Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 25.6.
Ivan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Diagnóza
Autor: Lada Niola (Občasný) - publikováno 16.9.2004 (10:20:00)


 Lada Niola (Občasný) - 20.9.2004 > BlueSky> Díky moc za zajímavý poznámky, Blue Sky.

V řadě věcí s tebou souhlasim. Při psaní tohohle textu mi šlo hlavně o to se pobavit, ohledat si určitej tvar, vyzkoušet další možnosti... Beru to spíš jako stylistický cvičení, než věc, za kterou si stojim celou duší.

Určitou (naštstí jen povrchní :)) znalost toho prostředí sice mám, ale bez mučení přiznávám, že zbytek jsem si dofabulovala... Nestálo mi to za to na tom kraťoučkým textu zase tolik makat, abych si dozjišťovala další věci z vězení.

Jen takové drobnosti:
S tou kobrou to bylo myšleno tak, že ji uhodla proto, že už se s ním setkala. Na začátku to má působit pateticky, ale pak se vlastně ukáže, že ji skutečně už jednou viděla. Chápeš to z pozice čtenáře takto nebo jinak?

To s tou nadváhou určitě diskutabilní je. Já měla při tom psaní na mysli, že se podvědomě snaží působit ještě nepřitažlivější, než je, mimo jiný i proto, že je to její mimikri, že ji takhle nikdo z ničeho nepodezřívá. Ale těch důvodů má víc a otázka je, co tam výslovně přizná a co ne. Ona totiž ta psychiatrička občas pěkně kecá :)
Myslím, že lidí, co o sebe nepečujou z různých důvodů, je hodně, a možná by to bylo zajímavý téma samo o sobě :)




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lada Niola
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter