdraví vězňů? Budu ráda, když se o tom dozvím víc, ale tomu se mi věřit nechce. Navíc bych měla za to, že psychologický obraz,  profil psychiky vězně (a tady byl proč nutný? to nebyla žádná strašlivá kriminální činnost)bývá hotový ještě před jeho odsouzením, právě aby byl vzat v potaz u soudu. 

Rozpor v chování té ženy je poměrně zvláštní, při pohledu na živočišné, mladě, svalnaté muže si uvědomuje svoje nedostatky na těle i oblečení(přitom není důvod nosit kostěné obroučky, když mi neslušej, apod.:-) a přitom, na druhé straně si údajně pěstuje nadváhu, to se mi zdá zbytečné toto vyzdvihovat, jakože nemá potřebu o sebe pečovat neboť to "mladé maso" dostane tak jako tak? Nějak mi to nesedělo.

Tohle není přesvědčivé, uvěřitelné: ho obtáčela nezapomenutelná kobra tetování. I tu kobru jsem odhadla předem.

Ale jinak, velmi čtivé.


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter