Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Čína: Číňánek z Yunnanu z kolekce Čína
Autor: _Tom (Občasný) - publikováno 29.9.2004 (00:35:37)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

Číňánek z Yunnanu
 
 
 
 
 
 


Poznámky k tomuto příspěvku
BELA1 (Občasný) - 29.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 7.10.2004 > tady jsou pixely OKi, bezva snímek
Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 29.9.2004 > Moc roztomilý a hezky barevný! Ale jsem odborník pouze na Čínu, na fotky teda bohužel ne. Kde jsi byl v Yunnanu? Dali, Lijiang nebo mimo turistické trasy? 
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 29.9.2004 > Cum-ley> Ech, roztomilý, ale co z něj za pár let bude...
Body: 5
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 29.9.2004 > Cum-ley> Klasické turistické kolečko - mrkni na http://www.kmp.vslib.cz/lide/hrus/hory/cina2004/index.php - tam vysleduješ naši trasu z fotek. :-)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 29.9.2004 > Lei> Hmm, ale takové temné tušení by nemělo být součástí hodnocení.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 29.9.2004 > Cum-ley> No, vono umění nejni vlastně zas tak objektivní. Velkou roli hrajou i asociace a tak. Ale tomudle to prominu, páč aspoň za sebou nemá olympijský kruhy a popisek nezačíná slovy "women zhongguo yijing you wuqian nian youjiude lishi":-))
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 1.10.2004 > Lei> 

 VELKÝ BRATR TĚ SLEDUJE!

 

Aolinhui wan wan sui! Osobně se velice těším, že budu asistovat našim atletům (těm, kteří nebudou dostatečně jazykově vybaveni, ale jinak budou dobře připraveni reprezentovat naši vlast )


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 4.10.2004 > Cum-ley> 

Velký bratr ale neumí česky, ten je rád, když zvládne putonghua:-) Osobně si myslím, že se náš OV na všechny prácechtivé odborníky na slovo vzaté vy-kvajzne, ale u odbornic to možná bude jiný (těch, které jsou dostatečně vybaveny po všech stránkách):-))


<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.10.2004 > Lei> 

To by ale nebyla fair play! Vždyť naše plavkyně a atletky taky potřebují odbornou péči!

P.S. Omlouvám se Tomovi, že se zde pod olympijským ohněm rozhořela tato nepatřičná diskuse


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 8.10.2004 > Cum-ley> Člověk si na takové ústrky holt musí zvyknout, naše společnost je prolezlá sexizmem, ba se nebojím říci téměř misandrií: už aby na světě zavládl nový konfucianizmus a Patero vztahů se stalo základem Listiny základních práv a povinností člověka!
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 8.10.2004 > Cum-ley> Netřeba se omlouvat. Příspěvek, který má hodně položek v diskusi, přitahuje pozornost a tím se zvyšuje počet přístupů. A o to přece nám, ješitným fotografům, jde především :-)
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.10.2004 > Lei> Misandrie! To je rajská hudba pro můj sluch!
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 8.10.2004 > Cum-ley> Nechceš snad říct, že něčím takovým trpíš?!
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 8.10.2004 > Lei> Nééé, to by byl misandristend, s chlapy mě baví svět (hlavně v noci!)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 8.10.2004 > Cum-ley> Buď to omezíš jen na jednoho, nebo to řeknu manželovi;-)))
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 9.10.2004 > Lei>  Ajta krajta!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter