Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce Loreta Revue 2003/2004 z kolekce Loreta Revue
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 30.9.2004 (21:11:46)

Loreta Revue ...

 

 

Trocha historie nikomu neuškodí :o) :

Loreta Revue je pořad, pojmenovaný po kulturním sdružení Loreta, které (jak málokdo ví) bdí nad časopisem www.TOTEM.cz . Pořad připravuje od roku 2000 redakce Totemu. Pravidelně se pořádal každou třetí neděli v měsíci v JazzClubu Železná. Vzhledem k tomu, že JazzClub nebyl "nafukovací" a při některých akcích se nám jen stěží dařilo namačkat tam cca 120 diváků, přesunuli jsme se do Malostranské Besedy, kde máme kvalitnější prostory jak pro kapely, tak i pro divadla, nemluvě o lukrativnějším večerním čase.

 

Co se na jevištních prknech odehrává?

Pořad vznikal původně jako literární autorské čtení za doprovodu divadelních kreací a improvizací dvou totemáků (Petr a Trisi). Vzhledem k současným výborným možnostem zveme vedle básníků a povídkářů do Malostranské Besedy jak divadelní soubory, tak i různé kapely. Nejčastějšími hosty byly rockové a folkové kapely, ale otevřeno mají i ostatní žánry. Jedná se vlastně o multikulturní pořad.

 

Proč to vlastně děláme?

Tak tuto otázku si kladu pokaždé, když se ze vstupného nevybere na nájem a peníze na akci zaplatí redakce ze svých kapes :o). Odpověď zní až příliš triviálně ... "baví nás to". Rádi se setkáváme s neznámými kapelami či divadly. Rádi poznáváme nové totemácké tváře, které jinak známe pouze prostřednitvím dílek zde na Totemu. A proč tedy neudělat nějakou tu společnou ekšn? :o)

 

Co nás čeká v budoucnu?

Naší hlavní snahou je zviditelňovat a prosazovat autory Totemu na veřejnosti a pomáhat jim nejen na internetové úrovni. Bude-li to v možné, chtěli bychom podporovat autory Totemu setkáváním "známějších" tváří kulturní scény s našimi autory a to nejen na poli literárním, ale i hudebním či divadlením. Viz říjnové vystoupení s Vladimírem Mertou (http://www.totem.cz/enda.php?a=74326). A je šance, že přibyde i víc spolupracujících umělců.

 

Přijďte na jeviště ...

Pokud znáte  amatérskou nebo poloprofesionální kapelu, či divadelním soubor, ve kterém třeba sami hrajete, nebo o kterém víte, že stojí zato, aby předvedl svůj um nejen před totemáckou obcí na prknech Malostranské Besedy (nebo jinde), sdělte mi prosím kontakt.

(Nemohu však stoprocentně slíbit, že soubor nebo kapelu zařadím do programu ...)

 

Kdopak to s námi vystupoval?

 

Kapela Wave (rock)

 

 

 

Kapela Marw (irská muzika)

 

    

 

 

Kapela Small Band Jimmiho Hrubce (rock)

 

    

 

Divadlo PRA.L.I.NY (PRAžská Liga v Improvizaci NYní)

 

  

 

   

 

Kapela Potrubí (rock)

 

Totemák Bobr    

 

Kapela Zátory (alternativa)

 

    

 

 

 

a další ...

kapely: Formát, Pětník, Neúspěšný atlet, Děti deště, Nestíháme ...

zpěváci: Martina Trchová, Jeroným Lešner ... 

divadla: Hrajeto, Kyvadlo, Nedělní divadlo ...

 

 

Přijďte do hlediště ...

Rádi vás na našich akcích uvidíme. Dobře se pobavíte, setkáte se s novými (nejen) totemáckými tvářemi, které znáte jen podle nicku, posedíme,  popovídáme, popijeme ...

 

Těším se na vás

za redakci Totem

Petr



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 30.9.2004 > olé! se ví že příjdu:) musím přijít a přesto příjdu rád.... TOTEM.cz je kulturní magazín*
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.10.2004 > drfaust> to chce aspoň pytel diazepamu....
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 1.10.2004 > a metrák hašiše :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter