Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Akt čekání
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 12.4.2001 (00:12:31), v časopise 16.4.2001
 

 

Často akty nefotim, ale začíná mě to bavit, takže se máte na co těšit.



Poznámky k tomuto příspěvku
faust (Občasný) - 25.2.2002 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Vanili - 27.9.2002 > Mňam.
Body: 5
<reagovat 
Turmalina (Občasný) - 25.11.2002 > krásný
Body: 5
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 24.10.2003 > Mě se tam moc líběj ty zrzavý vlasy :) chce to ještě pár fotek s tou zrzavou hlavičkou .... díky
<reagovat 
vod (Občasný) - 5.12.2003 > to je příšerný!!! to má tak ouzký oči?
a ještě kytičkofový?
stojí tam jako by jí ze šnůry odlítly včely i s prádelm, to není akt, to j neštěstí!!!
Body: 1
<reagovat 
sajby (Občasný) - 8.12.2003 > bezva,čb by to bylo vynikající:)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Arien - 17.2.2005 > Ładne zdjęcie miłego dnia wam życzę.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Spok.Yeah (Občasný) - 7.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
mirekh63 (Občasný) - 28.9.2017 >
Body: 4
<reagovat 
Madman (Občasný) - 12.4.2001 > Je to pěkné Lucko, ale možná by tomu slušelo velice jemné doplňkové světlo např. by stačilo dát ze strany od foťáku nějakou světlou odrazovou plochu, aby se alspoň jemně separovali vlasy od zbytku postavy... Možná bych modelku postavil trochu víc doleva - ruší mě ten rám okna ve dvou třetinách záběru.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 12.4.2001 > Tak to je dobrá silueta!
Body: 5
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 12.4.2001 > Pěkná holka...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 12.4.2001 > Souhlasim s Madmanem, chce to "kicker".
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 12.4.2001 >
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 12.4.2001 > Není to nejhorší, ale postoj modelky mi čekání moc neasociuje. mrtvá levá ruka a mírný náklon těla
Body: 3
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 12.4.2001 > _JiKo_> ¨Coje na té ruce mrtvého ? Myslím, že věčina lidí vyhlíží z okna někdy i tímhle způsobem a čeká. Jiko komponovat ruce na snímku je jeden z největších problémů.... Ten náklon těla je to co zlepšuje siluetu modelky...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 13.4.2001 > Me poza pripada naprosto normalni pro cloveka, ktery pristoupi k oknu jen rychle vyhlednout sterbinou mezi zaclonami...Jiko - "zahraj" si to, porozhrn pravou rukou zaclonu a zjisti posici pasivni leve paze.
Mirny naklon tela tomu v mych ocich dava jakysi stud drzeni tela za neodhrnutou casti zaclony i trochu dynamiky pohybu tela divky, ktera prave pristoupila k oknu...
<reagovat 
Martin Gembec (Občasný) - 16.4.2001 > Vzhledem k tomu, že je to na barvu, tak bych taky velmi rád viděl nějaké světlo zestrany zezadu. Něco aby to evokovalo světlo lampy v místnosti (které by nebylo tím pádem nepřirozené vůči správnému směru osvětlení zvenku - jinou barvou).
Modelka je pěkná, postoj jakbysmet! Těším se, Lucko :-)
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 17.4.2001 > vzhledem k tomu, že se jedná o siluetu, bych možná brala spíše čb foto, ale když vidím ten skvělý odstín vlasů, tak to beru zpět:)
póza modelky mi připadá fajn, nemám námitek
moc líbí:)
Body: 5
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 17.4.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 17.4.2001 > Super...
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 17.4.2001 > Super fotka, souhlasím s Madmanem, ten rám je tam kapánek rušivý, ale jinak líbí:-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář karel - 17.4.2001 > Pekne vypadas beze svetlo ,, jak to bude pod slunce?
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 17.4.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Dharmo_dhej (Občasný) - 24.4.2001 > super hyper to bych chctěl mít doma

Body: 5
<reagovat 
Canon300 (Občasný) - 25.4.2001 > Všechno už řekli ostatní, já jen dodám že je to hezké, trošku doplnkového světla by nevadilo, teda spíš prospělo.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 25.4.2001 > Celkem pěkný. Hezká silueta, která se ale podle mě nehodí na to pozadí. Záclony mi připadají dost rušivý, to samý ty okenní rámy a žaluzie. Ženskej akt se podle mě na takovýhle obyčejný domácí pozadí nehodí. Taky by možná bylo lepší, pokud by fotka byla černobílá. Ale už nebudu kritizovat, je to celkově dobrý.
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 2.5.2001 >
Body: 3
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 8.5.2001 > Tady už není co říct. Viz Gino a Madman. Subjektivně: super.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 10.5.2001 > ČB by tomu asi přecijen slušelo víc...

Jinak jsem se do toho brázku docela vcítil takže dooobre
Body: 3
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 11.5.2001 > Vše bylo už vysloveno. Super!
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 30.5.2001 > fešná modelka
Body: 5
<reagovat 
čtenář Orpheus - 30.5.2001 > Posunout doleva nelze, je tam stul :) Lucko, kdo to je?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 30.5.2001 > Orpheus: Chlupáči, tys to nepoznal?
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 1.6.2001 > Cheche, kdo z nás dvou je chlupáč??? :) fakt nepoznal.
<reagovat 
Rena z H. (Občasný) - 14.6.2001 > Gino Hašler to zhodnotil dobře. Ja muzu říct, umí modelka čekat s klidem.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Šárka - 16.8.2001 > Nesedí mi barva, je taková podivně nevýrazná, v černobílé by to bylo lepší.
<reagovat 
Čtenář - 1.9.2001 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter